Monday, November 16, 2009

Αναφορες...

Ερρικου Ιψεν
ΕΝΤΑ ΓΚΑΜΠΛΕΡ (φιναλε)

Μπρακ: Μα κυριε των δυναμεων αυτα τα πραγματα δεν γινονται!

Κι ομως...
Σημερα... πισω απο ενα ανωνυμο blog, που κανενας δεν εχει την παραμικρη ιδεα ποιος εισαι, τι κανεις, και με την δικαιολογια... οτι ενδιαφερεσαι για ενα καλυτερο αυριο "για ολους", ολα γινονται!!!
Ολα εξαρτωνται απο το τι εικονα πλασάρεις στον καθενα εκει εξω, χωρις να ξερουν ποιος εισαι, αν ποτε αγωνιστηκες ή αν θυσιασες τιποτα στη ζωη σου.
Φιλε blogger μην στεναχωριεσαι...
Μια μερα... ποιος ξερει... μπορει να σε ανακηρυξουν ακομα και "σωτηρα" ή ισως... και "εθνικο ευεργετη" της gay κοινοτητας, χωρις... ουτε καν να ξερουν ποιος εισαι ή τι εκανες ολα αυτα τα χρονια στη ζωη σου...

"Κοιμησου και παραγγειλα στη Πολη τα προικιά σου.
Στη Βενετιά τα ρουχα σου και τα διαμαντικά σου..."

6 comments:

mahler76 said...

γιαυτό εγώ είμαι κατά των ηρώων και των ευεργετών.

sCaTterBraiN said...

ούτε κι εγώ γουστάρω τους ήρωες (ή μάλλον δε γουστάρω αυτούς που χρίζουν τους ήρωες).
όσο για τον μπλόγκερ που λες - δεν ξέρω ποιός είναι - γιατί να με ενοχλεί αν υπάρχει άλλη μια φωνή που να υπερασπίζεται την "κοινότητα";

Ephemeron said...

scatterbrain,
Κι εμενα μου αρεσει ν' ακουω φωνες που να υπερασπιζονται την κοινοτητα...
Αυτο που δεν μου αρεσει, ειναι οταν οι φωνες λενε σε αλλους... "αα... εσυ δεν ξερεις να παιζεις "farmville", γι αυτο αστο το παιχνιδι σ΄εμας..."
Οταν το κανουν αυτο, θα επρεπε πρωτα να μας πουν που εμαθαν να παιζουν "farmville"...

Ephemeron said...

mahler,
Ηρωϊδες...
Η Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα, η Μαντω Μαυρογενους... και αλλοι...
Και να φανταστεις ουτε καν αγωνιστηκαν, απλα εγραφαν σε blog...

Not me said...

Κάποιος σε εκνεύρισε πολύ,το είδα και από το σχόλιο σου το μπλογκ μου.
Και τι θα αλλάξει με αυτό?Εσύ θα χαλιέσαι χωρίς λόγο για κάποιον που ίσως να μην ξέρει καν τι του γίνεται.Η πάλι το να κάνεις κάτι με έμμεσο σκοπό είναι απλά γελοίο.Ephemere υπάρχουν ακόμα "αθώα" μπλογκ,χωρίς σκοπούς και μαλακίες.

Ephemeron said...

not me,
Εχεις δικιο, το ξερω, οτι "υπάρχουν ακόμα "αθώα" μπλογκ,χωρίς σκοπούς και μαλακίες" Αυτο που με πικρανε, και καπου μου την βιδωσε, ειναι οτι
υπαρχουν καποιοι που προσπαθουν να σπρωξουν τη "δικη τους" ατζεντα, και μ' αυτο θα κανουν πιο πολυ ζημια στη κοινοτητα παρα καλό...
(Κανουν σαν μικρα παιδια...
"Το δικο μου γλυφιτζουρι ειναι καλυτερο απο το δικο σου, γιατι ειναι πρασινο, μεγαλυτερο και πιο γιαλιστερό..." )