Wednesday, January 26, 2011

Τι κριμα...

Μερικες φορες οταν διαβαζω καποια κειμενα online, με πιανει μεγαλη λυπη...
Λεξεις που με κανουν να αναρωτιεμαι αν η κατασταση θα παει ακομα χειροτερα...
Με δυσκολια πιστευω μερικες φορες αυτα που γραφονται απο καποια ατομα...
Κλεινω τα ματια μου, κουναω το κεφαλι μου, αλλα τιποτα δεν αλλαζει...
Και δεν μιλαω για bloggers που ονειρευονται να γινουν διασημοτητες...
Μιλαω για διασημοτητες, για πασιγνωστα ατομα που τα γνωριζει ολη η Ελλαδα, και που ισως επρεπε να ειναι λιγο πιο υπευθυνοι, οταν γραφουν κατι οπως το παρακατω... 

"Ο κύριος Πάγκαλος δηλώνει ότι δεν θα ησυχάσει αν δεν δει έναν να µπαίνει φυλακή. Εγώ πάλι, και να µπει κάποιος φυλακή το ίδιο µου κάνει. Διότι κανένα πρόβληµα δεν πρόκειται να µου λύσει." 

Κριμα... τι κριμα...

14 comments:

Το Λαγωνικό said...

Βασικά πρέπει ο ίδιος πρώτα από όλους να μπει φυλακή.

Not me said...

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα..
Ίσως και σε κανά ψυχιατρείο...

STELIOS PENTARVANIS said...

εγώ πάλι αν βούλοναν το στόμα του πάγκαλου, θα ήμουν ευτυχισμένος

Ephemeron said...

Το Λαγωνικό,
το κακο ξερεις ποιο ειναι; το λες στο κοσμο και αρκετοι αναιδεστατα απαντουν... "εχει δικιο, ειτε παει καποιος φυλακη ειτε οχι, εμενα ο μισθος μου δεν προκειται ν' αλλαξει, κλπ"
Μερικες φορες ειναι σαν να ζουμε σε ταινια sci-fi, οπου πανω απο τη χωρα εχει ερθει ενα περιεργο νεφος με χημικα, που καταστρεφει τον εγκεφαλο και τη σκεψη!

Ephemeron said...

Not me,
γεια σου φιλε μου!
Τραγικο... αν ζουσε ο Διογενης σημερα, θα εψαχνε με το φαναρακι να βρει ενα υπευθυνο και σωστο πολιτη...

Ephemeron said...

the wrong man,
Μα τελικα εκει φτανουμε... να μην θελουμε να ακουμε τους πολιτικους, γιατι απο λογια το στομα τους ειναι γεματο, τα πανε ολοι μια χαρα, αλλα απο πραξεις σχεδον τιποτα... :(

turigr said...

Από τον εν λόγω κύριο (αν θυμάμαι καλά ο Φασουλής είχε γράψει κάτι σχετικό στα "Νέα") έχουν ακουστεί κατά καιρό διάφορα και μάλιστα με ύφος "ξερόλα". Κι εγώ, μαζί με σένα ειλικρινά λυπάμαι.
Όσο για τον Πάγκαλο, αν είχε λίγο φιλότιμο, όχι μόνο δεν θα άνοιγε το στόμα του, αλλά θα είχε φροντίσει να εξαφανιστεί...

Ephemeron said...

turigr,
Ναι, ο σταματης το ειπε... κριμα...
Δηλαδη με λιγα λογια... αν καποιος παει φυλακη για καποια παρανομια, και εμενα μου αυξηθει ο μισθος, ή αγορασω εξοχικο, ας παει φυλακη. Εαν ομως... καποιος παει φυλακη και εμενα δεν μου αυξηθει ο μισθος ή δεν μπορεσω να αγορασω εξοχικο, ειτε παει καποιος φυλακη ειτε οχι, πολυ που με νοιαζει...
Τωρα... αν εχουμε τετοιου ειδους "λογικη", εχουμε απο πανω και το δικαιωμα να ρωταμε... "αχ... αραγε γιατι δεν πηγαν καλα τα πραγματα;"

Unknown said...

Δεν έχω καταλάβει κάτι.
Πως πάνε και ψηφίζουν αυτόν τον πανηλίθιο;

Ephemeron said...

bear,
Δεν τον ψηφιζουν, αυτον τον διαβαζουν και τον χειροκροτουν, ισως επειδη οπως ειπε και ο turigr παραπανω, εχει υφος "ξερολα"...

aizen999 said...

hi! nc blog!

Ephemeron said...

aizen999,
γεια σου! :) THNX

ασωτος γιος said...

και γω δε θα ησυχασω αν κατι τετοιοι πολιτικοι δηλαδη το 90 % του συνολου, δε παρει συνταξη!

Ephemeron said...

ασωτος γιος,
πολυ φοβαμαι οτι αν αποφασισουν να βαλουν τους κλεφτες στη φυλακη, δεν θα υπαρχουν αρκετες φυλακες...