Tuesday, March 22, 2011

Οι μοντερνες Σουλιωτισες...

Ενα απο τα μεγαλα κακα των περισσοτερων Ελληνων, ειναι οτι ολοι τα ξερουν ολα!
Τα ξερουν ολα!... τα παντα-τα παντα!
Οι γονεις δεξιων οικογενειων τα ξερουν ολα, αλλα και οι γονεις αριστερων οικογενειων τα ξερουν ολα, οπως επισης και οι σοσιαλιστες γονεις, και οι γονεις που τα σπανε στα μπουζουκια, και οι γονεις που ξημεροβραδιαζονται μπροστα στη τηλεοραση, ολοι μα ολοι, τα ξερουν ολα. 
Στη συνεχεια μαθαινουν και τα παιδακια τους να τα ξερουν κι αυτα με τη σειρα τους ολα, και ετσι σοϊ παει το βασιλειο, και ολοι στην Ελλαδα ειναι παντογνωστες. 
Και φυσικα τωρα, στους καιρους μας, σαν μην εφθαναν, τα καφενεια, οι καφετεριες, οι πλατειες, τα παγκακια, και αλλα εθνικα μνημεια οπου οι Ελληνες μαζευονται για να πουν ο ενας στον αλλο οτι τα ξερουν ολα, ηρθαν και τα social media, blog, facebook, twitter, κλπ, ωστε οι Ελληνες να εχουν την δυνατοτητα τωρα πια να ακουστει η φωνη τους απο ακομα περισσοτερους, ωστε... να λενε σε ολους οτι τα ξερουν ολα! 
Τωρα βεβαια λογικο εναι να αναρωτηθει κανεις, αφου ολοι οι Ελληνες τα ηξεραν ολα, πως εφτασαν τα πραγματα σε τετοια ασχημη κατασταση;;; 
Αυτο οντως ειναι ενα τεραστιο μυστηριο, πιο μεγαλο και απο τα περιφημα Ελευσινια μυστηρια και κανενας δεν προκειται, ποτε μα ποτε να το εξηγησει!!! 
Απ την αλλη πλευρα οπως λεει και ενας Ελληνας φιλος, "την τυφλα τους ξερουν μονο, και τιποτα αλλο" 
Ισως εχει δικιο... μια τυφλα που σιγα σιγα τους οδηγει στο γκρεμο, για να πηδηξουν ολοι μαζι σαν αλλες, μοντερνες Σουλιωτισες, αλλα αυτη τη φορα δεν θα κρατανε παιδια στην αγκαλια τους***, καθως πηδανε στο γκρεμο, αυτη τη φορα θα κρατανε... Gucci, Armani, Dolce & Gabbana, και Blackberry!!! 

*** τα παιδια τα στειλανε στην Αγγλια για να σπουδασουνε!

ΥΓ  Το post ειναι αφιερωμενο σε δυο γυναικες που αγαπω πολυ...
στην αδερφη μου Μαιρη, που ειπε στο γιο της " αυτη ηταν η ζωη των γονιων μου, αυτη ειναι η ζωη μου, οσο για σενα εισαι ελευθερος να διαλεξεις, ανοιξε τα φτερα σου και πετα, και ελπιζω να πεταξεις πιο μακρια απ οτι πεταξαν οι γονεις μου, και ακομα περισσοτερο πιο μακρια απ οτι πεταξα εγω... "
και στην αγαπημενη μου φιλη Μ στην Αλεξανδρουπολη, I have faith in you! 

24 comments:

nefelokokkugia said...

Σαν να ΄χεις δίκιο, αλλά....γιατί το διάβασα? Αφού ήξερα τι μήνυμα ήθελες να περάσεις.
ΕΓΩ τα ξέρω όλαααα

Hfaistiwnas said...

xexeλίγο πολύ εκεί βαδίζουμε..
Θα πέσουμε όμως με χάρη..

aizen999 said...

πες τα χρυσοστομε!που ολοι οι ελληνες λενε οτι ξερουν τα παντα!ποιοι νομιζουν οτι ειναι??εγω??

nefelokokkugia said...

ΕΓΩ που δεν έχω ούτε στριγκάκι από τις παραπάνω μάρκες, μπορώ να μην πηδήξω? Θα βγάζω ωραίες φωτογραφίες όμως.
ΕΓΩ ξέρω και να φωτογραφίζω τέλεια.

Ephemeron said...

nefelokokkugia
Εγω, απ τη δικη μου πλευρα ξερω πολυ λιγα, γι αυτο και ολοι στην Ελλαδα χαζο με ανεβαζανε χαζο με κατεβαζανε...
Γι αυτο λοιπον ηρθα εδω, στη χωρα που κατα τους Ελληνες ειναι ολοι τοσο μα τοοοσο χαζοι, ωστε να αισθανομαι ανετα με ολους τους αλλους χαζους...
χα-χα-χα!

Ephemeron said...

Hfaistiwna
Εεε... αλλο απλα να πηδας στο γκρεμο, κι αλλο να πεφτεις στο γκρεμο οδηγωντας Mercedes...
Με τη Mercedes γινεται πιο τραγωδια, πιο κατι τις γλαμ-φολκλορ βρε παιδι μου, χαριζει!

Ephemeron said...

aizen999
χα-χα-χα!!!

Unknown said...

Τώρα μας πρόσβαλες.
Οχι και Blackberry. Αμερικανάκια μας πέρασες;
Εμείς έχουμε iphone και htc.

Ephemeron said...

nefelokokkugia
ααα... εδω δυστυχως εχασες!
Οποιος δεν εχει τουλαχιστον τις παραπανω φηρμες, και δεν στελνει τα παιδια σε πανεπιστημια στην Αγγλια, δεν εχει δικαιωμα να πηδηξει στο γκρεμο, ουτε να τον αποκαλεσουν Σουλιωτισα! απαγορευται με βουλευτικη διαταγη!
Τι θα το κανουμε τωρα;...
Μπατε σκυλοι αλεστε;;;

Ephemeron said...

bear
Ντε και καλα να με κανεις ρεζιλι στο κοσμο και συ! το ειπα και παραπανω δεν τα ξερω ολα...
Το iphone το ξερω, αλλα το htc δεν το ξερω!
:)

Unknown said...

χαχαχα Καλησπέρα από Κατάνια

Ephemeron said...

bear
μολις τωρα εβλεπα τις φωτογραφιες σου στο blog σου!
Υπεροχα ταξιδακια!
Να περνας παντα καλα!

Unknown said...

Σ' ευχαριστώ:) Ευτυχώς που το παιδί μου έχει μυαλό και άνοιξε τα φτερά του. Ας ελπίσουμε ότι το ταξίδι του σ' αυτή τη ζωή θα έχει λίγη "βροχή" και πολλές ηλιόλουστες μέρες...
Εύχομαι σε όλους καλό γιορταστικό τριήμερο στην Ελλάδα.

ασωτος γιος said...

εχεις δικιο τοσο μα τοσο πολυ, και δε βγαζω καν τον εαυτο μου απ αυτα που λες
εχω υπαρξει τετοιος ελληνες
εχω γαλουχηθει να ειμαι ετσι
αλλα πια λεω δε ξερω τιποτα
ολα μπορει αν συμβουν
και ετσι ανακουφιζομαι

ELvA said...

Χωρις να δικαιολογω κανενα και τιποτα θα συμφωνησω οτι υπαρχουν πολλα τετοια ατομα και στην Ελλαδα αλλα και παντου στο κοσμο! Η κακως εννοουμενη εξυπναδα, αν και εχει παραγινει στην Ελλαδα, δεν ειναι ομως αποκλειστικο προνομιο των... Ελληνων και μονο! :)

Hitori Tana said...

Οι σύγχρονες Σουλιώτισσες είμαστε όλες εμείς που δουλεύουμε για 800 ευρώ το μήνα και χωρίς άντρα!

Ephemeron said...

Mary
:)

Ephemeron said...

ασωτος γιος
Μα ειναι φοβερο...
Να ειναι (για παραδειγμα) καποιος Γεωπονος, και να ξερει... ΤΑ ΠΑΝΤΑ για Λογοτεχνια, Ιστορια, Πολιτικη, Ψυχολογια, Κοινωνιολογια, Θρησκεια, Τεχνες, Κινηματογραφο, Μουσικη, Design, ΤΑ ΠΑΝΤΑ-ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!! (μεχρι και τι εσωρουχα να φοραμε για να ειμαστε sexy...)
Ασε δε απο πανω απο ολα αυτα, να ξερει και καθε ειδους συνωμοσια που γινεται εναντιον της Ελλαδας και εναντιον καθε αλλης χωρας...
Και αντι να λενε "αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη" να εχουν το θρασσος να πετανε στη μουρη του καθενος (με στομφο)... "εσυ μη μιλας, δεν ξερεις"
Ημαρτον πια, ελεος-ελεος...
Εχει γεμισει η χωρα με φωστηρες και παντογνωστες...
Τωρα πως μια τετοια χωρα παει χαλια, εγω δεν μπορω να το καταλαβω, αλλα παλι... εγω ειμαι χαζος και ηλιθιος πως να το καταλαβω;;;

Ephemeron said...

Elva
Υπαρχουν και σε αλλες χωρες ατομα που νομιζουν οτι "τα ξερουν ολα" αλλα οχι οπως στην Ελλαδα...
Οι Ελληνες τους εχουν ξεπερασει ολους..., ντρεπομαι που το λεω, αλλα αυτη ειναι η αληθεια...
Ειναι αδιανοητο να βρεις καποιον που να πει "δεν εχω γνωμη για αυτο θεμα, δεν γνωριζω" ή να φτασουν στο σημειο να πουν "συγνωμη εκανα λαθος"... δεν υπαρχει καμια τετοια περιπτωση, αλλα φυσικο δεν ειναι οταν οι γονεις μεγαλωνουν τα παιδια τους και τα αποκαλουν... "κουκλα μου, βασιλισσα μου, νεραϊδα μου, πασά μου, αφεντη μου" κλπ
Ειναι ποτε βρε Elva οι "βασιλισσες" και οι "αφεντες" να μην ξερουν κατι ή να κανουν λαθος;;;
...θα πεσει ο Παρθενωνας και θα μας πλακωσει ετσι και πουμε οτι δεν ξερουμε κατι ή οτι καναμε λαθος...

b|a|s|n\i/a said...

δεν ξέρω αν τα ξέρουν όλα μα δυστυχώς ό, τι ξέρουν τα χρησιμοποιούν αποκλειστικά και μόνο για την πάρτη τους και πέρα βρέχει. η πλειοψηφία τουλάχιστον.
φιλιά πολλά! καλό απόγευμα!

Ephemeron said...

Hitori Tana
Πολυ μεγαλο το θεμα που αναφερεις, ειδικα οταν υπαρχει μανα με παιδι, χωρις να εχει καμια αλλη βοηθεια...
Να ελεγα οτι σε καταλαβαινω θα ηταν ψεμα, η αληθεια ειναι οτι εχω απλα μια ιδεα, γιατι και η δικη μου αδερφη εχει ενα παιδι, και απο μονη της πρεπει να καλυψει ολα τα εξοδα, χωρις καμια βοηθεια απο κανενα, ουτε απο πρωην αντρα, ουτε απο γονεις, ουτε απο πουθενα...
Ουτε τα ξερω ολα, ουτε ζω στη κοσμαρα μου, ουτε πιστευω οτι υπαρχει καποιος "ομορφος κοσμος ηθικος αγγελικα πλασμενος"...
Οσο για το γκρεμο... εγω προσωπικα, επιασα το πατο του γκρεμου χρονια πριν, το εχω μαθει καλα το μαθημα μου...
Και μεταξυ αλλων εμαθα το οτι, ουτε ο Μεγαλεξανδρος, ουτε ο Κολοκοτρωνης και η Μπουμπουλινα, ουτε το 1821, ουτε η αλμυρα της θαλασσας, και η Ελληνικη λεβεντια και το Ελληνικο φιλοτιμο, δεν προκειται ποτε μα ποτε, να μου δωσουν να φαω, ουτε μια μπουκια ψωμι... Αντιθετα, ολα αυτα και αλλα πολλα, ειναι πραγματα που χρησιμοποιουν οι διαφοροι "ξερολες", για να εκμεταλευτουν το κοσμο, και δεν δινουν τρυπια δεκαρα, για το εαν αλλοι θα πεσουν στο γκρεμο...

Ephemeron said...

b|a|s|n\i/a
ετσι ακριβως! ειπες με δυο λογια οτι προσπαθουσα να πω στο παραπανω σχολιο!
Καλο τριημερο!

Μαρίνα said...

Κι απο εδώ ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη και την πίστη που έχεις σ'εμένα και στην αδερφούλα σου και στον εαυτό σου!Να είσαι καλά Ephameron Αγαπημένε...

Ephemeron said...

Μαρίνα
Πολλα-πολλα φιλια! :)