Monday, January 31, 2011

Αυτοι πουλανε, εμεις αγοραζουμε...

Υπαρχουν μερικοι που... πουλανε.
Υπαρχουν παρα πολλοι που... αγοραζουν.
Και τωρα ας κανουμε μια μικρη λιστα απο ναρκωτικα, και ψυχεδελικα, οπως πολυ σωστα εκανε τη διακριση, ο φιλος blogger Xomeritis
Να μερικα απο αυτα...
Μαριχουανα -Χασις - (ναρκωτικο-παυσιπονο)
Κοκαϊνη - (mind altering )
Crack,  ή Crack-Cocaine  - (mind altering)
Ecstasy ή MDMA -(mind altering)
Ηρωινη - Μορφινη - Οπιο - ( ναρκωτικο-παυσιπονο)
Μεθαμφεταμινη ή Crystal Meth -(mind altering )
LSD - ( mind altering - παραισθησιογονο )
Hallucinogenic mushrooms - (mind altering - παραισθησιογονο)
Peyote ή Mescalito (mind altering - παραισθησιογονο )
Datura ή Devil's weed ή jimson weed ή hell's bells (παραισθησιογονο με φοβερα εντονους εφιαλτες )
και πολλα - πολλα αλλα...
Αλλα υπαρχει μονο ενα, μονο ΕΝΑ που... δεν το σνιφαρεις, δεν το καπνιζεις, δεν το σουταρεις στις φλεβες σου, και ομως ειναι τοσο δυνατο, που μπορει να σε κανει να εχεις τις μεγαλυτερες παραισθησεις, μεγαλυτερες και πιο δυνατες απο οτι κανενα αλλο...


Διοτι αγαπη μου, αν φτασεις στο σημειο να πιστευεις ή να βλεπεις "δαιμονισμενα κοριτσακια" που ξερνανε καρφιά, σαν κι αυτα με τα οποια σταυρωθηκε ο Χριστος, εεε τοτε... μη φοβασαι... ολα τα αλλα ναρκωτικα, ολα τα αλλα ψυχεδελικα... ειναι απλα... οδοντοκρεμες !

ΥΓ Το post ειναι χαρισμενο στον παιδικο μου φιλο Μ Γ, απο τα γυμνασιακα χρονια... ενα απο τα λιγα  που μπορω να κανω, για να του δειξω ποσο αληθινος ηταν, και ποσο "κοιμισμενοι" ημασταν εμεις οι υπολοιποι...  

6 comments:

Hfaistiwnas said...

Καλημέρα!
Διάβασα όσα γράφεις αλλά δεν είδα το βίντεο.. σκέφτηκα μην έχει τίποτα περίεργο πρωί πρωί.. :)

Καλημέρα!

Ephemeron said...

Hfaistiwna,
Το βιντεο απλα ειναι πολυ... "εκκλησιαστικο" και γεματο "αθανατες αληθειες"!
Χα-χα!
Καλη σου μερα!

aizen999 said...

ελατε τωρα ρε παιδια,χωρις δαιμονες και μαγισσες τι θα εκανε το hollywood?και χωρις τον παραγοντα φοβο πως θα εξαπλωνε ο κληρος την επιρροη του?

Ephemeron said...

aizen999
Το Hollywood κανει λεφτα με το να σπρωχνει στον ηδη "παραμυθιασμενο" κοσμο, ξανα και ξανα τα αιωνια παραμυθια της εκκλησιας. Η εκκλησια σε τετοιες στιγμες "χειροκροταει" το Hollywood, γιατι την βοηθαει να συνεχιζει να κραταει το κοσμο κοιμισμενο...
Μπορει ο κοσμος να κατεβαζει mp3 και itunes, αλλα βασικα οι οι πιο πολλοι ζουν ακομα με νοοτροπια του μεσαιωνα...

aizen999 said...

συμφωνω και επαυξανω....και αυτο γιατι νομιζουν οτι η γνωση ειναι για τα ''σπασικλακια'' ελα ομως που αυτος που εχει γνωση και ελεγχει τη διανομη της ειναι κι αυτος που κυβερνα...

Ephemeron said...

aizen999,
δυστυχως... μονο οταν καθε ενας απο εμας ανοιξει τα ματια του τοτε μονο θα καταλαβουμε...
Ο πατερας μου ηταν οδοκαθαριστης στο Δημο Αθηναιων, τον αγαπουσα και ακομα τον αγαπω μετα το θανατο του...
Δεν ειχε να μου δωσει τιποτα...
το μονο που με βοηθησε ηταν να παω στο πανεπιστημιο...
Μετα απ αυτο ηταν στο δικο μου χερι τι να κανω...
Αποφασισα να μην πιστεψω σε ολα αυτα που πιστεψε ο πατερας μου, και τωρα σε ηλικια 52 χρονων εχω μια ζωη πολυ, παρα πολυ καλυτερη απ οτι ειχε ο πατερας μου, και πολυ καλυτερη απ οτι εχουν διαφοροι ελληναραδες που χτυπανε τα τυμπανα για να τους ακουσουν ολοι, αλλα δεν εχουν να δειξουν απολυτως τιποτα...
Ολοι εχουν κατι να πουλησουν φιλε μου, για να πανε μπροστα, για να κανουν λεφτα, για να αισθανθουν πρωτοποροι, για... για... για...
Γι αυτο και η ανωνυμια στο internet φιλε μου, οι πιο πολλοι φοβουνται για το τι θα βρει ο κοσμος γι' αυτους...
Εναι μονο μεγαλα, πολυ μεγαλα, παχια λογια και τιποτα παραπανω...
Τα τελευταια λογια που ειπε ο πατερας μου πριν πεθανει ηταν...
"αν μοναχα ηξερα πριν χρονια οτι ξερω τωρα..."
Αλλα εγω φιλε μου δεν θελω να πεθανω λεγοντας τα ιδια λογια...
Αρνουμαι να με κοροϊδεψουν οι διαφοροι "εγω τα ξερω ολα αλλα εσυ οχι"... ειτε ειναι επωνυμοι, ειτε ακομα χειροτερα ανωνυμοι μεσω internet...