Monday, September 28, 2009

Διαβαζω...

Απο την ανθολογια ομο-ερωτικων ποιηματων, Η ΕΛΞΗ ΤΩΝ ΟΜΩΝΥΜΩΝ, Ανθολογηση-Μεταφραση, Ρηγας Κουπα. (εκδοσεις οδυσσεας)

Ο ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΙ ΕΓΩ
(GLAUCO MATTOSO/ ΒΡΑΖΙΛΙΑ)

Εγω θελω ερωτικα να παιξω μαζι σου.
Ο Μπαμπας δεν αφηνει.
Ο Διευθυντης απαγορευει.
Η Αριστερα αντιτιθεται.

Εσυ με προσκαλεις
κι εγω μενω με την επιθυμια.
Ο Μπαμπας με απειλει.
Ο Διευθυντης με εκφοβιζει.
Η Αριστερα με τρομοκρατει.

Φευγω στα κρυφα,
σε ψαχνω,
αλλα αυτοι με ανακαλυπτουν.
Ο Μπαμπας με χτυπα.
Ο Διευθυντης με τιμωρει.
Η Αριστερα καταφερεται εναντιον μου.

Περιμενω,
εσυ με αναζητεις,
βρισκομαστε στα σκοτεινα,
μας πιανουν επ΄αυτοφωρω.
Ο Μπαμπας με εκδιωχνει.
Ο Διευθυντης με κλεινει μεσα.
Η Αριστερα με διαγραφει.

Διαφευγω κι επιβιωνω,
αλλα εσυ δεν εισαι ελευθερος.
Εισαι γιος του Μπαμπα σου.
Πειθαρχημενος στο Διευθυντη σου.
Προσηλυτος στην Αριστερα σου.

Ζω μοναχος, εσυ φυλακισμενος
και δεν μπορουμε να παιξουμε.
Ευνουχιζουν τα παιδικα μας χρονια
γιατι εισαι ομοιος μου,
η επιθυμια σου ομοια με τη δικη μου,
αλλα μας κανουν διαφορετικους.

4 comments:

b|a|s|n\i/a said...

σαν θέλουμε διαφεύγουμε επιβιώνουμε ελευθερονόμαστε. τόσο ίδια. τόσο διαφορετικά.
καλημέρα σου!

George Tsitiridis said...

ωραιο!!

Ephemeron said...

b|a|s|n\i/a ,
Καλησπερα και σε σενα! :)

Ephemeron said...

pisoglendi,
:)
Η συλλογη απο ομο-ερωτικα ποιηματα σ' αυτη την ανθολογια, ειναι παρα πολυ καλη. Πολυ καλη δουλια!!!