Sunday, July 7, 2013

"Πρωινος περιπατος"


"Πρωινος περιπατος" 
Desert Center, California 

6 comments:

Hfaistiwnas said...

Στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα!

Ephemeron said...

@ Hfaistiwna
Καπως ετσι! :)

Anonymous said...

Μόνο στη θέα της φωτογραφίας ζεστάθηκα και δίψασα!
Οπότε φαντάσου να ήμουν εκεί!
Μάλλον δεν είμαι παιδί της ερήμου!

Ephemeron said...

@ Αθηνά...
Ουτε κι εγω ημουν ή ειμαι παιδι της ερημου, εχει ομως κι αυτη τα καλα της, και μετα απο λιγο συνηθιζει κανεις, (κατα καποιο τροπο). Ενα μεγαλο καλο της ερημου ειναι ο "χειμωνας", Νοεμβρης-Μαίος που ο καιρος ειναι καταπληκτικος, σαν ζεστή ανοιξη, πολυ σπανια κανει κρυο. (Ιουνιος-Οκτωβριος, επι 4-5 μηνες = ψητοι στο φουρνο για 4 μηνες, με κλιματισμο 24 ωρες το 24ωρο)
Επειδη εχω ζησει και σε περιβαλον με πολυ χιονι στο παρελθον, αν ειχα να διαλεξω θα διαλεγα την ερημο. Χιονι που αρχιζει απο Σεπτεμβριο και σταματαει Μαίο (8+ μηνες με χιονι), κι αυτο εχει τα καλα του, αλλα... ευχαριστω δεν θα παρω!
Επισης εχω δοκιμασει και μερη οπως η Φλοριδα με φοβερα μεγαλη υγρασια, εκει κι αν ειναι που δεν μπορω με τι-πο-τα!

Xenoudis - Ξενούδης said...

Οι κλιματικές προτιμήσεις μας συμπίπτουν, αλλά δύσκολα θα αποχωριζόμουνα την Ελλάδα, ειδικά τα νησιά του Νότου.
Ξενούδης

Ephemeron said...

@ Xenoudis - Ξενούδης
Αγαπουσα και αγαπω τα νησια! Πιο ωραιο αλλα και πιο δυσκολο να ζησει κανεις εκει! Πριν πολλα χρονια ονειρευομουν να ζησω σε καποιο νησι, αλλα με τα χρονια τα εφερε ετσι η ζωη ωστε να "ριζωσω" στη στερια. (επ ευκαιριας οι ΗΠΑ εχουν 18,617 νησια)