Sunday, November 21, 2010

Πραξεις οχι μονο λογια...

Θα ηθελα η αυλη μου να γινει καλυτερη, το μπαλκονι μου να γινει καλυτερο, το σπιτι που ζω να ειναι μια φωλιτσα ζεστασιας, μια γωνια προσωπικης δημιουργιας...
Θα μπορουσα να καθομαι και να σκεφτομαι τετοια και αλλα πολλα, και να τα σκεφτομαι και να τα συζηταω, και ξανα να τα συζηταω, αλλα χωρις πραξεις δεν θα γινοταν τιποτα και ολα θα εμεναν σαν σχεδια και ονειρα...
Και ναι μεν, καλα ειναι τα ονειρα, αλλα δεν ειναι καλυτερα αν μπορουμε να μετατρεψουμε τα ονειρα σε πραγματικοτητα;
Αυτα σκεφτομενος με λιγη δουλια αλλαξα την οψη της βεραντας στη πισω αυλη...
Μεσα σε εναμιση χρονο με λιγο κοπο, η βεραντα της πισω αυλης απεκτησε ενα καινουργιο προσωπο...



Χρονο εχουμε αρκετο στα χερια μας για να δημιουργησουμε ή να αλλαξουμε τα πραγματα, απλα τα λογια ειναι παντα πιο ευκολα απο πραξεις, και για αυτο συνηθως παραμενουμε στα μεγαλα λογια και στις μεγαλες ιδεες... 
Μου αρεσουν τα λογια αλλα θελω και πραξεις, γιατι ζωη δεν ειναι τα πολλα λογια, τα λογια τα χρησιμοποιουμε για να φτασουμε στις πραξεις για μια καλυτερη ζωη... 

31 comments:

ιμερος said...

πολυ ομορφη εγινε !!!

STELIOS PENTARVANIS said...

η αυλή είναι πολύ όμορφη.Ξέρεις εδώ στην Ελλάδα, δυστυχώς τα λόγια περισεύουν. Εγώ εργάζομαι από 11 χρονών παιδί,δε μου χάρισαν τίποτα. Ακόμα και σήμερα (που ελάχιστα έχω καταφέρει),απορώ, που απορούν ορισμένοι φίλοι μου που δουλεύω πολύ,ενω εκείνοι απλά δανείζονται όταν δούν τα σκούρα.Θέλει δουλειά το πράγμα δυστυχώς δεν έρχεται τίποτα ουρανοκατέβατο.

Ephemeron said...

ιμερος,
ευχαριστω, με λιγη δουλιτσα ολα γινονται, αλλα αν χαλαμε το χρονο μας με το "ποιος εκανε τι, με το μπουκαλι της σαμπανιας", δεν προκειται να κανουμε ποτε τιποτα...
Καλη εβδομαδα!

Ephemeron said...

the wrong man,
Σε καταλαβαινω παρα πολυ καλα φιλε μου! Προερχομαι απο εργατικη οικογενεια και οι γονεις μου δεν μου εχουν αγορασει τιποτα, ουτε σπιτι, ουτε αυτοκινητο, ουτε μηχανακι, ουτε καν ενα ποδηλατο... ουτε ποτε με βηθησαν χρηματικα για να ανοιξω μια ταβερνα, ενα μπαρ, ή μια δικη μου δουλια... Καταλαβαινω παρα πολυ καλα τι λες... αν δεν εκανα οτι εκανα εγω, τωρα θα ημουν στο δρομο... και να σου πω την αληθεια, χαιρομαι που ηρθαν ετσι τα πραγματα, και παλεψα και πονεσα για να φτιαξω τα λιγα που εχω, αλλα δεν εχω στο κεφαλι μου κανενα, δεν εχω καμια υποχρεωση σε κανενα, και δεν μιλαω με τις πλατες του μπαμπα ή κανενος αλλου...
Πολλα φιλια, καλη εβδομαδα!

g for george said...

Δεν ξέρεις πόσο δίκιο έχεις. Και πόσο αυτό ακριβώς σκέφτομαι εδώ και πολύ καιρό.

Ephemeron said...

g for george,
ευχομαι να εισαι καλα!
Δυστυχως αν δεν κανουμε τιποτα, ποτε τιποτα δεν προκειται να αλλαξει, μακαρι να γινονταν θαυματα, αλλα δεν...
Δυστυχως μας εχουν αποβλακωσει απο μικρους με χαζομαρες...
Οταν ξυπνησουμε και δουμε ποσο χρονο χανουμε με καθημερινες χαζομαρες, τοτε θα δουμε οτι εχουμε αρκετο χρονο στα χερια μας για να κανουμε αρκετες αλλαγες προς το καλυτερο...
Καλη εβδομαδα!

Hfaistiwnas said...

Μια χαρά είναι! Αλλά μήπως να βάλεις και γκαζόν; Να είναι ωραίο και το γύρο γύρο;;; ε;;;
Καλημέρα!!

Ephemeron said...

Hfaistiwna,
μου αρεσει το γκαζον, αλλα οχι για εδω που μενουμε στην ερημο...
Το καλοκαιρι η θερμοκρασια μπορει ανετα να φτασει τους 48 βαθμους, που σημαινει οτι το γκαζον πρεπει να ποτιστει τουλαχιστον 3 φορες την ημερα, που και αυτο με τη σειρα του σημαινει φοβερη καταναλωση νερου...
Μαλιστα μερικοι πολιτικοι της περιοχης θελουν να περασουν νομο που απαγορευει στους πολιτες να εχουν γκαζον γιατι γινεται φοβερη καταναλωση νερου μονο και μονο για "βιτρινα"... και καπου δεν μπορω παρα να συμφωνησω... τον εχουμε καταστρεψει αυτο το πλανητη μονο και μονο για χαρη της βιτρινας...
Καλη εβδομαδα!

mahler76 said...

μια χαρά έγινε η βαράντα ότι πρέπει για να καθίσεις να διαβάσεις ένα βιβλίο ή και να πάρεις έναν υπνάκο :)

καλή σου μέρα αγορίνα.

sCaTterBraiN said...

έχεις πολύ δίκιο! το τι κάνεις έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από το τι λες.
καλή εβδομάδα.

lemonostiftis said...

μου φτιαξες τη μέρα, απλά κι ανθρώπινα, τα λόγια που γιναν πράξεις και δώσαν κι αποτέλεσμα

ELvA said...

Πανεμορφη χαρις στη δουλεια που εβαλες και να τη χαιρεσαι! :)
Αξιζε τον κοπo!
Καλα λενε οτι 'τα αγαθα κοποις κτωνται', (τις περισσοτερες φορες βεβαια και οταν μιλαμε για τιμιους ανθρωπους!) ;)

Kαλη σου μερα!

Seirios said...

Έγινε πανέμορφη η βεράντα σου, με κόπο μεν αλλά η η ανταμοιβή που σου προσφέρει είναι εξαιρετική.


Ελπίζω να έχεις όσο χρόνο χρόνο χρειάζεσαι για να τη χαίρεσαι.

Φιλώ και χαιρετώ σε

ασωτος γιος said...

τελεια ειναι η βεραντα ζηλεψα

b|a|s|n\i/a said...

τι απίστευτος χώρος! μπράβο και πάλι μπράβο!
τα αναρριχώμενα τι είναι; κληματίδες; φοβερά!
και τα κρεμαστά. που επίσης τι είναι;
φιλιά πολλά!

Unknown said...

Τι ομορφιά είναι αυτή;; Καλησπέρες

Ephemeron said...

mahler76,
Ακριβως, μια ωραια γωνιτσα, με το laptop ή χωρις...

Ephemeron said...

sCaTterBraiN,
καλα ειναι και τα λογια, αλλα μερικες φορες νομιζω οτι στις πραξεις δεν τα παμε καλα, γι αυτο και σπρωχνω τον εαυτο μου οσο περισσοτερο γινεται, για να μην σκουριασει (ακομη περισσοτερο... χα-χα) το μυαλο και το σωμα...

Ephemeron said...

lemonostiftis,
αξιζουν οι ωρες και ωρες σχεδιων και δουλιας, με το καιρο οι καρποι τους σου δινουν πισω πιο πολλα απο οσα εδωσες...

Ephemeron said...

Seirios,
σ' ευχαριστω φιλε μου,
μερικες φορες εχω πολυ χρονο στα χερια μου και μερικες καθολου...
Το αποτελεσμα με γαληνευει, αλλα εχω ακομα να κανω πολλα... ενα-ενα... σιγα-σιγα...
Καλη εβδομαδα!

Ephemeron said...

Elva,
Δυστυχως χωρις δουλια δεν γινεται τιποτα. Μου αρεσουν να ασχολουμαι με διαφορα projects, που παντα κανουν αυτη τη ριμαδα τη ζωη πιο υποφερτη, πιο γλυκια, πιο ανθρωπινη, πιο ποιοτικη...
:)

Ephemeron said...

ασωτος γιος,
δεν ειναι τιποτα, αρκετα σχεδια και λιγη δουλιτσα... και εχω ακομα να κανω πολλα, αν το θελει ο χρονος και ολα πανε καλα...

Ephemeron said...

b|a|s|n\i/a ,
γεια σου φιλε μου!
Τα κρεμαστα ειναι φτερες, σπαραγγια.
Οι περικοκλαδες ειναι "Τα νυχια της γατας" (Cat's Claws) (Uncaria Tomentosa) μεγαλωνει φοβερα γρηγορα και μπορει να φτασει σε μηκος... 30 μετρα. Ειναι απο τον Αμαζονιο αλλα τα παει μια χαρα και με τις μεγαλες ζεστες και με το σχετικο κρυο. Μπορει να σκαρφαλωσει απο μονο του σε τοιχους και να καλυψει ολοκληρο σπιτι.
Φιλια!

Ephemeron said...

bear,
απλα μια γωνιτσα για να περναμε ευχαριστα τις ωρες μας,
Πολλα φιλια!

Hfaistiwnas said...

Έλα ντε βρε παιδί, το ξέχασα βρε παιδί, σόρυ,
Καλή εβδομάδα!

Και λοιπόν;E allora? said...

μπράβο και πάλι μπράβο!!!θα γινει υπέροχο,είμαι σίγουρη :)

Not me said...

Καλορίζικη η νέα αυλή,,
Μπράβο σου για την καλή δουλειά..

Ephemeron said...

Και λοιπόν;E allora?,
αναμεσα στα διαφορα φυτα εχω... ριγανη, μεντα, ανιθο, θυμαρι, βασιλικο,δεντρολιβανο, φασκομηλο.
Γιατι μαγειρευουμε, μας αρεσει το καλο φαγητο!
Φιλια! :)

Ephemeron said...

Not me,
ευχαριστω, να εισαι παντα καλα!
απλα λιγη δουλιτσα και μπορουμε να αλλαξουμε πολλα (αν πραγματικα το θελουμε)

syn-epikouros said...

Σκέφτομαι αν θα μπορούσαν να ζήσουν στην αυλή σου κάποια από τα φυτά μου. Είμαι πάντως στη διάθεσή σου, να σου στείλω σπόρους δάφνης π.χ. ή αγγελικής που εχουν κι αρώματα.
Τα δέοντα.

Ephemeron said...

maxos,
γεια σου και σε ευχαριστω!
Θα το εχω υπ οψην! :)
Εδω εχει τεραστια φυτωρια που μπορεις να βρεις σχεδον τα παντα.
Το κλιμα εδω ειναι παρα πολυ ζεστο το καλοκαιρι και με γλυκο χειμωνα.
Προσπαθω παντα να βαζω κατι που να τα παει καλα με το τοπικο κλιμα, γιατι τα καλοκαιρια μπορει ανετα να φτασει τους 47-48 βαθμους...
Καλη εβδομαδα!