Wednesday, September 16, 2009

Ιστοριες που ακουσα, Part III

Περιμενω στο θαλαμο ενος νοσοκομειου γιατι πρεπει να παω για μια μαγνητικη τομογραφια.
Στον ιδιο θαλαμο περιμενει και μια μεγαλη σε ηλικια κυρια με τον συζυγο της.
Μετα απο λιγα λεπτα σπαει η σιωπη και αρχιζουμε να μιλαμε, παρ ολο οτι δεν εχω καμια ορεξη για συζητηση.
Σκεφτομαι πως θα μπω μεσα σ' εκεινο το "βαρελι" και θα μεινω εκει για καμια ωρα.
Τι να κανω για να περασω την ωρα μου μεσα εκει καθως θα φοραω ωτοασπιδες και θα ακουγονται διαφοροι ηχοι;;;
Η ηλικιομενη κυρια ομως εχει ορεξη για συζητηση, και ετσι αρχιζουμε περι ανεμων και υδατων...
Λογια με τα λογια, και για μεγαλη μου εκπληξη, η συζητηση γινεται ενδιαφερουσα, αρχιζουμε να μιλαμε για υγεια, ζωη και θανατο, και θελοντας να δω πως σκεφτεται η κυρια, την ρωταω αν πιστευει σε καποια θρησκεια, αν πιστευει οτι υπαρχει θεός.
"Αφου με ρωτας αν πιστευω αν υπαρχει θεος, κατσε να σου πω αυτην την ιστορια" ειπε και συνεχισε...
"Εγω ειμαι Εβραια. Εχεις ακουσει για τους Εβραιους που σκοτωνε ο Χιτλερ;"
"Φυσικα και εχω ακουσει" της ειπα "και μαλιστα δεν σκοτωνε μονο Εβραιους, σκοτωνε και ομοφυλοφιλους σαν και μενα "
"Ααα... λοιπον ξερεις καποια πραγματα, μπραβο σου, αλλα ακου να σου τα πω απο πρωτο χερι... Εγω ημουν μεσα σ' ενα απ' αυτα βαγονια που ηταν ασφυκτικα γεματα με Εβραιους και πηγαιναν για τα στρατοπεδα συγκεντρωσης. Δεν μπορεις να φανταστεις το τι ειδαν τα ματια μου, το τι εζησα, τι φρικη, ηταν φοβερο... Ο ενας πανω στον αλλο, να παταμε πανω στα κατουρλια και τα κοπρανα μας, να αισθανομαστε οτι δεν ειμαστε ανθρωποι αλλα ζωα, αλλα αν νομιζεις οτι αυτο ηταν ολο, κανεις λαθος...
Τα παιδια...δεν ειχαν να φανε... ουρλιαζαν απο τα κλαματα, απο την πεινα.
Μεχρι που εφτασα να δω με τα ιδια μου τα ματια, μητερες να σκοτωνουν τα παιδια τους γιατι δεν αντεχαν να βλεπουν τα παιδια τους να αργοπεθαινουν...
Και τοτε γυρισα τα ματια μου προς τα πανω και σκεφτηκα...
Μα υπαρχει θεος που να βλεπει τις μητερες να σκοτωνουν τα παιδια τους, απο λυπη και απογνωση, και να μην κανει τιποτα;;;
Ποιος Θεος ειναι αυτος;;;
Τι ειδους Θεος ειναι αυτος;;;
Οσο για σενα αγαπητε μου νεαρε, δεν ξερω αν ποτε σου σκεφτηκες ποιος Θεος αφηνει του ομοφυλοφιλους να δολοφονουνται, αλλα τωρα ξερεις γιατι εγω τουλαχιστον δεν πιστευω σε κανενα Θεο "
Ειχα πολλα να σκεφτω την ωρα που περασα μεσα στο "βαρελι" για την τομογραφια.
Και εκλαψα ξανα και ξανα οταν σκεφτηκα τι μου ειπε η ηλικιομενη κυρια...

9 comments:

Unknown said...

This is an extremely sad story. It touched me the first time I heard it and it is still and always will be very touching... Of course, the Christians will, I am sure, have an excuse for this, just as they do for everything else. Τρομάρα να τους έρθει...

Και λοιπόν;E allora? said...

Ephe εχεις ακουσει για το Ολοκαυτωμα των Καλαβρυτων;Απο τις μεγαλυτερες μαζικες σφαγες εκεινη την περιοδο οχι μονο στην Ελλαδα αλλα σε ολη την Ευρωπη!!!

Οταν καμια φιλοι και γνωστοι φορα Ισραηλινοι ή Εβραιοι μου μιλανε για το προσωπικο τους ολοκαυτωμα τους εξιστορω αυτο οπως και για ολους εκεινους που ειχαν την ιδια μοιρα οπως εκεινοι δλδ ομοφυλοφιλοι,αθιγγανοι,κομμουνιστεςσωματικα αναπηροι,διανοητικα καθυστρημενοι,μαρτυρες του Ιεχωβα,2 εκατομμυρια Πολωνοι μη Εβραιοι.Μην ξεχναμε λοιπον....

mahler76 said...

οι Θεοί (όπως τουλάχιστον εκφράζονται με τις θρησκείες) είναι δικά μας δημιουργήματα οπότε πράττουν όπως μας βολεύει.

the boy with the arab strap said...

η κυρια καταφερε ομως να επιβιωση ,αρα γι'αυτην ισως και να υπηρχε θεος κι ας μην θελει να πιστευει .
για τους παλαιστινιους υπαρχει θεος να τους προστατεψει απο τους ισραηλινους ?

sCaTterBraiN said...

όταν πεθάνω θα σας πω αν υπάρχει θεός. ίσως και να είναι μέσα μας (όπως και ο διάολος).

υγ: δεν έχει πλάκα να βλέπεις πόσο εύκολα μια αναφορά στο ολοκαύτωμα φέρνει στην επιφάνεια μια τελείως (ας την πούμε) αμυντική στάση. λες και το ολοκαύτωμα δικαιολογείται / ακυρώνεται από τις κτηνωδίες του ισραηλινού κράτους.

gay super hero said...

'Iσως ο θεός να βρίσκεται παντού γύρω μας και στο καλό και στο κακό. 'Ισως να μην είναι ένας καλός παππούλης με γενειάδα που επεμβαίνει για να ικανοποιήσει τις ανάγκες μας. Αν υπάρχει σίγουρα δεν μπορούμε να καταλάβουμε πώς λειτουργεί, ακριβώς όπως οι κατώτεροι οργανισμοί δεν μπορούν να συλλάβουν πως λειτουργούμε εμείς.

Το ότι μας συνέβησαν άσχημα πράγματα σίγουρα δεν είναι απόδειξη για το αν υπάρχει θεός ή όχι. Το να ξεκινάμε διαγωνισμούς θυματοποίησης με το που αναφέρει κάποιος τη λέξη "εβραίος" είναι επίσης εντελώς ακατανόητο...

Ephemeron said...

Mary,
sad, very sad, for all of us...

και λοιπον,
παντου σε καθε χωρα ολο και καποιος θα βρεθει, να μισει εβραιους, ομοφυλοφιλους, κλπ κλπ.
Ειναι λυπηρο...

mahler,
πολυ σωστα...
(Ο αντιπροσωπος των gay οταν εφτιαχναν τη θρησκεια ειχε παει διακοπες στη Μυκονο, για αυτο και μας την εχουν φερει ετσι... ) (χε-χε...)

off,
Χμμ... εγω δεν βλεπω κανενα θεο να κατεβει κατω να βοηθησει, οτι κανουμε μονοι μας...

scatterbrain,
ειναι κι αυτο μια αποψη, ο διαβολος και ο θεος μεσα μας, γιατι οχι;
Καταλαβαινω τι λες αλλα νομιζω δεν υπαρχει καμια χωρα που να μην ειναι "διπροσωπη" , "ειναι ολες ενα ματσο βιόλες"

gay super hero,
κακα τα ψεματα, αλλα σχεδον ολοι οι λαοι εχουν περασει απο σαραντα κυματα... Εβραιοι, Ελληνες, Αρμενιοι, Κουρδοι, κλπ κλπ
Και δυστυχως ο θεος δεν κανει τιποτα, και εμενα μου αρεσει να εχω ενα θεο που να τον καταλαβαινω και να με αγαπα...

Unknown said...

Αυτό που σου είπε η γριούλα το έχω αναρωτηθεί εκατοντάδες φορές.
Και λέω υπάρχει Θεός;

Ephemeron said...

bear,
ναι υπαρχει, για αυτους που ειναι "επανω" ωστε να το πετανε στη μουρη αυτων που ειναι "κατω", για να τους κοιμιζουν και να κανουν οτι θελουν...
Διδασκουν αγαπη και κατανοηση αλλα στην πραξη καθε αλλο παρα αγαπη και κατανοηση ειναι...