Tuesday, March 29, 2011

Ε-ε-ε-ερχεται !!!

Ερχεται... επιτελους!
Το πολυποθητο ψυγειο που αγορασα online, ερχεται στο σπιτι μου!
Ααααχχχ... επιτελους, η ζωη μου θα αλλαξει τοσο πολυ!
Η γοητεια της πολυτελειας και της αριστοκρατειας, χαραγμενη με λεϊζερ επανω στο Βασιλικο μου ψυγειο!

Σηκωθηκα το πρωϊ με τη τσιμπλα στο ματι και βλαστιμοντας;;;
Θα κοιταζω τον William να μου χαμογελαει και θα φτιαχνει η μερα μου!
Με απολυσανε απο τη δουλεια μου;;;
Τι με νοιαζει, αφου θα εχω την Kate να μου λεει με τα υπεροχα ματια της οτι το μελλον θα ειναι λαμπρο!
Με αφησε ο γκομενος μου;;;
Σκασιλα μου, γιατι καθε φορα που θα βλεπω τον William, ξερω οτι καπου εκει εξω, με περιμενει ενας αλλος William με ανοιχτη την αγκαλια!
Αααχχχ... ανατριχιαζω και μονο με την ιδεα οτι, σε λιγες μερες η κουζινα μου θα ειναι η top κουζινα της γειτονιας, και η ζωη μου θα αλλαξει για παντα, παρεα με τον William και την Kate!

ΥΓ  Απο την εταιρεια μου ειπαν οτι, το ψυγειο εχει 10 χρονια free service, κι αν τα παιδια παρουν διαζυγιο θα μου στειλουν μια αλλη πορτα ψυγειου χωρις την Kate, ή αν ο William βγει gay, θα στειλουν μια αλλη με ενα ουρανιο τοξο ή ενα αλλο τεκνό! Καταπληκτικη εταιρεια !

26 comments:

Hfaistiwnas said...

aaaaa τι καλά!
Θα πάρω και εγώ! αχχαχαχαα!!

Ephemeron said...

Hfaistiwna
πολυ καλο, αν και... θα προτιμουσα να φοραγανε τα παιδια κατι τις με λιγο πιο πολυ χρωμα, κανενα εμπριμεδακι, κατι σε καρώ, με καμια φοινικια επανω ή τρανταφυλλα, ετσι κατι πιο χαρουμενο πιο γιορτινο!

Hfaistiwnas said...

Ή ίσως να μην φοράνε τίποτα, ε;

Ephemeron said...

Hfaistiwna
αυτο θα το κανουν αν παρουν διαζυγιο και βγει ο William gay, θα εχει πιο πολυ χαρη! :)

b|a|s|n\i/a said...

να δεις που θα βγει η kate gay. :))
καλημέρα σου!

Ephemeron said...

b|a|s|n\i/a
χα-χα-χα!
Καλημερα!

mahler76 said...

το πολύ πολύ να βγουν και οι 2 versatile.

Πέρα από την πλάκα θέλω κι εγώ τέτοιο ψυγείο αλλά να μου το φέρουν γεμάτο με χοιρομέρια και σαλάμια και μπέικον και λουκάνικα, α μερικά κιλκά παϊδάκια χαχαχαχα

Hfaistiwnas said...

@b|a|s|n\i/a, απορώ πως σου ήρθε αυτό, εμάς δηλ. συγνώμη κιόλας, πως θα μας βολέψει αν η Κέιτ είναι γκέι;????
Αποφάσισα, δεν θέλω τον πρίγκηπα, άλλον θέλω αλλά δεν θα πω!

Ephemeron said...

mahler76
χα-χα-χα!
Εγω παλι εχω μανια με τα καπνιστα...
Καπνιστος σολωμος, καπνιστο χοιρινο Παρμας, καπνιστο χελι, κλπ
Μια που τωρα κυνηγανε το καπνισμα, αυτα θα ειναι τα μονα καπνιστα που θα μπορουμε να απολαυσουμε... χε-χε!

Ephemeron said...

Hfaistiwna
πες το, για να παραγγειλουμε ψυγειο με τη φωτογραφια του! :)

Hfaistiwnas said...

Πειράζει να είναι γεμάτο με φωτογραφίες;;;;

Ephemeron said...

Hfaistiwna
οχι, αλλα ισως να κοστιζει περισσοτερο, γιατι θα ειναι πιο γκλαμ!

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Έτσι ξενέρωτοι και ψυχροί που είναι οι Άγγλοι, ψυγείο τους πρέπει μόνον...
Με γειές, με γειές!!!
:-)))

Hfaistiwnas said...

@Asteroid, το καλύτερο σχόλιο που είδα!

Το Λαγωνικό said...

Την έχεις ψωνίσει για τα καλά εε;;;

Α πα πα πα είστε τρελλοί εσείς εκεί στο Αμέρικα.

;-)))

nefelokokkugia said...

Και η επιχειρηματική πρόταση της ημέρας:
Να βάλεις εισητήριο, να έρχονται οι θείτσες της γειτονιάς σου να βλέπουν το σπάρκλινγκ χαμόγελο των παιδιών. Απόσβεση κόστους αγοράς σε χρόνο dt.
Καλημέρες και φιλιά

Unknown said...

Τι κιτς ψυγείο. Χάθηκε να είχε 2 αρκούδες αγκαλιά;
:p

Ephemeron said...

Asteroid
αυτο το ψυγειο θα το λατρεβε η μαμα!
Η μαμα απο παιδι "Βσιλικια" (απο τι οικογενεια εχω βγει κι εγω... ασε...), θα το εβαζε στο σαλονι για να βλεπουν τους Βασιλεις ολοι οι επισκεπτες!
χα-χα-χα!

CsLaKoNaS said...

Πάνω από όλα...καλόγουστο!

Ephemeron said...

Το Λαγωνικό
βρε Λαγωνικο, τα πραγματα δεν πανε καθολου καλα ουτε εδω, οχι μονο στην Ελλαδα...
πρεπει να βρισκουμε στιγμες να ξεφευγουμε και να "χαζογελαμε" γιατι θα μας πιασει τρελλα στο τελος...
Κι ετσι σκεφτομαι να αγορασω τωρα το αλλο κοματι που παει ασορτι για την κουζινα, το φουρνο!
Στο φουρνο της κουζινας η εταιρεια εχει βαλει απ εξω, τον Καρολο με την Καμηλα! γαιτι ο ερωτας τους ειναι... φωτια! χα-χα!!!

Ephemeron said...

nefelokokkugia
οικονομικα τα πραγματα δεν πανε καλα και εδω... τωρα που το λες... μμμ... πολυ καλη ιδεα!
Καλησπερα!

{.πavλος.} said...

tostiera 8a exei h seira syskevwn? gia "hot" toasts...xaxaxaxaxa... :p

Ephemeron said...

bear
οι αρκουδες εχουν μπει μεσα στο ψυγειο, ειναι πολικες !!!

Ephemeron said...

CsLaKoNaS
Τι να σου πω!... Αυτο το ψυγειο πρεπει να μπει σε μουσειο τεχνης!

Ephemeron said...

{.πavλος.}
Βεβαια! υπαρχει και σε τοστιερα, αλλα αυτη εχει τον αδερφο του William επανω, επισης υπαρχει και σε μπλεντερ! Απ οτι ακουω τωρα σκεφτονται να επεκτεινουν τις μπιζνες και στο μπανιο, και να το βαλουν και σε καπακι τουαλετας!

Ephemeron said...

χα-χα!
Καποιος φιλος ρωτησε...
"Γιατι την λενε Κεϊτ ;;; εγω το ονομα της το βλεπω γραμενο οπως στα Καλιαρντα!
Kate δηλαδη... Κατέ !
Κανονικα επρεπε να λενε...
"Ο William και η Κατέ"
χα-χα-χα-χα(!!!)