Monday, March 14, 2011

Απλα... ειμαι περαστικος απο εδω...

Με επιασε μια νοσταλγια προχθες...
Θυμηθηκα τους περιπατους μου στην Hauptstraße στο Βερολινο, τις φορες που συναντουσα τον Γιαννη για καφε στο Anderes Ufer...
Θυμηθηκα αυτη την πολη, και εκεινη, και την αλλη...
Το ενα σπιτι και το αλλο διαμερισμα...
Σε λιγα λεπτα με τη βοηθεια του Google street, για αλλη μια φορα "ξαναβαδιζα" πανω κατω τους δρομους που καποτε βαδιζα, και σταματουσα να ριξω μια ματια στα μερη που εζησα για μικρα ή μεγαλα διαστηματα, στα μερη που αφησα μικρα ή μεγαλα κοματια της καρδιας μου...

Αθηνα... 

London... 


Berlin...


Denver, Colorado...


San Diego, California...

Palm Springs, California...


"I'm just passing through here
On my way to somewhere civilised
And maybe I'll even arrive... 

Morrissey 

25 comments:

Hfaistiwnas said...

Αναμνήσεις από αξέχαστους σταθμούς.. :)

Unknown said...

Νοσταλγία. Με πιανει συχνά
Καλησπέρα

aizen999 said...

αντε ψησου και για κανα νοστιμον ημαρ να σε δει κι το βλαχοχωρι η ελλαδα καμια φορα!

Ephemeron said...

Hfaistiwna
Η ζωη ειναι σαν ενα ταξιδι.
Μερικοι κατεβαινουν σε ενα σταθμο, και μενουν εκει, πετανε ριζες και μεγαλωνουν.
Αλλοι παλι αλλαζουν τραινα και κατεβαινουν σε αλλους σταθμους, μενουν εκει για λιγο και συνεχιζουν, ξανα, και ξανα...
Παρ ολο οτι παντα μου αρεσε η ασφαλεια και οι ριζες, εμενα μου επεσε ο κληρος των πολλαπλων σταθμων...
κανενα μερος δεν ειναι παραδεισος...
ολα εχουν τα καλα και τα ασχημα...
Καλη εβδομαδα! :)

Hfaistiwnas said...

Συμφωνώ και καλά κάνεις!!!

Ephemeron said...

bear
εσυ νομιζω εισαι πολυ-ταξιδεμενος ή κανω λαθος;
Καλη εβδομαδα!

nefelokokkugia said...

Νοσταλγία...
Αχ...Πάντα πονάει.
Καλή εβδομάδα να έχουμε

Ephemeron said...

aizen999
οσο περναει ο καιρος τοσο και περισσοτερο μου αρεσει να ειμαι στη βαση μου...
να απολαμβανω, να ρουφαω στη κυριολεξια, την "καθημερινη μονοτονια"...
ισως επειδη απο τα πολλα "ελα εδω-πηγαινε εκει" μου ελειψε η σταθεροτητα;...
μηπως μεγαλωσα και κουραστικα;...
Το "βλαχοχωρι" ειναι παντα στη καρδια μου, και σε καποια στιγμη θα ειμαι εκει... (εχω ακομα οικογενεια εκει... πατριδα και οικογενεια εχω, με τη θρησκεια ομως στα μεσα του δρομου δεν τα βρηκαμε και τωρα δεν μιλαμε... χα-χα-χα)
Καλη εβδομαδα!

ιμερος said...

ma to pio wraio einai na gyrnas !!!

Unknown said...

Εάν σου έλεγα να βάλεις φωτογραφίες από όλους τους τόπους στους οποίους έζησα, επισκέφτηκα και άφησα κι εγώ κομμάτια της καρδιάς μου, δεν θα έφτανε ολόκληρο άλμπουμ...Πιστεύω ότι κάναμε πολύ καλά που φύγαμε από την Αθήνα και ζήσαμε σε τόσα μέρη, άσχετα αν αφήσαμε σ' αυτά κομμάτια από την καρδιά μας. Η ζωή είναι ένα ταξίδι, όπως είπες, από το οποίο κανένας μας δεν θα φύγει ζωντανός. Γι αυτό λοιπόν ας το χαρούμε όσο μπορούμε. Κάθε μέρος ήταν, είναι και θα είναι μια εμπειρία.
Κάπου αυτά με μελαγχολούν αλλά και κάπου με κάνουν να χαμογελάω, διότι τουλάχιστον ζήσαμε, αδερφέ:)
Καλή εβδομάδα και να τα εκατοστήσεις!!!!!

Ephemeron said...

nefelokokkugia
μερικες φορες ποναει, μερικες φορες φερνει πισω ευχαριστες στιγμες...
Καλη εβδομαδα!

Ephemeron said...

ιμερος
"το μεν πνευμα προθυμο η δε σαρξ ασθενης..."
Μεγαλωνω και δεν εχω τη δυναμη που ειχα οταν ημουν νεος...
Παρ ολα αυτα ακομα δεν μπορω να ειμαι σιγουρος αν θα μεινω εδω για παντα ή οχι... ολα παιζονται... :)
Καλη εβδομαδα!

Ephemeron said...

Mary
Ναι σιγουρα, θα ελεγα μερικοι απο εμας δεν προλαβαινουμε να πουμε "βαριεμαι εδω που ειμαι" και μπαμ! να πουλα το σπιτι και φυγε, και παλι απ την αρχη... εχει τα καλα του, εχει τα κακα του η ολη υποθεση... :)
Ευχαριστω πολυ!
Thank you very much!
Merci Beaucoup!
Muchas Gracias!
Vielen Dank!
Mille Grazie!

b|a|s|n\i/a said...

όσο πιο πολλά θυμόμαστε τόσο πιο πολλά βιώσαμε τόσο πιο ολοκληρωμένοι νοιώθουμε.
το μυαλό πάντα ταξιδεύει ούτως ή άλλως.
πολύ καλή σου εβδομάδα! φιλιά.

maximos said...

kalhmera,omorfes oi anamnhseis,ma h nostalgia kamia fora ponaei....gia mena milaw,gia mena pou gurisa ton kosmo olo,kai mono sthn athina den brika portes anoixtes..filia apo to berlin,maximos

dimitris.jp said...

προς το παρον ζηλευω, αλλα ελπιζω μια μερα να εχω και εγω να θυμαμαι τοσα πολλα διαφορετικ αμερη του κοσμου στα οποια περπατησα :)

Ephemeron said...

b|a|s|n\i/a
οταν εισαι νεος καλα ειναι!
Οσο περνανε τα χρονια ομως... κοβουμε ταχυτητα (κατα καποιο τροπο...)
φιλια!

Ephemeron said...

maximos
θα ηθελα να πιστευω οτι και για σενα και για μενα, το οτι δεν μας ανοιξε κανεις πορτες στην Αθηνα, ηταν γιατι χτυπησαμε... λαθος πορτες.
Δεν ποναει τοσο πολυ οταν το σκεφτομαι ετσι...
Καλη εβδομαδα!

Ephemeron said...

Εισαι ακομα νεος, και θα εχεις μπροστα σου πολλους δρομους να διαλεξεις!
Υγεια πανω απο ολα!
Τα υπολοιπα σιγα σιγα τα βρισκουμε!
Να προσεχεις, και ιδιως τωρα με ολες τις συμφορες που επεσαν ξαφνικα στο κοσμο εκει... :(
Να εισαι καλα!
Φιλια!

ασωτος γιος said...

αυτο το google earth εχει καταστρεψει πολλους, ετσι βρεθηκα και γω στη νεα υορκη να τρωω απο το Magnolias και να κανω βολτες εξω απο το σπιτι της Carrie

Ephemeron said...

ασωτος γιος
Περιμενουμε φωτογραφιες βρε θηριο!
Να εισαι καλα!

ttt said...

Αν και δεν έχω κάνει πολλές αλλαγές (τουλάχιστον γεωγραφικές), ξέρω το συναίσθημα της νοσταλγίας γιατί δένομαι πολύ με πράγματα και τόπους. Είναι πικρό μερικές φορές, αλλά όπως είπε κάποιος νωρίτερα, αυτές οι αναμνήσεις είναι η ζωή μας: τουλάχιστον τα ζήσαμε αυτά που νοσταλγούμε.

One of the people said...

Mου έφερες δάκρυα στα μάτια...

Ephemeron said...

alexk
καθως περνανε τα χρονια, η ζωη μπορει να συνεχιζει να "τραβαει την ανηφορα" αλλα η αληθεια ειναι οτι εμεις δυστυχως καποτε αρχιζουμε τραβαμε την κατηφορα... ειτε το θελουμε ειτε οχι...
ισως ετσι φτανουμε στο σημειο να θυμομαστε και να νοσταλγουμε οταν ακομα τραβαγαμε δυνατα την ανηφορα...
Ναταν τα νιατα δυο φορες φιλε μου!

Ephemeron said...

One of the people

εισαι νεος ακομα για να κλαις, τωρα θα επρεπε να γελας και να προσπαθεις να απολαυσεις καθε λεπτο που περναει...
Κι αν κατι δεν παει καλα στη ζωη σου χτυπησε το κατω σαν χταποδι... μην παραιτησαι, δουλεψε το πραγμα απο εδω κι απο εκει, μαθε να βλεπεις στους τοιχους διαφορα παραθυρα που δεν υπαρχουν, μαθε να βρισκεις εξοδο κινδυνου σε καθε αδιεξοδο...
Τα πραγματα δεν ειναι οπως φαινονται με τη πρωτη ματια, ουτε οπως μας εμαθαν να τα βλεπουμε καποιοι...
Δυο πραγματα που με βοηθανε κατα καιρους να αλλαξω τα κακως εχοντα στη ζωη μου ειναι...
1. Visualization
2. Design
Οταν αυτα αποτυχουν βαζω σε ενεργεια το τριτο...
3. Quantum physics = τιποτα δεν ειναι οπως φαινεται με τη πρωτη ματια... Η κορυφη μπορει να γινει πατος και ο πατος κορυφη... αρκει να κραταμε τα ματια μας ανοικτα.