Monday, July 24, 2017

Χρειαζονται πολλα, παρα πολλα....

Ακουσα σημερινη συνεντευξη του Κου Λαφαζανη και εμεινα με το στομα ανοικτο... Δεν εχει δικαιωμα, ειπε ο Κος Λαφαζανης, μια τραπεζα απ οπου εχω παρει δανειο να δωσει καμια απολυτως πληροφορια σε καμια αλλη τραπεζα για εμενα, τους λογαριασμους μου και τα δανεια μου!!! Με αυτο τον τροπο φανταζομαι θα μπορει ο Κος Λαφαζανης να παει και σε αλλη τραπεζα η οποια δεν θα γνωριζει τιποτα και να παρει και αλλο δανειο, και μετα και σε αλλη και σε αλλη, να μην πληρωνει τιποτα και στο τελος να φτασει να πει οτι... "οι τραπεζες φταινε που μου εδιναν δανεια ενω "γνωριζαν" οτι δεν επρεπε να μου δωσουν"!!!!!
Ειμαι υπερ της παιδειας, υπερ της μορφωσης θελω να βλεπω σχολεια παντου αλλα.. στην σημερινη κατασταση απ οτι φαινεται δυστυχως προεχει να κτισουμε πολλα, παρα πολλα τρελοκομεια...

No comments: