Sunday, September 6, 2009

Πολλοι λενε....

Ειναι πολλοι αυτοι που λενε, οτι η ομοφυλοφιλια ειναι θεμα εκλογης.
Δηλαδη οτι δεν γεννηθηκαμε ομοφυλοφιλοι, αλλα το διαλέξαμε να ειμαστε ομοφυλοφιλοι.
Αν το παραδεχτουμε αυτο, ειναι σαν να λεμε οτι ολοι μας ειμαστε ετεροφυλοφιλοι, αλλα μερικοι απο εμας επιλεξαμε να γινουμε ομοφυλοφιλοι.
Και φανταζομαι οτι το επιλεξαμε να ειμαστε ομοφυλοφιλοι επειδη... ΘΕΛΑΜΕ να μας κυνηγανε αστυνομιες και εκκλησιες, να χανουμε φιλους και συγγενεις, να μεροληπτουν εις βαρος μας, να μην εχουμε τα ιδια δικαιωματα με τους υπολοιπους πολιτες, και να μας απειλουν ή μεχρι και να μας σκοτωνουν.
Για αυτο το επιλεξαμε... ετσι δεν ειναι;;;

ΥΓ Στους μαυρους τελικα, τους εδωσαν οτι τους χρωστουσαν, πληρη δικαιωματα, ισα δικαιωματα. Και τους τα εδωσαν οχι επειδη ηταν σκλαβοι ή επειδη τους κακομεταχειριστικαν, αλλα επειδη ειναι ανθρωποι οπως ολοι οι αλλοι. Εμεις δηλαδη δεν ειμαστε ανθρωποι;;;

24 comments:

Tales from the other side of town said...

Τα πράγματα μπορεί να είναι απλά, μπορεί όμως και πιο σύνθετα. Τί θέλω να πώ, μπορεί να γεννιόμαστε, μπορεί και να γινόμαστε ομοφυλόφιλοι (αυτό δεν σημαίνει ότι το αποφασίζουμε, σημαίνει εμπειρίες και πολλά ακόμη, όχι απόφαση όμως), μπορεί να συμβαίνουν και τα δύο μαζί.
Κάποιοι μιλούν για γκέι γονίδιο και ψάχνουν να βρουν κάποιο γονίδιο στο οποίο οφείλεται η σεξουαλική συμπεριφορά των ανθρώπων. Πρόσεξε όμως τί μπορεί να σημαίνει αυτό. Αν πράγματι οφείλεται σε κάποιο γονίδιο, κάποιοι που έχουν σχέδια για μια κοινωνία απαλλαγμένη από ομοφυλόφιλους, μπορεί να θελήσουν να το "διορθώσουν" αυτό, με την βοήθεια της "επιστήμης".
Πολλές έρευνες που γίνονται σ' αυτό το πεδίο είμαι σίγουρος ότι θα ξέρεις, χρηματοδοτούνται από συντηρητικούς θρησκευόμενους κύκλους, και γι' αυτό τον λόγο δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι γίνονται για "αγνούς" επιστημονικούς σκοπούς.
Η προσωπική μου γνώμη αν θέλεις, είναι ότι μάλλον συμβαίνουν και τα δύο. Από την μια μεριά υπάρχει γεννετική προδιάθεση (δεν ξέρω πώς, δεν είμαι βιολόγος, άλλωστε είναι ακόμη υπό έρευνα), αλλά από την άλλη μεριά οι εμπειρίες που έχει ένας άνθρωπος προχωρόντας στην ζωή του, τον καθορίζουν, όσο τον καθορίζουν και τα γονίδιά του.
Δεν είμαστε μόνο γονίδια, είμαστε άνθρωποι.
Σίγουρα βέβαια δεν το αποφασίζουμε.

Tales from the other side of town said...

Όπως πάντως και νά 'χει το πράγμα, για μένα η ερώτηση έχει την ίδια σημασία όσο και το "αν γινόμαστε ή γεννιόμαστε ετεροφυλόφιλοι". Αναρωτιέμαι γιατί δεν γίνεται παράλληλα και αυτή η ερώτηση.
Εν πάση περιπτώσει, το ζήτημα είναι ότι σύμφωνα με τους πιο συντηρητικούς υπολογισμούς οι ομοφυλόφιλοι είναι το 4-5%, σύμφωνα με άλλους υπολογισμούς φτάνουν το 9-10%. Και είναι απαράδεκτο να στερούνται τα δικαιώματά τους. Αυτό αρκεί.

sCaTterBraiN said...

μιας και μπορώ να μιλήσω μόνο για μένα, στη δική μου περίπτωση δεν ήταν επιλογή (συμφωνώ με τον ephemeron, αν μπορούσα να διαλέξω θα διάλεγα str8).

δεν πιστεύω απαραίτητα ότι το ίδιο ισχύει σε όλους, ούτε φυσικά ότι, και επιλογή να είναι, είναι κατακριτέα.

πάντως, προσωπικά εκνευρίζομαι όταν μου λένε 'επιλογή σου είναι' γιατί (επιπλέον) άν ισχύει αυτό, τότε μπορούν να τοποθετηθούν όλα αυτά τα ηλίθια επιχειρήματα περί ηθικής, φύσης, κλπ. - άλλο να είσαι 'κάτι' και άλλο να επιλέγεις να 'κάνεις' κάτι.

Unknown said...

Εγώ δεν έννοιωσα ποτέ έλξη στο αντίθετο φύλλο.
Είμαι 44 και δεν έχω αγγίξει σεξουαλικά γυναίκα, αν και βρέθηκαν πολλές στην ζωή μου.
Τι είμαι;

Εγώ πάντως νοιώθω άνθρωπος

Ephemeron said...

tales,
επιτρεψέ μου να πιστευω οτι γεννιομαστε. Ηξερα οτι ημουν gay πολυ πριν εχω οποιαδηποτε σεξουαλικη εμπειρια. Το οτι το περιβαλλον παιζει ρολο αυτο δεν το αμφισβητει κανεις, αλλα δεν νομιζω οτι ειμαστε γεννημενοι straight και ξαφνικα μια μερα αποφασιζουμε να το αλλαξουμε.
Οπως και να εχει το πραγμα, ειμαστε ανθρωποι οπως ολοι οι αλλοι, αλλα ακομα μας χρωστανε τα δικαιωματα μας. Πρεπει να μας πληρωσουν οτι μας χρωστανε.
ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

Ephemeron said...

bear,
φυσικα και δεν εισαι ανθρωπος... εισαι... αρκουδος!!! :)

Ephemeron said...

scatterbrain,
συμφωνω...

Tales from the other side of town said...

"αλλα δεν νομιζω οτι ειμαστε γεννημενοι straight και ξαφνικα μια μερα αποφασιζουμε να το αλλαξουμε".

Μα δεν είπα αυτό. Είπα απλά ότι κατά τη γνώμη μου, παίζουν ρόλο και οι εμπειρίες και το περιβάλλον. Δεν είμαστε μόνο γονίδια.

Ephemeron said...

tales,
δεν το ανεφερα οτι το ειπες εσυ. Γι' αυτο και εγραψα " αλλα δεν νομιζω..." και δεν εγραψα " δεν συμφωνω με το οτι λες..."
Επισης προσεξε οτι εγραψα "το οτι το περιβαλλον παιζει ρολο αυτο δεν το αμφισβητει κανεις..."
Απλα εκφραζω τη γνωμη μου.
Μου ειναι δυσκολο να πιστεψω οτι καποιος μπορει να επιλεξει και να αλλαξει, ετσι στα καλα καθουμενα.
Για να σου δωσω ενα παραδειγμα... Πριν πολλα χρονια..., εχασα τη δουλια μου επειδη ημουν gay, τα πραγματα εφτασαν τοσο ασχημα, που εχασα το σπιτι μου, τη σχεση μου, εχασα τα παντα-τα παντα... Η εμπειρια αυτη ηταν κατι το φοβερο!!! Και ομως ουτε για ενα λεπτο, ακομα και στις χειροτερες στιγμες της συμφορας μου, δεν θα μπορουσα καν να σκεφτω κατι σαν... "αχ ο πονος μου ειναι τοσο μεγαλος, που δεν αξιζει να ειμαι gay, θα αλλαξω και θα γινω straight. " Ακομα και με την απειλη να με σκοτωσουν, δεν μπορω να αλλαξω, μου ειναι αδυνατον. Ακομα και να εχω τις χειροτερες εμπειριες, δεν προκειται ποτε ν' αλλαξει τιποτα...
Γι' αυτο και ο αριθμος των παντρεμενων που χωριζουν και βγαινουν εξω απ την ντουλαπα τα τελευταια χρονια, ειναι χαρακτηριστικο δειγμα του οτι δεν μπορεις να παρεις αποφασεις και να αλλαξεις τη φυση.
Λοιπον... για αλλη μια φορα...
ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

George Tsitiridis said...

εξαρτάται τι εννοούμε με την λέξη ομοφυλοφιλία
ομοφυλόφιλο τρόπο ζωης επιλέγουμε να έχουμε
δηλαδή να ζούμε ως ομοφυλόφιλοι
αυτη ειναι η διαφορά...

κατα τα αλλα η επιλογή να πηγαίνει με άτομα του ιδίου φύλου έχει αρκετές περίπλοκές κατηγορίες θεωρίες και τις ξέρουμε όλοι

υπαρχει ο αμφι ο γκέη η κρός
η τρανς που πάει με το ίδιο φύλο κτλ.

πάντως ομοφυλόφιλοι επιλέγουμε να είμαστε

Ephemeron said...

pisoglendi,
ισως να εχω μεγαλωσει και να τα χανω λιγακι (ή παρα πολυ...), γιατι δεν μπορω να καταλαβω πως επιλεγουμε να ειμαστε gay ή straight.
Τι ειναι διακοπτης του ηλεκρικου;;;
Πανω ειναι straight και κατω ειναι gay ???
Εσυ για παραδειγμα, ησουν straight και μετα σε καποια στιγμη διαλεξες να γινεις gay???
Το να επιθυμει η καρδια σου, το ειναι σου, να πας με ενα αντρα, δεν νομιζω να ειναι θεμα επιλογης, δεν ειναι το ιδιο οπως το να διαλεξεις τι πουκαμισο θα φορεσεις ή αν θα φορεσεις σαγιοναρες ή οχι...
Βοηθησε με να το καταλαβω σε παρακαλω...

Ephemeron said...

pisoglendi,
Για να φερω ενα παραδειγμα...
Το οτι ο Ταχτσης ηθελε να ντυνεται γυναικα και να βγαινει στη Συγγρου, το καταλαβαινω, το δεχομαι, και το σεβομαι!!! Ηταν επιλογη του, μπραβο του!!! Χαρα στο κουραγιο του!!!
Ηταν ομως επιλογη του Ταχτση το να ειναι gay ή straight;;;
Γιατι μην μου πεις οτι αν ηθελε ο Ταχτσης, θα μπορουσε να επιλεξει το να ειναι straight ή gay, γιατι θα φαω τα παπουτσια μου.

Ephemeron said...

scatterbrain,
συμφωνω μαζι σου 100%
Συγχυζομαι φοβερα, οταν μιλαω με straight φιλους ή συγγενεις, που μυξο-κλαιγονται για το τι θα γινει οταν θα γερασουν. Και οταν τους λεω οτι, "καλα... κι εγω τι να πω... που δεν εχω το δικαιωμα, ουτε να εχω οικογενεια, ουτε παιδια, και θα ειμαι μονος μου;" γυριζουν σε κλάσμα δευτερολέπτου και μου πετανε την περιφημη απαντηση-χαστουκι στη μούρη...
"ΕΣΥ ΤΟ ΔΙΑΛΕΞΕΣ"

xomeritis said...

Οι παράγοντες πρέπει να είναι πολλοί και σύνθετοι. Από την άλλη, το να δεχτούμε ξεκάθαρα ότι οι παράγοντες είναι βιολογικοί, το θεωρώ επικίνδυνο καθώς υπάρχουν κοινωνίες που το στίγμα της ομοφυλοφιλίας είναι πολύ βαρύ. Μπορεί να προσθέσει στο βάρος του κοινωνικού ρατσισμού, που δέχονται οι ομοφυλόφιλοι, και τον βιολογικό και ν' αρχίσουν κυνήγια μαγισσών, ψάχνοντας τα "βιολογικά" χαρακτηριστικά.

Σίγουρα πάντως δεν είναι θέμα επιλογής. Αυτό που είναι επιλογή είναι το διάλεγμα του πως θα ζήσουμε τη ζωή μας.

Ephemeron said...

xomeriti,
συμφωνω, το να ειμαστε gay ή straight δεν ειναι θεμα επιλογης. Ο τροπος ζωης μας ομως, το πως ζουμε καθημερινα, (αν φοραμε crocs ή οχι, χα-χα-χα...) ειναι θεμα επιλογης.

George Tsitiridis said...

δεν με κατάλαβες
ειπα οτι το να θέλεις να πάς με ενα άτομο του ιδίου φύλου μπορει και να μην ειναι επιλογή σου 100%
δεν ειναι δηλαδη.
παιζει ρόλο και ο κοινωνικός παράγοντας αλλά βασικά δεν ειναι επιλογή.
το να το ζήσεις ανοιχτά και περίφανα όμως ειναι.
τι ειναι ο γκέη ? ενας που κάνει γκέη ζωή
και τι θα πει ζω ως ομοφυλόφιλος?
θα πει οτι δεν το κρύβω
κανω σχέση με αγορια κτλ κτλ
αυτο ειναι επιλογή
ο παντρεμένος που παει με αγόρια εχει επιλέξει να μην ζει ως γκέη
ελπίζω τώρα να με κατάλαβες..

Ephemeron said...

pisoglendi,
Ετσι οπως το γραφεις το καταλαβαινω και συμφωνω. Τσατιζομαι ομως γιατι αυτο το "ειναι επιλογη μου να ειμαι gay" το εχουν αρπαξει εδω δυστυχως, οι διαφοροι πολιτικοι και ψευτο-χριστιανοι και μας το πετανε στη μουρη συνεχως, "δικια σου επιλογη-δικα σου και τα προβληματα που εχεις" "δεν μας νοιαζει οτι εχετε AIDS, δικια σας επιλογη" και τετοια ευφρόσυνα του κωλου!!!
Πολυ φοβαμαι οτι και στην Ελλαδα θα το χρησιμοποιησουν αυτο, για να μας πουνε να παμε στο καλο...
"Δικια σας επιλογη... τι να κανουμε ας ησασταν ετερο" καπως ετσι ακουγεται οταν το λενε, και μου ερχεται εγκφαλικο.
Και φυσικα συμφωνω 100% μαζι σου οταν λες " το να το ζήσεις ανοιχτά και περίφανα όμως ειναι επιλογη" Το κακο ειναι οτι ολες οι "κατινες" δεν θελουν να μας δουν να ζουμε ουτε ανοιχτα ουτε περηφανα...

George Tsitiridis said...

σε καμία περίπτωση δεν το εννοώ όπως κάποιοι άλλοι

αλλά το εννοώ σαν στάση ζωής

π.χ ω σαν μοναχός , ζω σαν ΠΑΟΚΤΖΗΣ, ζω σαν γκέη (αλλοι περισσότερο άλλοι όχι) δηλαδή πάω σε παρελάσεις γκέη μπάρ σάουνες
δεν πάω αλλά δηλώνω ομοφυλόφιλος

του να γαμιέσαι απλά με άντρα να εχεις γυναίκα και παιδιά δεν σε κάνει γκέη..

suncitizen said...

έχω γράψει ποστ γι αυτο
http://suncitizen.blogspot.com/2008/06/blog-post.html

Ephemeron said...

suncitizen,
Πολυ καλο το post σου!!!
Συμφωνω απολυτα!!!

mahler76 said...

τα περί επιλογής είναι ανοησίες. Πάντως κανείς δεν απέκτησε δικαιώματα επειδή το άξιζε άλλα επειδή πάλεψε για αυτά.

Ephemeron said...

mahler,
Τωρα τι να πω;;;
Μ' εκανες κομάτια...
Τι να πω περισσοτερο;;;
Τα ειπες ολα!!!
Πες το και φωναξέ το!!!

Not me said...

Από την προσωπική μου εμπειρία...
Ήμουν straight,αυτό που λέμε πήγαινα μόνο με γυναίκες,λειτουργούσα έτσι,αλλά...Υπήρχε ένα αλλά που με έτρωγε από παλιά..Για να το πώς λίγο χύμα,το αν θα μου σηκωνότανε ή το αν θα τελείωνα με μιά γυναίκα ήταν καθαρά κάθε φορά μια φαντασίωσή μου με έναν άντρα...Αποφάσισα μια μέρα να δω καθαρά τι μου συμβαίνει ή μάλλον να δεχτώ τι είμαι.Δεν υπήρχε επιλογή καμμιά.Διαφορετικά θα εθελοτυφλούσα προς τον ίδιο μου τον εαυτό.Ο δρόμος (που δεν διαλεξα) ήταν δύσκολος στην αρχή,με τρώγανε πολλά, όμως εύκολα βγήκα από όλο αυτό,και πλεόν μπορώ να χαίρομαι τον έρωτα που πάντα σκεφτόμουν.
Για τους φίλους σου θα έλεγα πως είτε δεν είναι ενημερωμένοι,ή μιλάνε εκ του ασφαλούς ή απλά δεν τους απασχολεί και πολύ "πετώντας" μια σπόντα τάχα κατανόησης(σόρυ για αυτό)...

Ephemeron said...

not me,
καταλαβαινω τι θες να πεις...