Thursday, September 26, 2013

Τα ψεματα... τελος!

Τελος τα ψεματα!
Μερικοι επιστημονες μπορει να νομιζουν οτι οι ανθρωποι προερχονται απο τους πιθηκους, αλλα... ας μην τα γενικευουμε τα πραγματα ετσι απλα και γρηγορα!
Αν θυμηθουμε οτι... κατα την μυθολογια ο Διας μεταμορφωθηκε σε ταυρο για να κλεψει την Ευρωπη, κι αν σκεφτουμε το... πως μιλανε οι Ελληνες, το πιο πιθανο ειναι οτι εμεις οι Νεο-ελληνες προερχομαστε οχι απο τους πιθηκους αλλα απο... τα μοσχαρια!!!


ΥΓ ...κι ομως αυτη ειναι η πικρη αληθεια... ενω οχι μονο το CSI Miami και το CSI Las Vegas, αλλα καθε αλλο σκουπιδαριο που μπορει να φανταστει κανεις, απο reality show μεχρι "ποιοτικες" σειρες του τυπου "True Blood", εχουν μπει σε καθε ενα Ελληνικο σπιτι και νοικοκυριο, παρ' ολα αυτα...το "Μανα κουραγιο" του Μπρεχτ, ΔΕΝ εφτασε ποτε (!) σε καθε Νεο-Ελληνικο σπιτι, γιατι δυστυχως εγινε ενα πολυ μεγαλο λαθος... ο σωστος τιτλος -και συγνωμη, ας μας συγχωρει ο Μπρεχτ- για να μπει σε καθε νεο-Ελληνικο σπιτι δεν επρεπε να ειναι "Μανα κουραγιο", αλλα να ειναι... "Κουραγιο μανα ΜΟΥ"!!! 

6 comments:

Hfaistiwnas said...

Σωστός ο τίτλος! χαχαχα!

Ephemeron said...

@ Hfaistiwna
Οταν ακουω αυτα τα "μου", βγαζω σπυρακια! :)

Xenoudis - Ξενούδης said...

Από μοσχάρια η καταγωγή;
Και τα πρόβατα;
Ξενούδης

Ephemeron said...

@ Xenoudis - Ξενούδης
Χα-χα-χα! Τωρα με "σκοτωσες"! :)
Διοτι οπως -πολυ σωστα- το λες, μυριζει "προβατιλα" εδω και πολλες δεκαετιες, και το φοβερο με τους τσοπανηδες των προβατων οτι η κατασταση ειναι... οχι τρια πουλακια αλλα εκατον τριαντα τρια!

Anonymous said...

Ααααα, δεν ξέρω για τους νεοέλληνες, αλλά εγώ δεν μπορεί να είμαι απόγονος μοσχαριού!
Σίγουρα είμαι απόγονος κάποιου πιο σικ ζώου!!!
Μιας γαζέλας ίσως! Υπέρβαρης μεν, αλλά γαζέλας! Χο χο χο χο!

Καλό Σαββατοκύριακο!

Ephemeron said...

@ Αθηνά...
Ασε καλυτερα... μην με κανεις να σκεφτω ποιοι πιθανον να ηταν οι δικοι μου προγονοι, γιατι αφου πρωτα ξεπερασω το αρχικο σοκ, μετα ισως και να πεθανω απο τα γελια! :)