Monday, January 3, 2011

Το facebook, η Goldman Sachs, και οι "αγωνιστες" της συμφορας...

Θα το πω και θα το ξαναπω.
Οχι μονο για να ακουσουν αλλοι, αλλα για να το ακουω και εγω, γιατι δεν θελω να το ξεχναω.
"Καλα ειναι τα λογια αλλα σημασια εχουν οι πραξεις."

Υπαρχουν πολλες διαφορετικες ομαδες που χρησιμοποιουν το facebook.
Μια φοβερα μεγαλη ποικιλια ατομων που με το λογαριασμο τους στο facebook θελουν να πουν ή να δειξουν κατι, ειτε θελουν να μας δειξουν φωτογραφιες απο το χτεσινο ξεσαλωμα σε γνωστο σκυλαδικο της Εθνικης Οδου, ειτε προσπαθουν να προοθησουν τη προσωπικη τους δουλια, ειτε... ειτε... ειτε...
Εγω θα σταθω σε καποιους που μεταχειριζονται το facebook, και την ιδια στιγμη καταφερονται εναντιων τραπεζων και ιδρυματων οπως η Goldman Sachs, λεγοντας οτι οι τραπεζες "πινουν το αιμα του εργατη"
Γι αυτη ακριβως την ομαδα  των "αγωνιστων" της συμφορας εχω να πω το παρακατω...

"Οσοι εχουν λογαριασμο facebook, δεν εχουν δικαιωμα να λενε οτι τραπεζες οπως η Goldman Sachs πινουν το αιμα του εργατη"

Μου εχει σαλεψει; Οχι...
Εχω αρχισει και γερναω και τα εχω χασει; Οχι...
Τοτε... γιατι τα λεω ολα αυτα;;;
Διοτι η αληθεια ειναι, "αγωνιστη" της συμφορας, οτι με το λογαριασμο σου στο facebook βοηθας την Goldman Sachs να κανει εκατομυρια...
Διοτι, οσο πιο πολλοι λογαριασμοι στο facebook τοσα πιο πολλα εκατομυρια θα κανει η Goldman Sachs...
Διοτι, η Goldman Sachs αυτη τη στιγμη εχει επενδυσεις στο facebook αξιας 500.000.000 δολαριων, ή αν το θελουμε να το ακουσουμε διαφορετικα μισο δισεκατομυριο δολαρια...
Καταλαβες τωρα, "αγωνιστη" της συμφορας, πως με το λογαριασμο σου στο facebook βοηθας την Goldman Sachs;
Εεε τωρα... απ τη μια να βοηθας με τις πραξεις σου την Goldman Sachs να κανει εκατομυρια, και απ την αλλη να λες οτι η Goldman Sachs "πινει το αιμα του εργατη" δεν γινεται...
"Καλα ειναι τα λογια αλλα σημασια εχουν οι πραξεις."

Oπως ειπε και ο Goethe λιγο πριν πεθανει, "mehr licht",  το εχουμα αναγκη, μεσα σ αυτο το σκοταδισμο που μας βαραει, δεν θα εβλαπτε καθολου...

Goldman Sachs invested $450 million in Facebook and is planning to create a special purpose vehicle for its clients to make additional investments worth as much as $1.5 billion 

8 comments:

STELIOS PENTARVANIS said...

Δηλαδή να βγώ από το Face book? Μωρέ τελικά δε ξέρεις από που να φυλαχτείς.

Hfaistiwnas said...

Καλησπέρα!!!
Έτσι ε;
Έπρεπε να το σκεφτούμε..

Ephemeron said...

the wrong man,
ετσι ακριβως οπως το ειπες φιλε μου
"τελικα δεν ξερεις απο που να φυλακτεις"...
Θα πρεπει καποτε να καταλαβουμε οτι ζουμε σε ενα πολυπλοκο συστημα, και οτι τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα οσο φαινονται με τη πρωτη ματια...

Ephemeron said...

Hfaistiwna,
δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια...
...απ την αλλη γιατι να μας φαινεται περιεργο;
Αυτοι που ανκαλυπτουν το facebook, και τοσα αλλα, και τα διοχετευουν για τη χρηση του κοινου, δεν το κανουν "για τη ψυχη του παπου τους" αλλα για να κανουν εκατομυρια...
"Μαγκιά" τους...
Η δικια μας η "μαγκιά" ομως ποια ειναι;;;...

Το Λαγωνικό said...

Καλά έλεγαν οι μαρξιστές ότι οι καπιταλιστές είναι ικανοί να σου πουλήσουν το σχοινί με το οποίο θα τους κρεμάσεις. Μεγάλη αλήθεια έλεγαν....

Ephemeron said...

Το Λαγωνικό,
Εγω δεν μπορω να καταλαβω απο τη πλευρα μου ποσο αφελης μπορει να ειναι καποιος;
Δηλαδη να φτασουμε στο σημειο να πιστευουμε οτι μια επιχειρηση σαν το facebook, που εχει αξια δισεκατομυριων δολαριων, δημιουργηθηκε για το καλο του κοσμου, και για να στελνει η Κατερινα φωταγραφιες στη παιδικη της φιλη Βαγγελιτσα;;;...

Τωρα... οσο για το σκοινι φιλε μου... επιτρεψε μου να πω οτι μπορει να μας το πουλησει ο οποιοσδηποτε... συγγενης, δασκαλος, γονιος, φιλος, συζυγος, γειτονας, οποιος και να ειναι, αρκει να εχουν λογο, και οχι να μας πουλησουν το σκοινι να κρεμαστουμε, θα μας το χαρισουν...

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Εγώ, λοιπόν, το βλέπω αντίστροφα:
όλοι είναι ευχαριστημένοι, και η GS, που κερδίζει, κι εκείνος, που βρίσκει βήμα και την βρίζει...
Όλοι φίλοι, μια ωραία ατμόσφαιρα!!!
:-)))
Καλή Χρονιά, Εφήμερέ μου!

Ephemeron said...

Asteroid,
Καλη Χρονια!
Ζουμε σε πολυ περιεργους καιρους, και φανταζομαι εχουμε να δουμε πολλα ακομα...