Monday, August 31, 2009

Απλα... ειναι... θεμα εκλογης...

16 comments:

Μεθυσμένη Καρδιά said...

Μπορούμε να απέχουμε?

Ephemeron said...

μεθυσμενη καρδια,
Αν σε πειραξε που δεν βαζω φωτογραφιες με χρυσα rolex και μπρασελέ Tiffany με ελληνο-ρωμαίκο κούμπομα... συγνωμη...

Μεθυσμένη Καρδιά said...

βασικά δεν με πείραξε τίποτα απλά εκανα έναν παραλληλισμό με το εκλογή-εκλογές :)

Ephemeron said...

Μεθυσμενη καρδια,
τα παντα ειναι θεμα εκλογων που πολλες φορες, μπορει να φτασουν μεχρι τα ακρα.
Το ξερουμε οτι θα πεθανουμε αλλα η εκλογη μας ειναι να ζησουμε για παντα, το ξερουμε οτι ειμαστε αμαρτωλοι αλλα η εκλογη μας ειναι να παμε στο παράδεισο, το ξερουμε οτι ειμαστε κακογουστοι αλλα η εκλογη μας ειναι να δειξουμε οτι εχουμε καλο γουστο...

xomeritis said...

Θα συμμαχήσω στην εκστρατείας σου αν συμμαχήσεις στη δικιά μου εναντίον των crocs. Έχω κάτι με τα κακόγουστα (για μένα) πατούμενα.

the boy with the arab strap said...

ki an den exeis epilogi?

Ephemeron said...

Xomeriti,
It's a deal!!!

Ιμερος,
Πρωτα απ' ολα, ευχαριστω που εκανες σχολιο, γιατι ετσι ειχα την ευκαιρια να δω μερικες πολυ καλες φωτογραφιες στα blog σου.
Δεν νομιζω οτι σημερα αν εισαι φτωχος δεν εχεις αλλη εκλογη εκτος του οτι να ντυνεσαι σαν "το καρναβαλι της Πατρας" Για παραδειγμα στις φωτο... Ας πουμε οτι δεν εχεις λεφτα και καποιος σου εδωσε να φορεσεις τις σαγιοναρες ΑΒΒΑ με το mama mia! Ναι αλλα αν εισαι φτωχος και δεν εχεις λεφτα, πως καταφερνεις να εχεις λεφτα για να βαφεις μωβ τα νυχάκια σου!!!
Το ιδιο και με τις μποτες, τι τις θες τις πολυχρωμες πινεζες στα τακουνια τρομαρα σου;;;

Βρομιστεράκι said...

Μπα, εγώ θα έλεγα ότι είναι απλά κακό γούστο.
Όπως και να έχει... περι ορέξεως ουδείς λόγος.

the boy with the arab strap said...

δεν ειναι μονο θεμα λεφτων , βασικοτερα ειναι θεμα μυαλου και κουλτουρας .

George Tsitiridis said...

axaxaxa theiko

Ephemeron said...

ΙΜΕΡΟΣ,
Ναι σιγουρα ειναι θεμα κουλτουρας...
Αλλα ποιας κουλτουρας;;; Της Αμερικανικης που τα παντα ειναι τα λεφτα ή της Ελληνικης που τα παντα ειναι... τι ακριβως, γιατι παρ' ολο οτι γεννηθηκα εκει, ακομα δεν εχω καταλαβει... τι ειναι η Ελληνικη κουλτουρα... Τα Jeep αυτοκινητα που αντιγραφουν απο τους ανεγκέφαλους Αμερικάνους ή τι ακρβως...;;;;

Pisoglendi,
Το ηξερα οτι θα γελουσες...
"Τσουλάκι"...

Ephemeron said...

Βρομιστερακι,
Οσο για σενα... εχω εγω ραματα για τη γουνα σου οταν ερθω Αθηνα!!!
Τοτε θα σου δειξω ποιο ειναι θεμα γούστου... που μας το εριξες στη μουρη και στα Λατινικα... "de gustibus et coloribus non disputantum"
Οταν βγουμε εξω μαζι, θα σε αφησω να πληρωσεις ολες τις μπυρες, για να μαθεις...

Βρομιστεράκι said...

Εντάξει Κώστα θα τις έχω σε ένα σακίδιο αφου θα τις έχω προμηθευτεί από το περίπτερο της γειτονιάς σε χονδρική! ;)))
Επίσης θα έρθω στο ραντεβού μας με λαμέ πράσινη μπλουζα μανίκι νυχτερίδα με 2 μέτρα βάτα στους ώμους! :Ρ

Ephemeron said...

βρομιστερακι,
γουστάρω!!!

Not me said...

Ό,τι να ναι ο καθένας το μακρύ και το κοντό του..
Ή εγώ είμαι τόσο αναίσθητος ή είναι που έχω δει τόσες μαλακίες γύρω μου και δεν με εκπλήσει τίποτα πια..

Ephemeron said...

not me,
μαλλον το δευτερο...
οι μαλακιες πεφτουν βροχη χωρις σταματημο...
δεν μπορει να τις κοντρολαρει κανενας...