Saturday, April 3, 2010

Αντε... Καλη Φωτιση!!!

26 comments:

sCaTterBraiN said...

...και μετά συζητάμε για χωρισμό εκκλησίας και κράτους. ;-)

Ephemeron said...

scatterbrain,
αναρωτιεμαι...
Τα εξοδα της πτησης ποιος τα πληρωσε;
Αν το Αγιο Φως δεν ερθει με gulfstream jet δεν θα υπαρχει ελπιδα για ενα καλυτερο αυριο;
Κατα τη διαρκεια της πτησης τα ποτα ηταν δωρεαν ή οχι;;; LOL

Hfaistiwnas said...

Χριστός Ανέστη παίδες!!!

Ephemeron said...

Hfaistiwna,
Να εισαι καλα! Και του χρονου!
Εδω παντος δεν εχει αναστηθει ακομα...
Ειναι 4 το απογευμα...
Χωρια που δεν μας φερνουν το Αγιο Φως με jet εδω... σνιφ-σνιφ κλαψ-κλαψ...
Τι ειπα; ειναι 4 το απογευμα;;;
Ωρα για το απογευματινο πιοτο!!!

Hfaistiwnas said...

χεχεχεε ε καλά! Θα έρθει όμως!
Γιατί και εδώ νομίζεις το φέρνουν; Μόνο στην Αθήνα.. αμφιβάλλω αν φτάνει πουθενά αλλού!
Καλή πόση!

Ephemeron said...

Hfaistiwna,
ααα.... να σαι καλα!!!
Μεχρι να ερθει η στιγμη της Αναστασης εδω... εγω θα εχω κατεβασει τοσες τεκιλες, που θα χορευω με καστανιετες σε Ισπανικο στυλ το τραγουδι που εβαλε ο mahler στο blog του...
"Βρε μελαχρινακι με ποτησες φαρμακι..." με την Ξανθη Περακη!!!
LOL

the boy with the arab strap said...

τα παλια χρονια πως το εφερναν το φως , παντα ειχα αυτην την απορια.
καλο ξημερωμα !!!

Ephemeron said...

off,
ερχοταν με ψαροβαρκες (με πυροφανι... για να τρωνε και κατι στη διαδρομη... LOL)
Για αυτο και το εκαναν παραγγελια εβδομαδες πριν, για να ειναι σιγουροι οτι θα εχει ερθει στην ωρα του!
Αλλα τωρα τα εχουμε ολα ευκολα... jet και αγιος ο Θεος...
Κατσε να πιω μια τεκιλα στην υγεια σου βρε off, ετσι για να εχω μια δικαιολογια να πιω αλλη μια ακομη πριν μου στριψει εντελως...
Να εισαι καλα!
Αντε στην υγεια μας!

Unknown said...

Brain washing at its best, έλεος!!!!
Δηλαδή σύμφωνα με αυτά που είπε η (ανεγκέφαλη) ρεπόρτερ, αυτό το φως θα φτιάξει τα πάντα στην Ελλάδα, έτσι? Μμμμ, κορίτσια μη γυρίσετε από το άλλο πλευρό και σας φύγει το όνειρο! Τρομάρα να σας έρθει!

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημερούδια και χρόνια πολλά :)

mahler76 said...

ντιμπι ντιμπι ντιμπι ναταιιιιι

χαχαχαχαχα η οποία βερσίον όπως μου αποκάλυψε φίλος είναι από live σε γηροκομείο στην Florida!!!!!

έρε γλέντιαααααα

Βοήθειά μας!!!

another george blog said...

Χριστός Ανέστη!!!

Καλό Πάσχα σε όλους (άραγε -απορία το 'χω- σουβλίζουν αρνί στην Καλιφόρνια;)

Ephemeron said...

Mary,
τα ειπε ολα ο Νικος Δημου στο post του...

http://doncat.blogspot.com/2010/03/blog-post_30.html

Αφου ειναι Μεγαλη Εβδομαδα για την πλειοψηφια, τοτε ειναι Μεγαλη Εβδομαδα για ολους...
Αυτο παει μαζι με το "αφου η πλειοψηφια ειναι ετερο, τοτε ολοι επρεπε να ειναι ετερο"...

Ephemeron said...

Και λοιπόν;E allora?
Χρονια Πολλα και καλα!!!

Ephemeron said...

mahler,
"είναι live σε γηροκομείο στην Florida"
χα-χα-χα-χα

Ephemeron said...

another george blog ,
Οι Ελληνικες κοινοτητες ναι σουβλιζουν, ο υπολοιπος κοσμος οχι...

επί λέξει said...

Mε κάλυψαν οι προλαλήσαντες, καλέ μου φίλε.Άλλωστε μερικές φορές ίσως τα σχόλια να είναι περιττά. Παρόλα αυτά δε χάνω την ευκαιρία και θα σου ευχηθώ: Να εξακολουθείς να είσαι τόσο openminded όσο τώρα. Θα μου πεις αυτό δεν είναι ιός να έρχεται και να φεύγει. Είμαι σίγουρος ότι έχεις πολλά ακόμα να μας "διδάξεις" (με την αρχαιοελληνική σημασία).

Να χαίρεις άκρας υγείας!

ELvA said...

Χρονια πολλα και καλα μυαλα στην Ελλαδα που ολο....φωτα δινει και στο τελος μενει στο μαυρο το σκοταδι στο ελεος των παπαδων και της χωρις ορια θρησκευτικοτητας!
Περαστκα μας...ποτε αραγε θα βιωσουμε μια γιορτη και στην Ελλαδα χωρις τη παρουσια παπαδων;

suncitizen said...

Καλή φώτιση σε όλους μας!

Unknown said...

Thank God we had an earthquake, so now I can say that I had an earth shuttering Easter:)
Hope everyone survived their Easter feast!
Άντε και του χρόνου να είστε όλοι καλά!

CsLaKoNaS said...

Και μου έκλεψες το βίντεο , και έκανες και 20 κομμεντς ντόρο...Αυτά είναι !!! :pp

Ευχές σε σένα και στους ανθρώπους που αγαπάς !

Ephemeron said...

επι λεξει,
μπα... απ οτι πιστευω κατι σε πειραξε απο τα πασχαλινα εδεσματα, και εβαλες λαθος σχολιο σε λαθος blog... LOL
Σ' ευχαριστω φιλε μου, να εισαι παντα καλα, και εγω με τη σειρα μου να σου ευχηθω υγεια σωματος και υγεια στη σκεψη, σκεψη χωρις συνορα, χωρις προκαταληψεις, και πανω απο ολα χωρις φοβο! (πραγματα που δεν ειχα και που ακομα παλευω για να εχω...)
Σ' ευχαριστω, χρονια πολλα, χρονια γεματα καλες εμπειριες!!!

Ephemeron said...

Elva,
γραφεις...
"... (η) Ελλαδα που ολο....φωτα δινει και στο τελος μενει στο μαυρο το σκοταδι στο ελεος των παπαδων"
Πικρη η αληθεια αλλα αληθεια...
Χρονια Πολυ Καλα!

Ephemeron said...

suncitizen,
αμην αδερφε μου!
Και περισσοτερο ευχομαι φωτιση για μενα, γιατι εχω φοβερη δυσκολια για να καταλαβω πολλα πραγματα...
Ευχομαι Χρονια Πολλα και Καλα!

Ephemeron said...

Mary,
Εσυ εισαι στην δυτικη πλευρα του ρηγματος του Αγιου Ανδρεα και καθε φορα που γινεται σεισμος, προχωρατε προς τα Βορεια...
Ε... ενα οτι στη πλακα που μενεις πατε προς τα Βορεια, και δευτερον το οτι σ' αυτη την πλακα μενουν ολες οι αδερφες του San Diego, Los Angeles, και San Franncisco, ειναι ποτε δυνατον να μην αισθανεσαι το κουνημα;;;
Χρονια Καλα και ανοξειδωτα!
Γιατι αμα σκουριασουν τι να τα κανεις; ... Θα πρεπει ν' αγορασεις καινουργια... χα-χα-χα

Ephemeron said...

CsLaKoNaS,
ελα πατριωτη... Χρονια Πολλα!
Η αληθεια ειναι... οτι το βιντεο το βαλαμε μονο εσυ, εγω και... αλλα 133 blogs... μαλιστα μερικα ειχαν και ωραιες φωτογραφιες χα-χα-χα
Σκεφτηκα οτι οσο πιο πολλοι μιλησουμε για την Θεια φωτιση τοσο το καλυτερο...
Και μια και εισαι "γειτονας" σου αφιερωνω το επομενο post μου... (ειτε σου αρεσει ειτε οχι...) :)
Να εισαι καλα, χρονια πολλα και καλα!