Thursday, September 12, 2013

Wolverine εναντιον Πλατωνα!

Ενω ο κοσμος, στην κυριολεξια, καιγεται, πολλους τους νοιαζει -και τους κοφτει- να μην περιοριστει η διδασκαλια των Αρχαιων Ελληνικων και των Λατινικων, γιατι λεει αν περιοριστει θα... καει ο κοσμος!

Διοτι σου λεει δεν γινεται ο Θανασης ο υδραυλικος να μην εχει διαβασει ποτε Αριστοτελη, γιατι παει... αυτο ηταν... αν δεν εχει διαβασει τουλαχιστον  "Τα Μετά τα Φυσικά" θα κανει τα υδραυλικα του σπιτιου μανταρα!
Επισης και η Μαριγουλα που θελει να γινει κομωτρια, δεν γινεται να μην εχει διαβασει ποτε της Πλατωνα, γιατι τι σοϊ χτενισμα με πλατινε ανταυγειες θα κανει αν δεν εχει διαβασει την "Πολιτεια" ή εστω το "Συμποσιο";
Και ο Δημητρακης που θελει να γινει οξυγονοκολλητης, πως να κολλησει σωστα τα σιδερα αν δεν θα εχει διαβασει Πετρωνιο ή Βιργιλιο;

Ποσοι αραγε ειναι οι Ελληνες που εχουν στην βιβλιοθηκη τους εργα αρχαιων Ελληνων συγγραφεων;
Ποσοι αραγε ειναι αυτοι που τολμησαν να δωσουν 10 ευρω για να αγορασουν το εργο καποιου αρχαιου Ελληνα ή Λατινου συγγραφεα; (και με αυτο το τροπο οχι μονο να εχουν επιπλεον μορφωση αλλα και να ενισχυσουν εκδοτικους οικους, βιβλιοπωλεια, συγγραφεις, μεταφραστες, κλπ)

Το μονο που καταφεραν με την "περιφημη" παιδεια τους οι περισσοτεροι "πατερες" της Ελληνικης "διανοησης" και του "πνευματος", ηταν να διδαξουν τα Αρχαια Ελληνικα και τα Λατινικα στους μαθητες τους με τετοιο τροπο, ωστε οταν οι μαθητες τελειωσαν την "περιφημη Ελληνικη παιδεια" τους, αντι να προτιμησουν να δωσουν 10 ευρω για να αγορασουν το εργο ενος αρχαιου συγγραφεα, προτιμησαν να σκασουν 10 ευρω για να δουν "Wolverine"!

2 comments:

mahler76 said...

Φυσικά και δεν χρειάζεται σε όλους τους επιστημονικούς κλάδους η κλασική παιδεία ή η χημεία κλπ, απλά ως ένα στάδιο πρέπει όλοι οι μαθητές να έχουν επαφή μετά τα πάντα ώστε να μπορούν να διαλέξουν και τι τους αρέσει. Από εκεί και πέρα μετά το σχολείο μπορεί ο οποιοσδήποτε να ασχοληθεί με τα αρχαία ή την ιστορία κλπ. Άλλωστε το Μετά τα φυσικά δεν έβλαψε ποτέ κανέναν ;)

Όσο για τα θρησκευτικά που ανέφερες στο προηγούμενο πόστ αυτό είναι άλλο πράγμα. Το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός πως όλα τα Κράτη έπρεπε να είναι άθρησκα, ή μόνος τους Θεός ο Νόμος, και φυσικά δεν είναι. Οι θρησκείες θα έπρεπε να διδάσκονται σε μάθημα ιστορίας των θρησκειών, ως πολιτιστικά φαινόμενα από την αρχή της ανθρώπινης ύπαρξης. Ως δημιουργήματα της φαντασίας και της δεισιδαιμονίας των ανθρώπων. Θα έπρεπε να εξετάζονται ως προς τα αίτια που τις κατέστησαν αναγκαίες, και ως προς τα αποτελέσματα που έχουν στον πολιτισμό, την τέχνη, την πολιτική κλπ και όχι ως αναμφισβήτητες εκφράσεις του Θείου. Αλλά οκ πολλά ζητάω μουχαχαχα

Ephemeron said...

@ mahler76
Πρεπει να γινουν αλλαγες γιατι οι "πνευματο-πατερες" εχουν, εδω και χρονια, οργανωσει οτιδηποτε αλλο εκτος απο σωστη παιδεια! Την σημερινη παιδεια την εχουν κοματιασει, την εχουν ξαναραψει, αλλα ομως λειπουν πολλα κοματια ενω αλλα ραφτηκαν λαθος, με λιγα λογια χειροτερη κι απο τον Φρανκενσταϊν.