Sunday, January 23, 2011

Brian Eno & David Byrne - Home

Καλη εβδομαδα!

14 comments:

ιμερος said...

καλημερες !!!

ELvA said...

Χαθηκαμε φιλε Εphemeron! :)

Καλη εβδομαδα!

STELIOS PENTARVANIS said...

καλησπέρα και καλή εβδομάδα.

turigr said...

Ωραίο το τραγούδι!
Καλό υπόλοιπο εβδομάδας

Ephemeron said...

ιμερος,
Καλη... εβδομαδα... οτι εχει μεινει τελος παντων! :)

Ephemeron said...

Elva,
γεια σου,
καλα, εγω τα εχω "παιξει", εκτος του οτι δεν εχω ωρα τελευταια, πηγα πριν 3 μερες να μαζεψω ελιες και εχω πεθανει απο το πονο, ποδια, χερια, μεση, με εχουν ταραξει... "βαριά η καλογερική"... χα-χα-χα... τα ηθελα και τα επαθα...

Ephemeron said...

the wrong man,
Καλο υπολοιπο!

Ephemeron said...

turigr,
Επισης! :)

Mr Arvulas said...

καλη εβδομαδα...καλως σε βρισκω σε προσκαλω στο μπλογκ μου!

Ephemeron said...

Mr Arvulas,
Καλο σου βραδυ!
:)

ttt said...

Όμορφο τραγούδι, ωραία επιλογή. Αυτοί οι δύο πάντα κάνανε θαύματα μαζί!

Ephemeron said...

alexk,
γεια σου!
Παλιοι και καλοι, τοσο καλοι που οσα χρονια κι αν περασουν ακουγονται ακομα με ευχαριστηση!

Athanasios Int said...

μικλαμε για μορφες στην τεχνη της μουσικης!i love...

Ephemeron said...

hug,
Καταπληκτικοι και οι δυο!
Φιλια!