Tuesday, November 17, 2009

Το τσιγαρο και τα διαμαντια...

Εγινε την περασμενη χρονια...
Το Palm Springs εχει ενα απο τα καλυτερα International Film Festivals και πηγαινω καθε χρονο... (μου αρεσει... να καθομαι στα σκοτεινα με ατομα που δεν ξερω...LOL)
Πρωτα διαλεγω ολα τα gay films, μετα τα ντοκιμαντερ, και μετα ολες τις αλλες ταινιες.
Για δυο εβδομαδες δεν εχουμε ζωη εδω στη κοιλαδα, με το Film Festival.
Την περασμενη χρονια λοιπον εκει που περιμενα στη σειρα, και καπνιζα, (αχχ... φοβερη αμαρτια), νασου και η κυρατζα διπλα μου να ανοιξει το στομα της και να αρχισει να φωναζει...
"Δεν επρεπε να καπνιζεις, εγω δεν θελω να αναπνεω τον καπνο σου, με σκοτωνει..."
Της εριξα μια ματια απο πανω μεχρι κατω και δεν περιμενε ουτε δευτερολεπτο για να ακουσει...
"ΟΚ... εγω θα σε σκοτωσω με το καπνο του τσιγαρου μου... και θα πεθανεις μετα απο μερικα χρονια... τωρα... μπορεις να γυρισεις και να πεις σ' ολους αυτους που μας ακουνε, ποσα παιδακια πεθαναν στο Κονγκό για τα διαμαντενια δαχτυλιδια και τα βραχιολια που φορας;"
Διαφορα γελια απ το κοσμο, μόκολο η κυρια...
Τι να κανουμε... ο καθενας βλεπει τα πραγματα απ τη δικη του σκοπιά...
Σ' αυτη τη "κυρια" και σε πολλες αλλες... "κυριες" αφιερωνω τους παρακατω στιχους...

"There is a place
A place in Ηell
Reserved
For me and my friends
And when we go
We all will go
So you see...
I'm never alone...

There is a place
With a bit more time
And a few more
Gentler words
...

There is a place
A place in Ηell
Reserved
For me and my friends
And if ever I
Just wanted to cry
Then I will
Because I can..."

"There is a place in hell for me and my friends"
By Morrissey from the album "Kill Uncle"

10 comments:

{.πavλος.} said...

:)

hugZz & kisses

hollandos said...

Χα χα χα
Ε, αν στο ζήταγε ποιό διακριτικά ίσως αντιδρούσες κι εσύ αλλιώς. Δεν θ αναφερθώ στο μένος οισμένων αντικαπνιστών, παρ' όλο που είμαι ´´άκαπνος ´´. Είναι η αντίθετη πλευρά της υποκουλτούρας ορισμένων καπνιστών που δεν σέβονται τίποτε.

Sorry, αλλά μου άρεσε η αντί (δράση) σου! Χα χα χα!

Αναρωτιέμαι αν άλλαξε η σχέση της κυρίας με τα κοσμήματά της. Μακάρι!

Βρομιστεράκι said...

Καπνίστρια και εγώ αλλά προσπαθώ να μην ενοχλώ τους δίπλα μου με τον καπνό, συνήθως βγαίνω έξω αν μπορώ...
Η απάντηση σου βέβαια ήταν όλα τα λεφτά! ;)

.......marmarigi....... said...

αψογος , αν καταλαβε εστω και λιγο το τι της ειπες θα πρεπει να εχει φρικαρει ,αλλα συνηθως αυτα τα οντα ειναι τοσο χοντροπετσα που δεν συγκηνουνται με τιποτα .

Ephemeron said...

{.π.}
hugZz & kisses και για σενα
:)

Ephemeron said...

hollandos,
E... δεν αντεξα...
Και δεν προσπαθω να πω καλα λογια για το καπνισμα, αλλα... να περιμενουμε στη σειρα στο πεζοδρομιο, και διπλα μας να περνανε εκατονταδες αυτοκινητα με τα καυσαερια τους, και θα την σκοτωνε ο καπνος του τσιγαρου;;;
Να μην λεμε τωρα οτι θελουμε...
Ατομα σαν κι αυτα βεβαια, οτι και να τους πεις δεν ιδρωνουν...

Ephemeron said...

βρομιστερακι,
Κι εγω βγαινω εξω...
Σ' αυτη την περιπτωση ημασταν στο πεζοδρομιο.
Αλλα δεν μου αρεσει ο τροπος που στο πετανε στη μουρη...
"εγω θα ζησω για παντα, εσυ εισαι αρωστος, πηγαινε παραπέρα..."

Ephemeron said...

photonio,
οπως ακριβως το ειπες...
"συνηθως αυτα τα οντα ειναι τοσο χοντροπετσα που δεν συγκηνουνται με τιποτα"

Και λοιπόν;E allora? said...

Εγώ σαν πρώην καπνίστρια και γυναίκα εξοργίζομαι να βλέπω μελλοντικές ελληνικής μανάδες να καπνίζουν....ειλικρινά μου'ρχεται να τις %^&*&^!@# ...αυτές και τον καθένα μελλοντικό πατέρα που δεν κάνουν τίποτα ή ακόμα χειρότερα καπνίζουν.

Όλα τα λεφτά η απάντηση σου στην κυράτσα....αν βρεθεί ποτέ η κατάλληλη στιγμή θα τη χρησιμοποιήσω quote Ephemeron :))))

Ephemeron said...

και λοιπον; E allora?
δεν ειμαι μανιακος καπνιστης...
Το πιανω για 6 μηνες και το αφηνω για αλλους 6 αναλογα με τη διαθεση μου...
Αλλα μην ακουω οτι... το τσιγαρο σε πειραζει πιο πολυ απο τα καυσαερια αυτοκινητων διπλα σου... γιατι μου την βιδωνει...
Πιο πολυ μου την βιδωνει οταν ακουω ατομα να μην ενδιαφερονται οταν τα ρουχα τους, τα παπουτσια τους, κλπ εχουν φτιαχτει σε τριτοκοσμικες χωρες μεσω εκμεταλευσης αθωων παιδιων...