Friday, November 12, 2010

Αντιο καλε μου φιλε.

Απο χθες το σπιτι ειναι σαν αδειο.
Η καρδια του σκυλου μας Jake σταματησε να κτυπα.
Εφυγε χωρις πονους, απο μεγαλη ηλικια.
Ο Jake μας χαρισε την συντροφια του και την αγαπη του επι χρονια.
Τον Jake τον ξεχωρισα μεσα απο αλλα "ορφανα" σκυλια που ηταν διαθεσιμα για υιοθεσια σε ενα κυνοτροφειο στο Los Angeles, και δεν το μετανοιωσα ποτε μου.
Αντιο καλε μου φιλε, ποσο λυπαμαι που χανω την συντροφια σου...
Σε ευχαριστω για ολες τις υπεροχες στιγμες που περασαμε ολα αυτα τα χρονια, για τη φιλια σου και την αγαπη σου.
Δεν θα σε ξεχασω ποτε...
Αντιο...

20 comments:

Unknown said...

Πόσο σε νοιώθω φίλε μου!
Σκύλος, η μεγάλη μου αδυναμία. πάντα είχα σκύλο.
Οπότε φαντάζεσαι ότι έχω κλάψει πολλές φορές για χαμό.

ασωτος γιος said...

ενα αντιο κι απο μενα,, ειχα την ηρα 13 χρονια και λειπει πολυ

Ephemeron said...

bear,
Εχουν ενα μεγαλο κοματι στη ζωη μας, και οταν ερχεται η ωρα να "φυγουν" ποναει πολυ...
Καλο ΣΚ!

Ephemeron said...

ασωτος γιος,
Παρ ολο οτι ποναω με το κενο που υπαρχει τωρα, κοιταζοντας πισω στα χρονια χαιρομαι που ειχα την ευκαιρια να ειχα την συντροφια του και την αγαπη του ολα αυτα τα χρονια. :)
Φανταζομαι οσοι εχουν ζωα στη καθημερινη ζωη τους καταλαβαινουν...
Καλο ΣΚ!

matthaios said...

Kαλησπέρα σας.Λυπάμαι που χάσατε ενα πιστό φίλο.Ετσι είναι τελικά οι ζωή.Και για εμάς τους ανθρώπους αλλά και για τα ζώα τα οποία αποφασίσαμε να περάσουμε την ζωή μας μαζι τους.Κουράγιο..

b|a|s|n\i/a said...

δεν μπορώ να σκέφτομαι εκείνη την ώρα. αν και τελευταία την σκέφτομαι καθημερινά. στα 12 και πλέον έχει βαρύνει πολύ. και κοιμάται σχεδόν όλη την μέρα. μισές βόλτες στον διπλάσιο χρόνο. και πάντα κοιτά με αυτό το απίστευτα διαπεραστικό βλέμμα. τι να πει κανείς. να τον θυμάσαι πάντα. και να χαμογελάς για όλες αυτές τις μαγικά αληθινές στιγμές που ζήσατε μαζί. καλημέρα σου!

g for george said...

Η αλήθεια είναι πως ένα αγαπημένο κατοικίδιο μένει για πάντα στην ζωή μας ακόμα και αν φύγει, όσα χρόνια κι αν περάσουν. Αυτό λέγεται αγάπη.

Εκ πείρας.

Ephemeron said...

matthaios o Krhs,
"Ετσι είναι τελικά οι ζωή.Και για εμάς τους ανθρώπους αλλά και για τα ζώα τα οποία αποφασίσαμε να περάσουμε την ζωή μας μαζι τους."
Ναι εχεις δικιο φιλε μου, ετσι ειναι η ζωη, και τα ζωα που εχουμε κοντα μας, μας δειχνουν πως ειναι η ζωη, και οσοι απο εμας "εχουν ματια" βλεπουν...
Σ' ευχαριστω,
Καλο Σαββτοκυριακο!

Ephemeron said...

b|a|s|n\i/a
Γεια σου φιλε μου!
Δεν χρειαζεται να σκεφτεσαι "εκεινη την ωρα"... μακαρι να μπορουσαμε να την σταματησουμε αλλα δεν γινεται...
Εχω ενα αλλο προβλημα στα χερια μου... Το δευτερο σκυλι μου τα εχει "παιξει"... Γυρναει σαν χαμενο στο σπιτι και στο κηπο και ψαχνει να βρει τον φιλο του αλλα... δεν βρισκει τιποτα και κλαιει... ελπιζω να συνελθει γρηγορα...
Να εισαι παντα καλα!
Δωσε ενα φιλακι στο σκυλακι σου απο εμενα!
Καλο Σαββατοκυριακο!

Ephemeron said...

g for george,
Εχεις δικιο, ειναι αγαπη, και απο τις δυο πλευρες. :)
Καλο Σαββατοκυριακο!

ELvA said...

Ειμαι σιγουρη οτι περασε καλα με τοσο καλο αφεντικο, οποτε ηταν τυχερος σε συγκριση με αλλα ζωα που μονο αδιαφορια και ταλαιπωρια γνωρισαν...

Λυπαμαι για την απωλεια σου φιλε Εphemeron, αλλα χαιρομαι που ησουν ενα καλο αφεντικο για τον Jake!

Kαλο σου βραδυ!

aKanonisti said...

Αχ τα πέρασα το καλοκαίρι...
Μεγάλος πόνος....

Ephemeron said...

Elva
σ' ευχαριστω! ναι ειχε μια καλη ζωη, παντα τον θεωρουσα σαν αγαπημενο μου φιλο και οχι σαν σκυλακι που μου γεμιζε τις αδειες ωρες, και νομιζω το καταλαβαινε.
Ολα τα τελευταια χρονια που υιοθετω "ορφανα" σκυλια που αλλοι δεν τα ηθελαν ή δεν μπορουσαν να τα κρατησουν, δεν το εχω μετανοιωσει καθολου. Ολα τους ηταν αξιοαγαπητα πλασματα. :)
Καλο Σαββατοκυριακο!

Ephemeron said...

aKanonisti,
και εσυ; λυπαμαι που το ακουω...
αλλα παρ' ολο το πονο που ερχεται με το θανατο, ολες οι καλες στιγμες και η αγαπη που μας εδωσαν μενουν μαζι μας
:)
Καλο Σαββατοκυριακο!

Unknown said...

Ειλικρινά λυπάμαι.

σαν απώλεια δεν μετριέται...

Ephemeron said...

ΑΕΡΙΚΟ,
...ειναι κι αυτο αλλη μια πραξη του θεατρικου εργου που λεγεται ΖΩΗ...
Καλη εβδομαδα!

Hfaistiwnas said...

Πολύ αρχοντικό σκυλί!
Τουλάχιστον δεν πόνεσε..

STELIOS PENTARVANIS said...

Τουλάχιστον έζησε ευτυχισμένο ανάμεσα σε ανθρώπους που το αγαπούσαν πολύ.

Ephemeron said...

Hfaistiwna,
Οχι δεν πονεσε, και ευτυχως ειχε πολυ καλη ζωη.
Καλη εβδομαδα!

Ephemeron said...

the wrong man,
ηταν τυχερος, τα τελευταια χρονια τον ειχα παντου μαζι μου, ακομα και σε διακοπες, κατι μου λεει οτι εζησε μια ευτυχισμενη ζωη...
Καλη εβδομαδα!