Tuesday, November 3, 2009

Περι Κωστα Ταχτση...


Πριν λιγες μερες καθως οδηγουσα με ενα φιλο, ειδα ενα τεραστιο billboard που διαφημιζε τον gay χρυσο οδηγο της περιοχης για την επομενη χρονια.
Με επιασαν φοβερα γελια, δεν μπορουσα να σταματησω...
"Κατι που δεν το επιασα;" με ρωτησε ο φιλος που οδηγουσε.
"χα-χα-χα... gay yellow pages... " ειπα και συνεχισα να γελαω...
"Και γιατι γελας; Δεν ειναι η πρωτη χρονια που εχουμε gay καταλογο... και δεν καταλαβαινω που εναι το αστειο;;;"
"Το ξερω, αλλα κατι μου περασε απο το μυαλο..."
Δεν ξερω γιατι... αλλα μου περασε απο το μυαλο οτι θα τριζουν τα κοκαλα του Κωστα Ταχτση στο ταφο του μ' αυτα που συμβαινουν σημερα...
Gay χρυσος οδηγος;;;

Λιγες μερες πριν δω τη διαφημιση με το gay χρυσο οδηγο, ειχα διαβασει ενα πολυ ενδιαφερον post στο ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ με τιτλο ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Του Γιώργου Παυριανού (Athens Voice, 19/8/2008)
Απο εκει και το παρακατω...

"Εκείνη την εποχή είχε ιδρυθεί το ΑΚΟΕ (Απελευθερωτικό Κίνημα Ομοφυλοφίλων Ελλάδας). Ο Ταχτσής είναι έξαλλος: «Θέλουν να τις μαντρώσουν τις αδελφές. Θέλουν να τις βάλουν σε γκέτο. Όπως στην Αμερική που οι αδελφές έχουν τα δικά τους μπαρ, τα δικά τους εστιατόρια. Πες μου, βρε Γιώργο, είναι ωραίο αυτό;».

Συνεχισα να γελαω...
"Να... "μαντρωσουν τις αδερφες;;;"
Αλλα αυτο δεν ηταν το μονο που κατα καιρους ειχε πει ο Ταχτσης...
Θυμαμαι ειχε πει και αυτο στο περιοδικο της Παολας "ΚΡΑΞΙΜΟ"...

"Ο ομοφυλόφιλος έρωτας έχει μια ποιητικότητα, αν θέλεις, ακριβώς επειδή δεν οδηγεί πουθενά. Εχει μια τραγική διάσταση. Ακριβώς γιατί ούτε παιδί γεννιέται, ούτε η κοινωνία πρόκειται ποτέ να τον αναγνωρίσει"

Τα ειπα στο φιλο μου καθως οδηγουσε και εμεινε με το στομα ανοιχτο.
"Δηλαδη εγω που εχω δυο παιδια δεν ειμαι gay;;;" με ρωτησε ο φιλος μου...
Συνεχισα να γελαω...
"Και η κοινωνια δεν προκειται ποτε να τον αναγνωρισει;;;(τον ομοφυλοφιλο ερωτα)" με ρωτησε ο φιλος, "τοσο κοντοφθαλμος ηταν αυτος ο συγγραφεας, ή απλα προσπαθουσε να σπρωξει καποια "δικη του ατζεντα";;;
Συνεχισα να γελαω...
Εβαλα το χερι μου στον ώμο του φιλου μου και του ειπα...
"Θα ηθελες... εσυ και εγω να... "οδηγησουμε στο πουθενα";;;"
Ο φιλος μου αρχισε να γελαει και ειπε...
"Σ' ευχαριστω, αλλα... εχω τον συζυγο και δυο παιδια που με περιμενουν στο σπιτι , γλυκε μου!!!"

Τρεξτε, καποιος βοηθεια, σωστε μας, γιατι μας εχουν μαντρωσει, και δεν ειναι... καθολου ωραιο... μα καθολου ωραιο...
Ακομα συνεχιζω να γελαω...

9 comments:

the boy with the arab strap said...

νομιζω μια χαρα τα λεει ο ταχτσης , η κοινωνια θελει να το κανει αυτο με ολους οσους παρεκλινουν κατα τα δικα της προτυπα , δεν ξερω ο φιλος σου γιατι δεν το καταλαβε .

Ephemeron said...

off,
Ο Ταχτσης δεν ηθελε να βλεπει, gay bar, εστιατορια, και γενικα gay κοινοτητα κλπ. Ηταν της παλιας σχολης, οπου ο μονος καλος εραστης ειναι ο "ετερο" εραστης, και τα υπολοιπα ηταν εκ του πονηρου...
Οταν εβγαινε εξω τα βραδυα ντυμενος γυναικα, δεν εβγαινε να ψωνισει gay... Στο μυαλο του εβγαινε να ψωνισει "ετερο" που ηθελε να τον μεταχειριζονται σαν γυναικα...
Γι αυτο και πολλοι απο το ΑΚΟΕ δεν τα πηγαιναν καλα μαζι του, γιατι γι αυτον ο gay κοσμος, η gay σκηνη, ηταν να βγει εξω να βρει ενα "ετερο" και τιποτα παραπερα...
Οταν δηλαδη συγκρινεις ενα νεο gay που ειναι πατερας, και τον Ταχτση ειναι τα δυο εντελως αντιθετα ακρα.

Elementstv said...

Πρεπει να ηταν δυστυχισμενος ανθρωπος μιας και κυνηγουσε κατι που δεν μπορουσε να αποκτησει μια ετερο ζωη!

gay super hero said...

Και πόσοι ακόμα και σήμερα πιστεύουν ότι το να σου αρέσουν οι άντρες είναι απλά και μόνο σεξ...

Και πόσοι δεν το πιστεύουν αλλά τελικά έτσι ζουν...

Ephemeron said...

Elementstv,
Νομιζω οτι εχεις δικιο...
Απ την αλλη πλευρα... ειμαι σιγουρος οτι ειχε ευτυχισμενες στιγμες, το ξερω...
Αλλα σε μεγαλυτερο βαθμο ηταν δυστυχισμενος...
Το μυαλο μας και το σωμα μας, και τα δυο, μπορουν να μας παιξουν μεγαλα παιχνιδια...

Ephemeron said...

gay super hero,
ολοι μας ζουμε στο δικο μας κοσμο, σημασια εχει να ζουμε αυτο που θελουμε, αλλα να σεβωμαστε τη ζωη και τα δικαιωματα του αλλου...
Ο Ταχτσης ειχε χαθει σε ενα δικο του κοσμο αλλα επρεπε να σεβεται και τον κοσμο των αλλων...
Σεβομαι ολους τους gay που ντυνονται σαν γυναικα και τους χειροκροτω απο τα βαθη της καρδιας μου για το κουραγιο τους.
Αλλα ως εκει...
Το να μου πεις οτι μονο αν ντυνεσαι γυναικα και ψαχνεις για "ετερο" γκομενους αξιζει, και τα gay δικαιωματα ας πανε στο διαβολο... ευχαριστω αλλα... οχι μονο δεν θα παρω, αλλα και με πειραζει προσωπικα...

sCaTterBraiN said...

νομίζω το κακό είναι όταν εκμεταλλεύεσαι μια θεση ισχύος για να επιβάλλεις προσωπικές απόψεις. αν και τον "νιώθω" συχνά, πιστεύω ότι, ευτυχώς, ο ταχτσής είχε άδικο για την κοινωνία.

επίσης, ένα μεγάλο ταλέντο στη συγγραφή δεν συνεπάγεται απαραίτητα την εξυπνάδα ή την ακεραιότητα στην προσωπική ζωή.

Και λοιπόν;E allora? said...

Παρακολουθώ με ευχαρίστηση και ενδιαφέρον την κουβέντα σας γιατί τον Ταχτσής τον ξέρω μόνο απ΄τα 2 βιβλία που έχω διαβάσει......

mahler76 said...

ο Ταχτσής μιλούσε για την Ελλάδα. Έχει αναγνωριστεί εδώ κάτι και δεν το ξέρουμε?