Saturday, September 19, 2009

Ooooops!!! Just a minute...

Αντε παλι απ' την αρχη...
Το να ειναι καποιος gay, δεν σημαινει οτι εργαζεται για το καλο της gay κοινοτητας.
Στο Palm Springs οπου ζω ο πληθυσμος της πολης ειναι 50% gay, και ετσι καθηστε καλα γιατι οταν ερχονται εκλογες καλυτερα να τα πηγαινετε καλα με μας τους gay, γιατι αλλιως δεν θα δειτε την ψηφο μας.
Να λοιπον που σημερα η τοπικη εφημεριδα The Desert Sun, δημοσιευει ενα αρθρο το οποιο κουρελιαζει εναν openly gay, ο οποιος ειναι υποψηφιος Δημοτικος Συμβουλος για την πολη.
Το "φιλαρακι" μας λοιπον, Drew Sweatte, ο οποιος ειναι gay, δειτε φωτο παρακατω, δεν νομιζω να παρει και πολλες ψηφους για να γινει Δημοτικος Συμβουλος, διοτι η gay κοινοτητα εγινε εξω φρενων οταν δημοσιευτηκε ενα παλιο γραμμα του openly gay Drew, στο οποιο μεταξυ των αλλων εγραφε...
"...ειμαι-περηφανος αντι-ομοφυλοφιλος Ρεπουμπλικανος..." και... "... ποτε μου δεν υποστηριξα ενα τετοιο τροπο ζωης, ουτε και υποστηριξα ποτε μου ατομα που εχουν τετοιο τροπο ζωης..."
Τωρα ο Drew τρεχει και δεν φτανει για να φτιαξει την κατασταση, αλλα η gay κοινοτητα εδω ειναι φοβερα οργισμενη μαζι του και μαλλον αντι για ψηφο θα παρει κατι αλλο...
Αλλη μια φορα...
Το να ειναι καποιος gay, δεν σημαινει οτι εργαζεται για το καλο της gay κοινοτητας...


Photo απο την The Desert Sun
Ολο το σχετικο αρθρο εδω

ΥΓ Drew αγορι μου... συγνωμη που τα ονειρα σου να γινεις ενας καινουργιος Harvey Milk σαν Δημοτικος Συμβουλος δεν πηγαν καλα... αλλα αν μπορουσε να σε ακουσει ο Harvey για το τι ειπες για τους gay, θα τρίζαν τα κοκαλα του στον ταφο του.... Αντε στην ευχη της Παναγιας κι' εσυ, αντε... αντε... να δουμε τελικα, ποσοι θα πανε με την ευχη της Παναγιας, γιατι εχει αρχισει και γινεται μεγαλη η λιστα, και σε λιγο θα πρεπει να σας στειλουμε αλλου και οχι στην ευχη της Παναγιας...

ΥΓ 2 Στο Palm Springs, τα τελευταια 8 χρονια, η gay κοινοτητα εχει κατορθωσει να βγαλει για δημαρχο, δυο διαφορετικα ατομα, και οι δυο δημαρχοι openly gay και με παιδια... Αντε ρε παιδια, φτανει πια το κλαψουρισμα... γιατι ολοι σχεδον λενε, οτι αν εχουν παιδια και ειναι gay και βγουν εξω και το πουν, παει εφτασε το τελος του κοσμου... Εδω στο Palm Springs αν βγεις εξω και το πεις οτι εισαι gay και εχεις παιδια, σε εκλεγουν δημαρχο, σταματηστε τις δικαιολογιες πια... φτανει...
Τωρα... θα μου πεις αλλο το Palm Springs και αλλο η Αθηνα... Ναι συμφωνω αλλα... τι θελετε να κανουμε; να φερουμε την Αμερικανικη gay κοινοτητα για να φτιαξει τα πραγματα στην Αθηνα;;;...
Συγνωμη, και δεν το λεω με κακία αλλα με πραγματικη απορια, η Αθηναϊκη gay κοινοτητα τι κανει ολα αυτα τα χρονια;;;

22 comments:

suncitizen said...

Βρε δε λες που έχετε και gay κοινότητα; Στο Ελλάντα η gay κοινότητα είναι σύντομο ανέκδοτο.
Ο gay υπάρχει μόνο για το σεξ κι από κεί και πέρα χέστηκε για όλους και όλα!

mahler76 said...

στο είπα και στο μέηλ. Gay κοινότητα στην Ελλάδα δεν υπάρχει. Οι περισσότερες δε αδερφές ασχολούνται με το αν ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος αδερφή λες και αυτό θα τους λύσει τα προβλήματά τους. Άσε που οι περισσότεροι είναι openly gay πίσω απο τα πληκτρολόγια και τις οθόνες και κατά τα άλλα ντουλαπάτες.

Και θα μου πείς, εσύ είσαι παντού open? όχι. άλλα εγώ δεν δηλώνω ακτιβιστής και ήρωας οπότε τουλάχιστον δεν είμαι ήρωας με κολάν.

Την καλημέρα μου.

sCaTterBraiN said...

suncitizen και μαλεράκο μη γίνεστε μηδενιστές, κάτι γίνεται και στην ελλάδα - δείτε π.χ. και το pride που μεγαλώνει κάθε χρόνο, όλο και περισσότερες αναφορές σε media, όλο και ξεπηδάνε στέκια friendly, γάμους στην τήλο, ακόμα και νομοσχέδια περί συμφώνου συμβίωσης κατατίθενται. 'τρίχες' θα μου πείτε, και όμως...
οκ - έχουμε ακόμα πολύ δρόμο, αλλά δεν είναι και για να μας πιάνει απελπισία. και αυτό που λέω ισχύει (για μένα) και σε προσωπικό επίπεδο.

ιιιιιιιιιιιιιιιιιι καλέ ο μέγας αλέξανδρος αδερφή!;!;!! φωτιά θα πέσει να μας κάψει.
(σοβαρά τώρα, είναι καλό που ένας υστερικός αρχικομπλεξικός που αιματοκύλισε όλο σχεδόν τον γνωστό τότε κόσμο είναι gay;)

Tales from the other side of town said...

Η Ελληνική γκέι κοινότητα, ναί, είναι πράγματι ισχνή, πολύ φοβάμαι όμως ότι πολύ λίγοι την βοηθάμε να ξεφύγει από τις χρόνιες υστερήσεις της.

Επίσης αυτό που θα πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι καμία ομάδα, μειονότητα, δεν έχει καταφέρει να κτίσει κοινότητα και προοπτική για το μέλλον χωρίς να έχει ένα στέρεο έδαφος ιστορίας.


Στις ΗΠΑ για παράδειγμα που ζει ο φίλος μας ephemeron έχουν τον Οκτώβριο ως μήνα λοαδ ιστορίας, στον οποίο τιμούν την ιστορία τους.

Ένα από τα προβλήματα που έχουμε στην Ελλάδα είναι ότι ποτέ δεν καταφέραμε να συγκροτήσουμε τις ψηφίδες της ιστορίας μας. Δεν μιλάμε για άλλες χώρες που έχουν γκέι μουσεία, γιατί ακόμη και οι χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ που σιγά-σιγά τώρα αναπτύσουν γκέι κίνημα έχουν καταλάβει καλά ότι η προοπτική για το μέλλον, περνά και μέσα από την συγκέντρωση των αρχείων τους, την καταγραφή της πρώϊμης ιστορίας τους.
Εδώ στην Ελλάδα πχ δεν έχουμε ούτε καν αρχείο αποδελτιοποίησης των δημοσιευμάτων που αφορούν θέματα ομοφυλοφυλίας στον Τύπο των τελευταίων 50 χρόνων.

ΤΟ 1978 ξεκίνησε το ΑΚΟΕ και μέχρι το 1985 έκανε κάποια σοβαρή δουλειά. Μετά ως το 2001 περίπου, υπάρχει σχεδόν κενό, πολύ λίγα πράγματα καταγεγραμμένα. Και από κεί και πέρα ισχνές προσπάθειες. Πόσοι από μας γνωρίζουμε την ιστορία της (έστω μικρής) γκέι κοινότητας από την μεταπολίτευση και πέρα; Και πως θα αναπτυχθεί γκέι κίνημα; Δια παρθενογεννέσεως;

mahler76 said...

@sCaTterBraiN
Προσωπικά μου είναι αδιάφορο αν είναι αδερφή ή όχι ο Μ. Αλέξανδρος κι αν τώρα πρέπει να το ψάχνω ανάμεσα στις 3 γυναίκες που παντρεύτηκε και το ένα του παιδί και στην "φιλία" με τον Ηφαιστίωνα για να βρώ ψυχολογικό άλλοθι για την δικιά μου ομοφυλοφιλία άστο καλύτερα.

Κοίτα τα Pride και τα friendly μαγαζιά είναι κάτι. ομως, όταν πέρσι τέτοια εποχή οργανώθηκε μια διαδήλωση για να υποστηριχθούν τα ζευγάρια που πήγαιναν στο δικαστήριο για τους γάμους στην Τήλο, εκεί μαζεύτηκαν 50-100 άτομα πράγμα ου δεν είναι καθόλου ελπιδοφόρο. Κάπου κάπου ίσως χρειάζεται να είμαστε κι εμείς κάπως περισσότερο πιεστικοί χωρίς να φτάνουμε φυσικά σε υπερβολές.

mahler76 said...

@Tales from the other side of town
μεγάλο επίσης θέμα με την εδώ συγκρότηση δράσεων είναι κατά την γνώμη μου και η τάση που έχουμε να προσπαθούμε πάνω από όλα να βρούμε τους αρχηγούς, να ορίσουμε σφαίρες επιρροής και γενικά να αρχηγεύσουμε σε ένα κίνημα που ακόμα δεν υπάρχει. Γίνεται για παράδειγμα μια ενέργεια όπως η ακτιβιστική δράση πέρσι έξω από την Εθνική Λυρική Σκηνή και αρχίζει ο πόλεμος μέσω site και μπλόγκς μεταξύ των διαφόρων ομάδων και μια φαγωμάρα άνευ προηγουμένου για τα πώς τι και γιατί. Για να μην αναφέρω συγκεκριμένο gay site που στην πρώτη του σελίδα αναφέρει πως κάποιες νεόκοπες ομαδούλες προσπαθούν να καπηλευτούν τους gay αγώνες στους οποίους εκείνοι είχαν πρωτοστατήσει. Με αυτή την νοοτροπία μόνο ευχαριστημένοι δεν μπορούμε να είμαστε ούτε αισιόδοξοι.

Tales from the other side of town said...

ok αυτά που γράφεις, μπορεί να είναι έτσι, μπορεί και κάπως διαφορετικά, αν και κατά τη γνώμη μου, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία δεν είναι οι "ακτιβίστικες" δράσεις που συμβαίνουν (όταν συμβαίνουν) όταν γίνεται ένα ομοφυλοφοβικό περιστατικό.
Για τις ανάγκες της συζήτησης, μπορώ και να συμφωνήσω μαζί σου.
Παραμένουν όμως διαπιστώσεις, σωστές ή λάθος.

Περισσότερη σημασία έχει η μεθοδική δουλειά με προοπτική στο χρόνο.
Αυτό που ονομάζεται δηλαδή δουλειά ΛΟΜΠΥ. Γιατί μόνο έτσι γίνεται δουλειά. Τουλάχιστον έτσι γίνεται παντού στον κόσμο. Δεν χρειάζεται ν' ανακαλύψουμε την πυρίτιδα.
Αυτό που κατά την ταπεινή μου γνώμη έχουμε ανάγκη είναι η δημιουργία ομόκεντρων κύκλων που θα ανοίγουν στην κοινωνία, ξεκινώντας από κάποιους στενούς κύκλους δράσης (άλλωστε πάντα έτσι γίνεται - μην γελιόμαστε), οι οποίοι θα ανοίγουν με πειστικά επιχειρήματα, δημιουργία συμμαχιών και δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης (γιατί το άνοιγμα της ντουλάπας δεν γίνεται υπο καθεστώς καχυποψίας και φοβιών, χρειάζονται σχέσεις εμπιστοσύνης). Και τότε πιστεύω θα μπορέσουμε να δούμε με περισσότερη αισιοδοξία τα πράγματα - ταπεινή μου γνώμη.

mahler76 said...

@Tales from the other side of town
κοίτα έτσι τα αντιλαμβάνομαι άλλα μπορέι να κάνω λάθος.

Όσο για τα ΛΟΜΠΥ δεν τα έχω σε εκτίμηση να πώ την αλήθεια.

Ephemeron said...

suncitizen,
εε...τουλαχιστον σεξ, κατι ειναι κι αυτο απο το τιποτα...

mahler,
μερικες φορες ειναι καλο να ξερουμε, οπως πχ οτι η Ελλαδα πριν χιλιαδες χρονια ειχε τον Ιερο Λοχο που ηταν φτιαγμενος απο gay ζευγαρια, και σημερα ακομα μας φτυνουν...(!!!)
( η ειρωνια στην ιστορια του Ιερου Λοχου ειναι οτι τα gay ζευγαρια σκοτωθηκαν το 338 πχ απο το Μακεδονικο ιππικο του Φιλιππου το οποιο διοικουσε ο Μεγας Αλεξανδρος... )

Not me said...

Εγώ πάλι είμαι από τους αισιόδοξους στην υπόθεση "ανύπαρκοι έλληνες gay ενωθείτε".Θεωρώ όπως διάβασα και πιο πάνω πως γίνονται μικρά βήματα που όμως δεν τα θεωρώ άσκοπα.Και στην τελική όπως στην αμερική και παντού χρειάζονται αγώνες και ίσως και βία(???) για τα ανθρώπινα δικαιώματα.Πάνω απ όλα χρειάζεται παιδεία που πιστεύω είναι το σημαντικότερο πρόβλημα στο ελλάντα,όχι μόνο από τους ετεροφυλόφυλους αλλά και από τους gay...

Ephemeron said...

scatterbrain,
μου θυμησες τα γυμνασιακα χρονια, που η φιλολογος ειχε ενοχληθει φοβερα, οταν καποιο απο τα παιδια ειχε πει οτι ο Μεγας Αλεξανδρος ηταν κατι σαν τον Χιτλερ...

mahler76 said...

Η ομοφυλοφιλία στην Αρχαία Ελλάδα ήταν άλλο εντελώς πράγμα από ότι εννοούμε σήμερα. δεν επρόκειτο φυσικά για gay ζευγάρια αφού όλοι παντρεύονταν έκαναν παιδιά κλπ. Ο θεσμός των Εραστών και των Ερωμένων δεν είχε καμία σχέση στην Αρχαιότητα με αυτό που φανταζόμαστε σήμερα.

ΟΜΩς ακόμη κι αν όντως επρόκειτο για αποκλειστικά ομοφυλόφιλα ζευγάρια τι μας αφορά αυτό? Η Αρχαιότητα είχε αποκλεισμένες από την Δημόσια Ζωή τις γυναίκες, ήταν δουλοκτητική, ΚΑΘΟΛΟΥ δημοκρατική, αφού μόνο μικρό μέρος του πληθυσμού ακόμα και στην Αθήνα έπαιρνε μέρος στις αποφάσεις, και πολλά άλλα.
Με άλλα λόγια ήταν κόσμος ολοκληρωτικά και αμετάκλητα διαφορετικός από τον δικό μας οπότε ακόμη κι αν με τις δεδομένες συνθήκες της εποχής υπήρχε ανοχή ή αποδοχή στην ομοφυλοφιλία ως αποκλειστική σεξουαλική πράξη (που δεν ίσχυε διότι για τους αρχαίους η τεκνοποίηση ήταν ακρογωνιαίος λίθος των στρατοκρατικών κοινωνιών της εποχής), αυτό δεν μας δίνει επιχειρήματα για την σημερινή μας ύπαρξη.

Μπορούμε να πείσουμε την κοινωνία πως δεν είμαστε ανώμαλοι και freaks όσοι πηγαίνουμε με άτομα του ιδίου φίλου? Μπορούμε να πείσουμε πως η σεξουαλική μας συμπεριφορά δεν είναι αντικοινωνική (διότι αυτό είναι το ουσιαστικό ζήτημα) και πως μπορούμε να έχουμε τις ίδιες ικανότητες, τις ίδιες επιθυμίες και φυσικά τις ίδιες αδυναμίες με όλους τους ετεροφυλόφιλους? Πως είμαστε άνθρωποι όσο διαφορετικοί ή ίδιοι κι αν είμαστε με την ετεροφυλόφιλη πλειοψηφία?

Αυτό είναι νομίζω το ζήτημα κι όχι αν 2500 χρόνια πρίν η ομοφυλοφιλία ήταν αποδεκτή ή όχι. Διότι όπως γράφει και ο Ηρόδοτος, στην Περσία η ομοφυλοφιλία τιμωρείτο με θάνατο. Αυτό συμβαίνει και σήμερα στο Ιράν. Δηλαδή η αρχαιότητα της πρακτικής αυτής την δικαιολογεί?

Ephemeron said...

Tales,
ενδιαφερον αυτο που αναφερεις, οτι υπαρχει καποιο κενο και για μερικα χρονια δεν γνονταν και πολλα πραγματα, κλπ...

mahler,
για να πω την αληθεια ουτε η Αμερικανικη gay κοινοτητα ειναι αγαπημενη και αγγελικα πλασμενη.
Υπαρχουν ομαδες, κλικες, και πολλες φορες διαφορετικες gay ομαδες μπορει να εχουν φοβερη "εχθρα" μεταξυ τους... ΑΛΛΑ... και το γραφω με κεφαλαια, οταν ερχονται στιγμες που πρεπει να γινει κατι για το καλο ολης της κοινοτητας, οι πιο πολλοι απο εμας βαζουμε στην ακρη τις διαφορες και ιδιαιτεροτητες, και σπρωχνουμε ολοι μαζι, με διαφορους τροπους, χρηματικες δωρεες που με αυτες η κοινοτητα αγοραζει διαφημισεις για εφημεριδες και τηλεοραση, διαδηλωσεις, κλπ
Στην καθημερινη gay ζωη εδω γινεται χαμος, ειναι ακριβως οπως και στους straight... Υπαρχουν οι πλουσιοι gay, υπαρχουν οι καθημερινοι εργατες gay, και οι διαφορες μεταξυ τους ειναι τεραστιες, αλλα οταν ερχεται η ωρα για αγωνες, το ποιος εισαι και ποιος ειμαι πανε στην ακρη...
Νομιζω αυτο ειναι κατα βαθος που σωζει την gay κοινοτητα εδω.

mahler76 said...

μόνο που εδώ δεν μας βλέπω να μονιάζουμε ούτε για τους αγώνες...

Ephemeron said...

mahler,
το σχολιο σου για την Αρχαια Ελλαδα μου αρεσε :)
το σχολιο σου για το μονιασμα με κανει και λυπαμαι :(

Ephemeron said...

Not me,
Το θεμα ειναι οτι υπαρχουν καποιοι "ψηλα" που δεν θελουν ο κοσμος να ανοιξει τα ματια του, για να τον σερνουν εδω και εκει...
Οι αδικιες ειναι παρα πολλες...
Μονο που σκεφτεται κανεις οτι ολοι οι gay σε ολες τις χωρες εχουν τις ιδιες υποχρεωσεις με τους υπολοιπους (υπακοη στους νομους, πληρωνουν εφορια, πανε στρατο,κλπ κλπ) και ομως δεν εχουν τα ιδια δικαιωματα, ακουγεται φοβερα τρελλο και απανθρωπο...

xomeritis said...

Θα συμφωνήσω με τον Tales για την ανάγκη συστηματικού λόμπυ και στο να τεθούν στόχοι και προτεραιότητες. Αυτό ephemeron το κάνετε πολύ καλά στις Η.Π.Α. Και θα συμφωνήσω επίσης σχετικά με την ανάγκη να καταγραφεί η σύγχρονη ιστορία του κινήματος στην Ελλάδα.

Ανηφορικά με την αρχαία ιστορία το ενδιαφέρον για μένα είναι καθαρά εγκυκλοπαιδικό. Εκεί συμφωνώ με τον Μάλερ. Όταν προσδιοριζόμαστε ως gay υπονοούμε ένα συγκεκριμένο τρόπο ζωής που αναπτύχθηκε πολύ πρόσφατα. Έτσι με το να προσπαθώ μέσω παραδειγμάτων της αρχαίας ιστορίας να δικαιώσω την επιλογή ζωής (στην περίπτωση αυτή πρόκειται για επιλογή, δεν μιλάμε απλά για ομοφυλόφιλη επιθυμία που υπήρχε πάντα) είμαι καταδικασμένος ν' αστοχήσω. Η μητέρα μου μου, όταν της μίλησα για μένα, δεν μου ζήτησε να το πολεμήσω, αλλά να κάνω ότι κάνω αποκτώντας οικογένεια και παιδιά παράλληλα. Το παράδειγμα λοιπόν του Μεγάλου Αλεξάνδρου ταίριαζε απόλυτα σ' αυτό που ήθελε για μένα. Ήταν όμως προοδευτική η μητέρα μου για τα δικά μου μέτρα, της gay ζωής και έκφρασης όπως αναπτύχθηκε τελευταία; Καθόλου, αντίθετα μάλιστα θα έλεγα.

another george blog said...

Κάνεις ένα βασικό λάθος στον στοχασμό σου.

Λες, "Η Αθηναϊκή γκέι κοινότητα".

Κάτι βέβαια, που το αναλύουν οι παραπάνω από εμένα.

Ephemeron said...

xomeriti,
Πρεπει να γινει λιγη δουλιτσα και λιγο τρεχαματακι, για να αλλαξουν τα πραγματα στην Ελλαδα, απο μονο του δεν γινεται τποτα...

Ephemeron said...

another george blog,
Δυστυχως, εχεις δικιο...

Nick said...

Πιστεύετε οτι δεν θα άξιζε και μια μικρή υποστήριξη σε όσους τρέχουν και προσπαθούν, αδέξια ίσως, αλλά με κόστος σε πολλούς τομείς της καθημερινής ζωής τους;

Ephemeron said...

Nick,
Πιστευω οτι εσυ τουλαχιστον αξιζεις οχι μια μικρη αλλα μια μεγαλη υποστηριξη.
E-mail or call me.