Friday, September 18, 2009

No on Ricky - Yes on Brad

Συνηθως δεν ασχολουμαι με το τι κανουν οι διαφοροι πλουσιοι αστερες.
Τους αφηνω να κανουν την ζωη τους και εγω τη δικια μου.
Μερικες φορες ομως ειναι σχεδον αδυνατο να αποφυγουμε να ακουσουμε τι ειπαν ή να μαθουμε σχετικα με την ζωη τους, μια και δεν μπορουμε να αποφυγουμε τον βομβαρδισμο απο τα ΜΜΕ.
Ενα απο τα τελευταια νεα που εκαναν πολλους gay να αρχισουν τα συγχαρητηρια, ηταν και το οτι ο Ricky Martin εγινε μπαμπας.
Και ρωταω... και λοιπον;
Τι μας νοιαζει αν ο Ricky εγινε πατερας;
Ουτε κουβεντα οτι ειναι gay.
Το αρνηται, το αποφευγει, κλπ
Μερικοι ειπαν οτι βοηθαει την gay κοινοτητα.
Μα πως την βοηθαει; Με το να μην παραδεχεται οτι ειναι gay;
Απο την αλλη πλευρα εγω προτιμω καποιον να μιλαει οπως ο Brad Pitt, παρα να βλεπω καποιον, που ξερει οτι αν εβγαινε και ελεγε οτι ειναι gay και αποφασισε να γινει πατερας, θα ηταν τρομερη βοηθεια για την gay κοινοτητα, κι ομως δεν το κανει.
Ξερεις κατι Ricky;
Αντε αγορι μου στην ευχη της Παναγιας, αντε...πηγαινε να ζησεις την "Vida Loca", κι ασε μας ησυχους, ασε την gay κοινοτητα να τα καθαρισει μονη της. (και παρε μαζι σου και την μουσική σου, because it really sucks!!!)
Ομως ξεχασα οτι δεν ειμαστε μονοι μας...
Στην υγεια του Brad Pitt, ο οποιος οταν τον ρωτησαν "γιατι δεν παντρευσαι την Angelina?" απαντησε... "θα την παντρευτω οταν δωσουν το δικαιωμα σε ολους να παντρευονται!!!"
Ricky... τ' ακους;;;



14 comments:

sCaTterBraiN said...

μπράβο ο μπρατ, σωστός!
δεν κατακρίνω τον ρίκυ, κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να κρατά τα 'μυστικά' του, έστω και αν αυτό μας απογοητεύει.

Ephemeron said...

scatterbrain,
μυστικο; ποιο μυστικο;;; οπως λενε και εδω, "everybody and their dog" ξερουν οτι ο Ρικυ ειναι gay.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι, απο τη στιγμη που ο ιδιος αρνειται κατηγορηματικα μεχρι στιγμης να πει οτι ειναι gay, δεν νομιζω οτι μπορουμε να τον καταταξουμε στη λιστα των "gay γονιων", ουτε και στη λιστα αυτων που αγωνιζονται για gay δικαιωματα, γιατι πολυ απλα το βουλωνει και κανει την δουλιά του.

gay super hero said...

Δεν μου λες κάτι, έχεις την εντύπωση ότι ο κάθε επώνυμος ή ανώνυμος οφείλει να αποκαλύψει σε σένα τί είναι ή τί δεν είναι; 'Η μήπως οφείλει να πάρει στην πλάτη του τους δικούς σου αγώνες; 'Εχεις αναρωτηθεί πόσο εύκολο είναι για έναν επώνυμο γκέι ή μια λεσβία -και ειδικά κάποιον που θεωρείται ελκυστικός από το ετερόφυλο κοινό- να βγεί και να πουλήσει γκεϊλίκι; Μήπως έχεις υπόψη σου πόσους τους έφαγε η μαρμάγκα επειδή μετά την "αποκάλυψη" το ετερόφυλο κοινό αποφάσισε ότι δεν τους βρίσκει τόσο "πειστικούς" ως σύμβολα του σεξ ή ήρωες ταινιών δράσης ή δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο; Μήπως να ρωτήσεις την Έλεν Ντετζένερες -από τους ελάχιστους που τελικά τα κατάφεραν- πόσο γρήγορα τη σούταραν από το κανάλι και πόσα χρόνια έκανε να ξαναβγεί στην τηλεόραση; Μήπως να ρωτήσεις την Όπρα Γουίνφρι κατά πόσο η μέση αμερικανίδα νοικοκυρά θα συνεχίσει να ταυτίζεται μαζί της αν ισχύουν οι φήμες ότι δεν είναι στρέιτ; Και στην τελική για τί πράγμα αγωνιζόμαστε; Αγωνιζόμαστε για να ζει ο καθένας τη ζωή του όπως θέλει ή μήπως θα αρχίσουμε να ζητάμε πιστοποιητικά σεξουαλικών φρονημάτων και να κρατάμε φακέλους για τον ένα και για τον άλλο;

Και τί σου έχει κάνει πια αυτός ο Ρίκι Μάρτιν που έχεις φάει τα νύχια σου μαζί του; Μήπως βρήκε καμιά πανέμορφη μοντέλα να την παντρευτεί δόξα και τιμή και να το παίξει το απόλυτο αρσενικό και ο σούπερ οικογενειάρχης όπως κάνουν τόσοι και τόσοι άλλοι; Η μήπως νομίζεις ότι άμα ήθελε δεν μπορούσε; Ο άνθρωπος αποφάσισε να κάνει δύο πανέμορφα παιδάκια και να τα μεγαλώσει μόνος του. Μπορεί να μην έχει σύντροφο - και τί μ'αυτό; Λογαριασμό θα σου δώσει;

Τί είναι αυτά που κάθεσαι και τσαμπουνάς για τον Μπράντ Πιτ που χύνει το αίμα του για τους gays; Μπράβο του και νά ναι καλά αλλά ο Μπραντ Πιτ βγαίνει κάθε μέρα 15 φωτογραφίες με την Αντζελίνα και τα κουτσούβελα. Μήπως ξεχνάς ότι είναι ετεροφυλόφιλος και κανείς δεν του το αμφισβητεί; Ή μήπως δεν ξέρεις ότι αυτό + το ότι είναι όμορφος, πλούσιος και διάσημος τον κάνει προνομιούχο και του δίνει το δικαίωμα να λέει ό,τι γουστάρει; Κι άμα γουστάρει κι επειδή έτσι του κάνει κέφι μπορεί να βγει και να υποστηρίξει και τους gays και όλοι να τον λατρεύουν και να τον αποθεώνουν επειδή είναι σούπερ προοδευτικός και ανοιχτόμυαλος και εντελώς trendy.

Αν όμως έβγαινε να τους πει ότι είναι γκέι; Θα ήταν το ίδιο; Εδώ σε θέλω. Γιατί κι εγώ μέσα από τον πύργο μου και με τα περιοδικά να δίνουν εκατομμύρια για να με φωτογραφίζουν με τη γυναίκα μου πολλά θα είχα την πολυτέλεια να πω. Και τιμή του που τα λέει και χίλια μπράβο - δεν το κάνουν και πολλοί στη θέση του. Αλλά όχι να δοξολογούμε και να αποθεώνουμε το straight sex-symbol και τους δικούς μας που ξέρουμε από πρώτο χέρι τί έχουν περάσει να τους ρίχνουμε μια μούντζα και νά χουμε κι απαιτήσεις από πάνω. Δεν πάει έτσι.

Ephemeron said...

gay super hero,
Συγνωμη αλλα...
Εγω δεν σπρωχνω κανενα να βγει εξω απ την ντουλαπα, δεν στριβω κανενος το χερι πισω απο την πλατη του, λεγοντας του να βροντοφωναξει οτι ειναι gay.
Ο καθενας διαλεγει τη ζωη του.

Οσο για αυτο που γραφεις...
"Δεν μου λες κάτι, έχεις την εντύπωση ότι ο κάθε επώνυμος ή ανώνυμος οφείλει να αποκαλύψει σε σένα τί είναι ή τί δεν είναι;"

Ααα... τωρα καταλαβα...
Με αλλα λογια η ελληνικη αστυνομια μπορει να με τραβολογαει στα αστυνομικα τμηματα και να με κανει ρεζιλι, ρωτοντας με ακατανομαστες ερωτησεις οπως "Γαμας ή γαμιεσαι, εισαι ενεργητικος ή παθητικος", ενω εγω αν πω κατι, για καποιον που μπορει να βοηθησει την gay κοινοτητα, εγω ειμαι ο τρελλος και ο κακός...
Αυτο θες να πεις;

gay super hero said...

E αφού σου έκαναν τέτοιες ερωτήσεις, δικαιούσαι να τις κάνεις κι εσύ σε άλλους. Τί να σου πω...

Ephemeron said...

gay super hero,
Ο καθενας μας διαλεγει τη ζωη του, Εγω διαλεξα τη δικη μου και χαμογελαω.
Να σου πω γιατι;
Οταν ειδα τον απλοϊκο, εργατακο πατερα μου, να χαμογελαει και το προσωπό του να φεγγει απο χαρα, βλεποντας με να φυλαω στα χειλη τον φιλο μου, και την επισης απλοϊκη μητερα μου να στελνει φιλια στο φιλο μου, δεν εχεις ιδεα ποσο κατι στιγμες σαν κι αυτες με εχουν κανει περηφανο και ευτυχισμενο.
Και αυτες τις ευτυχισμενες στιγμες, δεν μπορει να μου τις αφαιρεσει κανεις.
Γι' αυτο χαμογελαω.
Και το ιδιο ευχομαι και ελπιζω για ολους, παντα να χαμογελουν.

mahler76 said...

δηλαδή μεταξύ μας μπορούμε να λέμε ότι είναι αδερφούλα και να τον βάζουμε σε γκέι ανασκοπήσεις όπως αυτή

http://gayrightsgreece.blogspot.com/2008/12/2008.html

άλλα όχι και να ζητάμε να το πεί ο ίδιος. Δεν το βρίσκεις λίγο διπρόσωπο αυτό?

Προσωπικά με αφήνει αδιάφορο το αν ο οποιοσδήποτε τεταρτοκλασσάτος αστέρας είναι ή δεν είναι γκέι. Καταλαβαίνω όμως όλους όσους υποστηρίζουν το αντίθετο πιστεύοντας πως το να σπάσει ο νόμος της σιωπής μεταξύ των επωνύμων θα βοηθήσει και τον μέσο ομοφυλόφιλο στην αποδοχή του εαυτού του και στην αποδοχή του από την κοινωνία.

the boy with the arab strap said...

τι καθεσαι και χαλιεσαι για καθε ρικι , ο καθενας κουβαλαει το δικο σταυρο , καλο σκ.

gay super hero said...

Aγαπητέ Μάλερ να σε ενημερώσω ότι το θέμα της αναπαραγωγής μέσω παρένθετης μητέρας ενδιαφέρει και αφορά άμεσα χιλιάδες ομοφυλόφιλους άντρες και γκέι ζευγάρια όπως μπορείς να διαβάσεις εδώ.

Όταν λοιπόν ένας επώνυμος άντρας καταφεύγει σε αυτή τη μέθοδο για να τεκνοποιήσει αυτό αφορά άμεσα ένα μπλογκ με γκέι θεματολογία ανεξαρτήτως του σεξουαλικού του προσανατολισμού. Πόσο μάλλον όταν είναι ο πρώτος επώνυμος που μιλάει δημόσια γι'αυτό. 'Η εν πάση περιπτώσει έτσι το έκρινα εγώ. Κι επειδή εγώ έκανα την ανασκόπηση μάλλον είμαι ο καθ'ύλην αρμόδιος. Υποδείξεις λυπάμαι, αλλά δεν πρόκειται να δεχτώ.

Κατά τα άλλα οι χαρακτηρισμοί στους οποίους με τόση ευκολία καταφεύγεις δεν με ενδιαφέρουν. Μπορείς να τους κρατήσεις.

mahler76 said...

έτσι λέμε τώρα το outing?

Ephemeron said...

gay super hero,
Δηλαδη με αλλα λογια... οποιος εχει παιδια ή θελει να κανει παιδια, μην τυχον και πουμε τιποτα, γιατι μαυρο φιδι που μας εφαγε, ειτε ειμαστε gay ειτε οχι... ή δεν το καταλαβα καλα;
Γιατι το επομενο post μου θα ειναι για μια πασιγνωστη lesbian μητερα, που αφου πρωτα εκμεταλευτηκε οτι εκαναν οι απλοι καθημερινοι gay γονεις, και αφου απεκτησε το δικο της παιδι, μετα απο πανω κανει χρηματικες δωρεες εναντιον της gay κοινοτητας... (!!!!)
Μεχρι εκει θελεις να φτασουμε;;;

gay super hero said...

Nαι μάλλον δεν κατάλαβες καλά.

Ephemeron said...

gay super hero,
ωωω... εχω συνηθεισει εδω και χρονια και χρονια, ατομα που μου λενε οτι δεν καταλαβαινω...
Πες μου κατι καινουργιο φιλε μου!!!
Περιμενω να κανεις σχολιο στο επομενο post μου, οπου η lesbian μητερα δινει λεφτα εναντιον της gay κοινοτητας...
Μην ξεχασεις να μου πεις, οτι δεν σεβομαι την gay μητερα, ακομα κι' αν δινει λεφτα εναντιον των gay, πες μου οτι δεν καταλαβαινω τον πονο της... (κλαψ-σνιφ...)
Ξαναπες το... οτι ειμαι τoσο μεγαλος βλακας που δεν καταλαβαινω...
Σ' ευχαριστω...
Να εισαι παντα καλα...

sCaTterBraiN said...

για το θέμα του outing γίνεται ολόκληρη συζήτηση με πειστικά επιχειρήματα και από τις δυό πλευρές. προσωπικά πιστεύω ότι outing πρέπει να γίνεται μόνο όταν κάποιος συνειδητά βλάπτει την lgbt 'κοινότητα' - άρα βγάλτην στη σέντρα τη λεσβία.
ενδεικτικά πέτυχα ολόκληρα κατεβατά εδώ