Monday, September 28, 2009

Μου ειπαν...II

Η μητερα μου...

Κυριακη πρωϊ τηλεφωνω να μιλησω με την μητερα μου στην Αθηνα.
"Ελα μαμα"
"Ελα Κωστα... πω-πω τι νεα!!!"
"Τι νεα μαμα;"
"Ο Νικος (Μυλωνας) κατεβαινει με τους Πρασινους..."
"Ναι, με πηρε ο Νικος τηλεφωνο εχθες το βραδυ και μου το ειπε"
"Ω... μα... αυτο ειναι καταπληκτικο, ευχομαι απο τα βαθη της καρδιας μου, να τον ψηφισουν, του αξιζει, αυτο το παιδι... δεν εχω λογια, του αξιζει,!!!"
Η μαμα μιλαει στο τηλεφωνο...
Η μαμα... που ειναι εξτρα συντηρητικη, μου μιλαει στο τηλεφωνο, για ενα ανοιχτα gay φιλο αγωνιστη, και μου λεει ποσο του αξιζει να τον ψηφισουν...
Και εγω... την ακουω και να σκεφτομαι...
"σ' ευχαριστω... δωσε μου κι' αλλα τετοια μαθηματα"
Οταν καποιος το αξιζει, δεν εχει σημασια ποια ειναι τα πιστευω σου, οτι κι αν πιστευεις δεν προκειται να αλλαξουν την ποιοτητα καποιου... και ο Νικος εχει ποιοτητα και το αξιζει...
Και η μαμα το ξερει... απλα λεει την αληθεια...

2 comments:

Και λοιπόν;E allora? said...

Μεγάλο βήμα η μαμά,πάρα πολύ μεγάλο!Άφησε τα πιστεύω της και κοίταξε παραπέρα...μάθημα για πολλούς,μικρούς και μεγάλους!

Ephemeron said...

και λοιπον, e allora,
Οταν βλεπω ατομα σε μεγαλη ηλικια να εκφραζουν προοδευτικες ιδεες, χαιρομαι παρα πολυ.
Απο την αλλη λυπαμαι οταν βλεπω αρκετους νεους να ειναι τοσο "ακαμπτοι", τοσο "απολυτοι"...