Wednesday, November 11, 2009

Pride Part I

Το περασμενο Σαββατοκυριακο γιορτασαμε στο Palm Springs το Gay Pride and festival 2009.
Καλοκαιρι ακομα εδω, οπως βλεπετε στις φωτογραφιες, πανω απο 30.000 ατομα στο pride, περασαμε ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο, και... μαζεψαμε αρκετα χρηματα απο δωρεες για την gay κοινοτητα.
Στο Pride παρελασε και το γυμνασιο του Palm Springs με την μουσικη ομαδα του γυμνασιου, επισης το γυμνασιο μας παραχωρησε το γηπεδο ποδοσφαιρου για την οργανωση του gay festival.
Να ειμαστε καλα και του χρονου.






















Χαρισμενες στο Απεναντι Πεζοδρομιο

16 comments:

the boy with the arab strap said...

οι φoινικες σαν φαλλικο οργανο ειναι μεσα σην ερημια :)))

another george blog said...

Ναι αλλά δική σου φωτό πού είναι στο πράιντ; ε; ε; ε;;;

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ;;;;

Unknown said...

Μια χαρά περάσατε βλέπω

Ephemeron said...

bear,
περιμενε, στο επομενο post εχω μερικες φωτογραφιες, απο το Palm Springs gay Festival, που κατι μου λεει... θα σου αρεσουν πολυ!!!

Ephemeron said...

off,
ασε γιατι αυτες οι φοινικιες εχουν αρχισει και μου την "βαρανε" πολυ...
Θελω να ξεφορτωθω 2-3 τεραστιες φοινικιες στο σπιτι μου, και πρεπει να πληρωσω $ 2.000...
Τα νευρα μου...

Ephemeron said...

another george blog,
Πριν χρονια ειχα παρελασει εγω και ενας Αμερικανος φιλος, που ειχε ζησει στην Αθηνα για χρονια, με Ελληνικη σημαια, σε ενα Pride στο San Diego...

sCaTterBraiN said...

και του χρόνου!

sCaTterBraiN said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Περιμένω με λαχτάρα. Κάτι μου λέει ότι θα μου αρέσουν ;-)

the boy with the arab strap said...

γιατι δεν τις πουλας , εδω ειναι πανακριβοι οι φοινικες .

Ephemeron said...

scatterbrain,
Ναι ηταν πολυ ωραια, :)

Ephemeron said...

off,
Ειναι πολυ μεγαλες 15 μετρα ψηλες, και δεν θελει κανεις να μπει στο κοπο ή στα εξοδα, χρειαζεται γερανος για να μετακινηθουν...

Και λοιπόν;E allora? said...

άσχετο το ξέρω....αλλά γιατί θες να ξεφορτωθείς του φοίνικες;

Ephemeron said...

και λοιπον; E allora?
Ειναι πολυ μεγαλες σε μεγεθος και ηλικια, εν τω μεταξυ εδω μερικες φορες εχουμε δυνατους ανεμους. Δυο διαφορετικοι κηπουροι με συμβουλεψαν να τις ξεφωρτωθω και να κρατησω μονο τις μικροτερες και πιο δυνατες. Δεν εχω ορεξη να δω καμια φοινικια 15 μετρα, να πεφτει πανω σε κανενα αυτοκινητο ή στου γειτονα το σπιτι...

the boy with the arab strap said...

μπορεις να τα κοψεις να τους βαλεις φωτια και με τους φιλους σου να κανεται ενα ωραιο παρτυ

Ephemeron said...

off,
χα-χα καλο!!!