Wednesday, March 5, 2014

Puppy Love ή το μικρο "χαστουκι" του Αυγουστου Κορτω!

Μου αρεσε το μικρο "χαστουκι" απο τον Αυγουστο Κορτω στην Ελληνικη κοινωνια!

"Ήμουν και παραμένω αφοσιωμένος - ταγμένος - σε δύο μόνο πράγματα σ' αυτή τη ζωή: στον άντρα μου και στα βιβλία μου. Δεν υπάρχει χώρος για τίποτε άλλο"

Οτι επρεπε για να ξυπνησουν καποιοι. Ζουμε στον 21 αιωνα και μερικοι θελουν δεν θελουν πρεπει καποτε να ξυπνησουν.

screen capture απο το ΒΗΜΑ online

Οσο για το "κουταβι" οπως αποκαλει τον συντροφο του, εριξα τρελλα γελια!
Οχι επειδη μου φανηκε σχιζοφρενικα γελοίο, αλλα επειδη εγω και ο συζυγος μου αποκαλουσαμε απο πριν, και συνεχιζουμε ακομα και μετα το γαμο, να αποκαλουμε ο ενας τον αλλο "puppy"!


9 comments:

mahler76 said...

Αχ, να ένα καλό παιδί σαν τον Αύγουστο να βρούμε όλοι. Να διαβάζει βιβλία και να είναι αφοσιωμένος μόνο σε μας :)

ασωτος γιος said...

αγαπώ τον κορτω και σαν συγγραφέα και σαν αντράκι γιατί είναι από τα λίγα αντράκια που μιλα ανοιχτά και με ουσία χωρίς φανφάρες

Ephemeron said...

@ mahler76
Πρεπει να λιωσεις δεκα ζευγαρια παπουτσια μεχρι να βρεις ενα καλο παιδι στην αγορα σημερα (ή να ξοδεψεις μηνες και μηνες online!) :)

Ephemeron said...

@ ασωτος γιος
Ντρεπομαι που το λεω αλλα... ελαχιστα γνωριζω για αυτον και ελαχιστα επισης απο αυτον. Πιστευω στα καλα σου λογια για αυτον, και υποσχομαι να διαβασω περισσοτερα απο τα χερια του! (γραφει και στο Protagon)

mahler76 said...

Ας με βρεί εκείνος τότε. Εγώ βαριέμαι το ψάξιμο, κυρίως δε το ον λάϊν. :)

Ephemeron said...

@ mahler76
Καλα, το online... αστο καλυτερα! αν και μερικοι το προτιμουν, οπως παλαιοτερα μερικοι προτιμουσαν τις αγγελιες σε περιοδικα και εφημεριδες. Ομως αλλο πραγμα να βλεπεις κι αλλο... - ή οπως ελεγαν και οι παλαιοι γεροντες "πως να παρεις θαλασσινο (εννουσαν ναυτη) εαν δεν το διαλεξεις εσυ απο μονο σου"!!!

Hfaistiwnas said...

@Μάλερ το ίδιο σκεφτόμουν! χαχαχαχα!
Καλημέρα!!!

Ξενικός said...

δεν τον ξέρω τον άνθρωπο, αλλά για το ποτάμι να πω μόνο πως δεν γυρίζει πίσω και, φυσικά, εκβάλλει στη θάλασσα.
Ξενικός

Ephemeron said...

@ Ξενικός
Συντομα θα δουμε αν το Ποταμι θα ειναι ορμητικο, ή αν γρηγορα θα στερεψει... η κινηση ενδιαφερουσα και με μερικα μεγαλα ονοματα!