Tuesday, September 15, 2009

Μου ειπαν...

Η κυρια που χτυπησε το αυτοκινητό μου, και εκανε ζημια $ 1.500...
"Ω... μα... δεν ειναι μεγαλη ζημια, σας παρακαλω ας αφησουμε τις αστυνομιες και τις ασφαλειες, αν μαθει ο αντρας μου οτι ημουν εδω αυτη τη στιγμη, θα με σκοτωσει."

Μια ψυχαναλύτρια, τυφλα απο τη βοτκα, στις 9 το πρωϊ...
"Εεε... ελα τωρα, που μου λες οτι δεν σε ενδιαφερουν τα λεφτα, μονο που βλεπω το ρολοϊ που φορας φτανει..."

Ενα νεαρο αγορι που μου ζητησε ευγενικα, καθως εφευγα απο ενα gay bar, να τον πεταξω μεχρι το σπιτι του με το αυτοκινητο μου...
"Δεν θελω να γυρισω στο σπιτι μου, δεν ειναι το σπιτι μου, δεν προκειται ποτε να γινει το σπιτι μου. Θελω να ερθω στο σπιτι σου... παρε με μαζι σου... ισως... ισως... στο σπιτι σου να αισθανθω οτι ειναι το σπιτι μου..."

Ενας αστεγος οταν του εδωσα τροφιμα...
"Και τωρα που μου εδωσες αυτα τα μηλα και τις μπανανες... αισθανεσαι καλυτερα;"

Μια κυρια που χτυπησε την πορτα του σπιτιου μου, συντροφια με ενα κυριο...
"Το γνωριζετε... οτι ερχεται η Δευτερα Παρουσια και ο Χριστος θα μας κρινει για τις αμαρτιες μας;;;"

Ο ανηψιος μου, οταν τον ρωτησα τι ειδους σπουδες κανει ενας φιλος του...
"Αυτη τη στιγμη εργαζεται για δυο μεταπτυχιακα ταυτοχρονα... ενα για μαριχουανα και το δευτερο για αλκοολ, τα παει καλα μεχρι στιγμης και στα δυο..."

Μια γειτονισα μου για τον πρωην αντρα της...
"Μερικες φορες μαλωναμε τοσο ασχημα, που μου ερχοταν να ουρλιαξω... Τοτε για να μην μας ακουσει η γειτονια και γινουμε ρεζιλι, αρπαζα το αυτοκινητο μου, οδηγουσα για ωρα στην εθνικη οδο ουρλιαζοντας οσο πιο δυνατα μπορουσα μεχρι να ηρεμησω, και μετα γυριζα σπιτι..."

Ενα γεροντακι στην ερημο, στη μεση του πουθενα...
"Σκαβουμε και σκαβουμε, δεν εχουμε βρει ακομα τιποτα, αλλα εγω κι ο αδερφος μου ειμαστε σιγουροι οτι μια μερα θα βρουμε χρυσό..."

Η μητερα μου...
"Δωσε πολλα φιλια στο φιλο σου"

13 comments:

the boy with the arab strap said...

μπραβο στη μανα σου !!! οσο για τα αλλα τρελα που ακουσες τι απαντησες ?
λογω δουλειας καθε μερα ακουω απιστευτα τρελα , δεν θελω να πιστευω οτι υπαρχει τοσο χαζος κοσμος , μερικες φορες θλιβομαι .

Unknown said...

Καλά όλα τ'άλλα, αλλά αυτά τα γεροντάκια ακόμα χρυσάφι ψάχνουν; Αντε και αν το βρουν τι θα το κάνουν;

Καλή η μαμά!!!!

Tales from the other side of town said...

Η γειτόνισσα που ούρλιαζε ήταν αυτή που σου έκανε την ζημιά των $1.500;
:-)

xomeritis said...

2.--> αλκοολική
3--> codependent

Κάνουν καλό ζευγάρι

Ephemeron said...

ΙΜΕΡΟΣ,
Στην "κυρια" που χτυπησε το αυτοκινητο μου, της ειπα... "ask me if I give a shit, if your husband knows where you are or not, or if he is going to kill you, YOU broke it, YOU pay for it!!!"

Bear,
Φανταζομαι...οταν βρουν τον χρυσο, θα τον φανε, και μετα θα κανουν το "χρυσο αυγο"... χα-χα-χα...

Tales
οχι, και οι δυο ηταν διαφορετικες... "κυριες"...

Xomeriti
Ααα ναι, αυτοι οι δυο θα εκαναν ενα καταπληκτικο σπιτικο μαζι...
Και θα ηταν και καταπληκτικοι γονεις αν εκαναν παιδια... (LOL)

Βρομιστεράκι said...

Είναι αυτό που λέμε ιστορίες καθημερινής τρέλας, ε?

Ephemeron said...

βριμιστερακι,
Ναι εντελως!!!
Οπως τα λες και συ!!!
Περιμενε... ερχομαι στο blog σου σε λιγο, για να παραγγειλω μια αγιοφραφια... χα-χα-χα!!!

Βρομιστεράκι said...

Κώστα μου για αγιογραφία μπούστο μιλάμε πάντα έτσι? Τσάμπα πράμα!
LoL!

Άκου σκηνικό προχθες στο μαγαζί μου..
-Γειά σας, μια πέτρα θα ήθελα.
-Καλημέρα σας. Τι πέτρα ακριβώς?
-Μία πέτρα για το ρολόι μου.
-Σας έχει φύγει κάποια πετρούλα διακοσμητική; Δώστε μου να το δω.
-Όχι καλέ, μιά πέτρα για να δουλεύει το ρολόι.
-Τι εννοείτε κυρία μου;
-Να αλλάξουμε την πέτρα βρε κοπελιά γιατί δε δουλεύει.
-Μπαταρία εννοείτε;!;!
-Ναι, τέτοιο...
-Στον Γερμανό θα πάτε να σας αλλάξουν την πέτρα.

Ephemeron said...

βρομιστερακι,
Εγω θα ελεγα... "πετρα θα ειναι αυτο που θα σου πεσει στο κεφαλι, με την ελπιδα να ερθεις στα καλα σου"

mahler76 said...

τα γερόντια που έψαχναν χρυσάφι ήθελα να δώ!

Ephemeron said...

mahler,
η πλακα ηταν οτι με την κουβεντα, και φανταζομαι επειδη δεν ειχαν βρει χρυσο ακομα, με ρωτησε αν ηθελα να αγορασω τιποτα πιστόλια... σκετος cow-boy ο παπους...

mahler76 said...

μπορεί να ήταν πιστόλια εποχής!!!

Ephemeron said...

mahler,
... "κουμπούρες" χα-χα-χα...
(Θα σου στειλω mail να δεις τι βρηκα και αγορασα... )