Friday, November 6, 2009

Λεσβιακα αποφθεγματα...

Να λοιπον ξανα στο προσκηνιο, η γνωστη ζωοφιλη λεσβια Rita Mae Brown, με το καινουργιο της βιβλιο "Animal Magnetism: My Life with Creatures Great and Small."
Μεταφραζω μερικα απο τα αποφθεγματα της Rita...

"Η γατα σου, το σκυλι σου, το αλογο σου, οποιο κατοικιδιο κι αν εχεις, δεν τους νοιαζει αν εισαι... νεος ή γέρος, πλουσιος ή φτωχος, παχυς ή αδυνατος. Σε αγαπανε οπως και να εισαι"

"Κανενα ζωο δεν εχει τυρανισει τον εαυτο του για να γινει "τελειο"

"Τα ζωα δεν πληρωνουν για να κανουν σεξ"

"Κανενα ζωο δεν ειναι υποκριτης"

"Μια γατα δεν δινει δεκαρα αν ειναι ασπρη ή μαυρη, το μονο που την νοιαζει ειναι να πιανει ποντικια"

"Πολλα σκυλια και γατες μπορουν και αναγνωριζουν αν καποιος απο εμας εχει ψυχολογικα προβληματα. Πολλοι απο εμας δεν εχουμε ιδεα..."

"Κανενα ζωο δεν προκειται να γυρισει να σου πει οτι κανεις ορθογραφικα λαθη"

"Κανενα ζωο δεν προκειται ποτε να να σου πει τις φοβερες λεξεις... "Ξερεις... πρεπει να μιλησουμε"

Και εγω μαζι σου Rita...

23 comments:

suncitizen said...

Εγώ πάλι λέω στους φιλόζωους:
"Ποιο ζώο ρώτησαν και συγκατατέθηκε να το αιχμαλωτήσουν; Να το στειρώσουν, να του επιβάλουν μια αφύσικη γι αυτό ζωή, στο κλουβί, στον καναπέ,στο διαμέρισμα, με την αλυσίδα;"

Και κάτι ακόμα.
Μην γελιέστε. Τα ζώα σας "αγαπούν" επειδή τα ταϊζετε! Τόσο απλό.
Αν τα τάιζε κάποιος άλλος, θα αγαπούσαν εκείνο. Και πολύ καλά θα κάνουν. ΓΙα ποιο λόγο θα πρέπει ένα ζώο να αγαπάει ένα άνθρωπο; Του χρώσταγε κάτι; Μια χαρά ζούσαν στη φύση τα ζωάκια εκατομμύρια χρόνια τώρα... και ήρθαν οι αυτόκλητοι "σωτήρες" να τα σώσουν!

the boy with the arab strap said...

kanena katikidio den prokeite na ta diavasei¨:):) , kalimeres

sCaTterBraiN said...

πλάκα έχουν αυτά τα αποφθέγματα. η αλήθεια όμως είναι ότι οι υπερβολές δεν κάνουν καλό αν τις πιστέψεις. αν θες να βρεις άσχημα και καλά βρίσκεις και στα ζώα και στους ανθρώπους.
suncitizen συμφωνώ μαζί σου. πάντως και οι άνθρωποι αυτούς που τους ταΐζουν αγαπάνε (απλά οι άνθρωποι χρειάζονται περισσότερα είδη τροφής). ενίοτε ούτε και αυτούς.

καλημέρα!

πέμπτη εποχή said...

... χτες στο κομμωτήριο
(βαφή ριζών γαρ) μεθ' εμού ήμασταν
πολλά ''ζώα'' που ματαίως προσπαθούσαμε να γίνουμε τέλεια. Τι τυραννία , Θεέ μου. Πάντως φοβερές οι ατάκες της τύπισσας.
---------
suncitizen,
απλώς προσυπογράφω τις απόψεις σου.
.....
Εφήμερε , καλό Σαββατοκύριακο και να περνάς όμορφα.

Ephemeron said...

suncitizen,
Συμφωνω... αλλα...
Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα...
Εγω πριν δυο μηνες ξοδεψα στο γιατρο για το ενα απ τα δυο σκυλια μου... $ 1.500 και δεν τα εκλαψα καθολου, παρ ολο οτι θα ηθελα να αγορασω μια καινουργια φωτογραφικη μηχανη, χαλαλι του...
Απ την αλλη πλευρα η Καθολικη εκκλησια εσκασε μυτη πριν δυο εβδομαδες και ειπε στο κοσμο εδω, να ψηφισει εναντιον του σχεδιου να εχουμε ολοι μας ιατρικη ασφαλεια(!!!)
Αυτο μπορεις να το πιστεψεις;;;
Στην Αμερικη υπαρχουν περιπου 50.000.000 ατομα χωρις ιατρικη ασφαλεια, και πεθαινουν περιπου 40.000 ατομα το χρονο επειδη δεν εχουν ιατρικη περιθαλψη, και η Καθολικη εκκλησια στην κυριολεξια σπρωχνει το κοσμο να πεσει στο γκρεμο...
Το τι κακο κανουμε εμεις στα ζωα δεν ειναι τιποτα, σε συγκριση με το τι κανουμε εμεις οι ανθρωποι στους ανθρωπους...

Ephemeron said...

off,
ευτυχως που δεν διαβαζουν, γιατι θα διαβαζαν αηδιες και σαχλαμαρες τις πιο πολλες φορες...
Οπως το περιφημο... "ελα μωρε... ασε τους πολιτικους να κανουν οτι θελουν... τα πραγματα δεν προκειται ν' αλλαξουν..."

Ephemeron said...

scatterbrain,
Εχεις πολυ δικιο.
Και οι ανθρωποι αγαπανε αυτους που τους ταϊζουν, τα παιδια τους γονεις, η συζυγος τον ζυζυγο, κλπ κλπ
Για αφησε το παιδι σου νηστικο και χωρις στοργη, και θα δεις αν κατω στο δρομο θα σε "δαγκωσει" ή οχι...

Ephemeron said...

πεμπτη εποχη,
Η Rita ζει σε μια φαρμα συντροφια με δεκαδες σκυλια, γατια, και αλογα...
Κατι μου λεει οτι εχει αρκετες ευτυχισμενες στιγμες στη ζωη της...
Καλο Σαββατοκυριακο.

SymbiX said...

@ suncitizen

Sorry κιόλας, αλλά νομίζω ότι η “σκλαβιά” του γάτου μου που κοιμάται μαζί μου το βράδυ είναι πολύ καλύτερη για εκείνον από το να γίνει αλοιφή στους δρόμους, όσο για το αν είναι αφύσικη η ζωή σε ένα σπίτι, ούτε εμείς γεννηθήκαμε σε σπίτια, τα φτιάξαμε, έτσι και ο γάτος μου το θεωρεί σπίτι του γιατί μέσα σε αυτό είναι ασφαλής.

Το να υποστηρίζεις ότι ο γάτος μου με αγαπάει επειδή τον ταΐζω και μόνο, σημαίνει ότι πραγματικά δεν έχεις ιδέα για τι πράγμα μιλάς. Η σχέση που αποκτάμε με αυτά τα μικρά πλασματάκια είναι τόσο σύνθετη, σχεδόν όσο και με τα υπόλοιπα ζώα του είδους μας. Ο γάτος μου π.χ. ενώ μεγάλωσε από εμένα και τον σύντροφό μου, έχει απίστευτο δέσιμο με εμένα, τόσο, που όποτε βλέπει κάποιον να με ακουμπά, τρελαίνεται από την ζήλια του και νιαουρίζει ασταμάτητα, μάλλον αυτό δεν οφείλεται στο πόσο καλή είναι η τροφή που του δίνω.

Hfaistiwnas said...

Και εγώ μαζί της..
Το κακό είναι ότι δεν μπορείς να κάνεις σχέση με ζώα.. θα ήταν πο΄λυ βολικό.. χιχι!

έμπτη εποχή said...

Εφήμερε, στη φάρμα , αλίμονο. Μια χαρά ζουν όλα τα ζώα. Σε χωριό μεγάλωσα και τα είχαμε όλα. Και στην αυλή επίσης ζουν καλά. Μα σε ένα διαμέρισμα 60 τμ να έχεις 2 σκυλιά μεγάλου μεγέθους είναι φυσιολογικό; Το έχω δει και δε μου άρεσε. Δυστυχισμένα ήταν τα ζώα. Όπως κάθε φυλακισμένη ύπαρξη.Δε βασανίζονται δίχως χώμα και χώρο για τρέξιμο και παιχνίδι;
Αυτό εννούσα και συμφώνησα με τον suncitizen.
Καλό βράδυ :)

Ephemeron said...

SymbiX
αυτος ο διαφορετικος δεσμος με τα ζωα... καταλαβαινω τι λες...

Ephemeron said...

Hfaistiwna,
γεια σου, ζωακια μικρα και μεγαλα, μας κρατανε παρεα, και μας διδασκουν πολλα...

Ephemeron said...

πεμπτη εποχη,
Συμφωνω απολυτα για την αποψη χωρου, και ιδιως οταν τα ζωα ειναι καποιου μεγεθους. Εδω εχουν βρει ως λυση τα λεγομενα dog parks. Ειδικα φτιαγμενοι μεγαλοι χωροι, οπου ολοι φερνουν τα σκυλια τους και τα αφηνουν να τρεχουν και να παιζουν ελευθερα. Προσωπικα, για τα δυο μεγαλα σκυλια που εχω, ευτυχως η αυλη μου ειναι 1.000 τ.μ. και ετσι δεν εχουν προβλημα. Κατι μου λεει οτι περνανε καλυτερα απ οτι εγω... χα-χα...

SymbiX said...

Ephemeron.

Με προσοχή όμως το έξω, δεν είναι ιδιαιτέρως καλό για τα σκυλιά.

http://www.hsus.org/pets/issues_affecting_our_pets/animal_abuse_and_neglect/what_to_do_about_a_dog_whos_left_outside.html

http://www.paw-rescue.org/PAW/PETTIPS/DogTip_BackyardDogs.php

hollandos said...

SymbiX

Θα συμφωνήσω μαζί σου.
Ένα ζώο δεν είναι ένα στόμα να πηγαίνει μονάχα εκεί που υπάρχει τροφή.

Έχω δύο γάτες, την Simone και την Βαγγελίτσα. Είμαστε μια οικογένεια. Ο καθένας με την προσωπικότητά του. Τις επιθυμίες του, τις προτιμήσεις του, τους θυμούς του, την ανάγκη του για τρυφερότητα ή όρια κλπ. Η Βαγγελίτσα, ξεπορτίζει πότε πότε, να βρει τις φιλενάδες και τους φίλους της έξω στον δρόμο, οι οποίοι αποτελούν μια οργανωμένη κοινώτητα με αρκετά.."ανθρώπινα" χαρακτηριστικά. Όπως ιεραρχία, συμπάθειες κα

suncitizen

Θα συμφωνήσω και μαζί σου με την έννοια, μακάρι να ήταν αλλιώς τα πράματα για τα ζώα. Μια από τις μεγάλες μου επιθυμίες είναι να κλείσουν τα petshop. Τα κολαστήρια!
Ευτυχώς έχω βρει ένα χωρίς "αιχμαλώτους", έχει μόνο τροφή.

Anonymous said...

Επίσης, η Βαγγελίτσα, δέχεται κάπου κάπου επισκέψεις από κάποιες φίλες της.

hollandos said...

Το παραπάνω δικό μου ήταν.

Βρομιστεράκι said...

SymbiX +1
Συμφωνώ απόλυτα. Και... σαν τη γαλή μου, Τίποτα!!!
Αγαπητέ suncitizen γι'αυτό και αυτά τα ζώα ονομάζονται κατοικίδια. Γιατί είναι για να μένουν στο σπίτι.
Πέραν της γαλής μου θα ήθελα και μια κατσίκα αλλά επειδή δεν κάνει για διαμέρισμα την έχω εγκαταλείψει την ιδέα... :Ρ Η κατσίκα δεν είναι κατοικίδιο βλέπεις...

Ephemeron said...

SymbiX,
Δεν αφηνω τα σκυλια εξω ολη μερα, το αντιθετο. Ειναι σχεδον ολη μερα μεσα και βγαινουν μονο οταν το θελουν, για τα παιχνιδια τους, το τρεξιμο τους, τη βολτα τους.

hollandos,
Για μενα δεν υπαρχει pet shop. Εδω και χρονια τα σκυλια που υιοθετω, ειναι σκυλια που δεν τα θελουν ή δεν μπορουν να τα κρατησουν αλλοι...

Ephemeron said...

βρομιστερακι,
με εκπλητεις... εγω ξερω πολλες "κατσικες" που μενουν σε σπιτια... (χα-χα)

xomeritis said...

Στο γάτο μου του αρέσει το γιαούρτι. Να το μυρίζει μόνο, να το γλύψει μια φορά και μετά να γλύφεται ο ίδιος για ώρες.

Λέει τίποτα η Rita γι' αυτό;

Anonymous said...

Ευχαρίστηση του να καταλάβει το blog σας. Τα παραπάνω άρθρα είναι αρκετά εξαιρετική, και πραγματικά απολαμβάνουν την ανάγνωση blog σας και τα σημεία που έχετε εκφράσει. Μου αρέσει πολύ να εμφανιστεί ξανά σε μια τυπική βάση, μετά την πολύ περισσότερο στο πλαίσιο του θέματος. Ευχαριστίες για τη διανομή ... κρατήσει γράψιμο!