Sunday, April 13, 2014

Μανα ειναι μονο μια!

Δεν γνωριζω για τις μανες των αλλων, αλλα για την δικη μου μανα γνωριζω αρκετα!
Και ετσι μπορω να αναφωνησω... "μανα ειναι μονο μια"!
Γιατι για μενα υπαρχει μονο μια, -θα ηταν λογικα αδυνατο να ειχα δυο, και ευτυχως! γιατι αν ειχα...- μια μανα η οποια μπορει να μου σπασει τα νευρα, να τα κανει κοματια σαν θρυματισμενα γυαλια, να τα κοψει κοματακια σαν χυλοπιτες, να τα περασει απο κρεατομηχανη και να τα κανει κιμα!
Τηλεφωνω σημερα το πρωϊ για να ακουσω και να μιλησω στη μαμα, πραγμα που κανω σχεδον καθημερινα, το ιδιο και η αδερφη μου. Γιατι η μαμα αν δεν ακουσει την φωνη των παιδιων της καθε μερα (!) θα χαθει ο κοσμος, θα σκασουν ηφαιστεια -και αυτο της Σαντορινης-, θα γινουν σεισμοι, καταποντισμοι, πλημυρες και καταστροφες, και παει θα χαθουμε ολοι, και ολα αυτα θα γινουν αν δεν μας μιλησει η μαμα καθε μερα!
Σημερα το πρωϊ λοιπον εγινε η παρακατω τηλεφωνικη συζητηση...
"Δεν μπορω Κωστα, δεν κοιμηθηκα ολο το βραδυ!"
"Γιατι μαμα;"
"Σκεφτομαι οτι πλησιαζει 20 Μαϊου και πρεπει να σηκωσω τα χαλιά του σπιτιου, και δεν ξερω τι να κανω"
(τωρα γιατι τα χαλιά πρεπει ντε και καλα να σηκωθουν στις 20 Μαϊου και οχι στις 19 ή στις 21 Μαϊου ή μια ή δυο εβδομαδες πριν ή μετα, μην τολμησετε να ρωτησετε γιατι η απαντηση που θα παρετε μπορει να σας στειλει στον Ευαγγελισμο με εγκεφαλικο!)
"Δεν μπορει να σε βοηθησει με τα χαλιά η Κυρια που ερχεται και σε προσεχει;"
"Οχι αποκλειεται, γιατι εχει προβληματα με τη μεση της"
"Ωραια.. ρωτησε αν καποιος θελει να κανει μερικα λεφτα, και πληρωσε καποιον να σου μαζεψει τα χαλιά, τοσος κοσμος εχει αναγκη απο χρηματα σημερα, σιγουρα καποιος θα ερθει μετα χαρας να σε βοηθησει"
"Δεν μπορω, δεν γινεται!"
"Γιατι;"
"Θα πρεπει πρωτα να πλυθουν, δεν μπορω να τα μαζεψω ετσι!"
"Ε ωραια... δωστα καπου να τα πλυνεις"
"Να τα δωσω σ' αυτο το μαγαζι εδω κοντα που πλενουν χαλιά;;; ...ή να τα δωσω σε κανενα αλλο; δεν ξερω προβληματιζομαι πολυ!'
"Αν περιμενεις να ανεβω στο αεροπλανο και να ερθω απο την Καλιφορνια στην Αθηνα, για να σε βοηθησω να βρεις που θα δωσεις τα χαλιά για να πλυθουν, μην περιμενεις να το δεις πολυ γρηγορα!"
"Αυτα τα κρυα αστεια σου που τα βρισκεις; χα! Αλλα αυτο δεν ειναι το μοναδικο μου προβλημα!"
(..ωχ αμαν!)
"Εχεις και αλλα..."μεγαλα" προβληματα;"
(εδω σηκωνει την φωνη και ακουγεται θυμωμενη...)
"Η Κυρια που με προσεχει, μου εχει σπασει τα νευρα, με εχει κανει εξω φρενων!"
(...και επειδη μου σπανε τα νευρα, τωρα θα σου σπασω κι εγω τα δικα σου, αυτο δεν το ειπε, αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι το σκεφτοταν...)
"Γιατι τι εγινε;"
"Φτιαχνει καφε, και βαζει ζαχαρη (!) και την ανακατευει με ενα κουταλακι (!!)..."
"Ε ωραια! ...ζαχαρη βαζει ο κοσμος στο καφε, δεν βαζει ποντικοφαρμακο, και χρειαζεται και ενα κουταλακι για να την ανακατεψει, πως θα το κανει με το δαχτυλο;"
(...η φωνη μεγαλωνει περισσοτερο και ακουγεται πολυ θυμωμενη!)
"Το κουταλακι! το κουταλακι!!!"
"Το κουταλακι;... το κουταλακι τι;;;"
"Το αφηνει απλυτο στον νεροχυτη! ...αφηνει το κουταλακι απλυτο στον νεροχυτη!!!"
Ξερος εγω! ...αφηνει το κουταλακι απλυτο στο νεροχυτη;;;!!!
Τι κι αν ο κοσμος χανει τα σπιτια του απο σεισμους και πλημυρες, τι κι αν οικογενειες δεν εχουν να περασουν καθε μηνα; τι κι αν χιλιαδες παιδια πεθαινουν απ την πεινα; ολα αυτα... δεν ειναι τιποτα μπροστα στο να σου αφησει καποιος ενα κουταλακι απλυτο στο νεροχυτη!!!
Δεν ξερω για την δικη σας μανα και τι εχετε να πειτε για αυτην, αλλα εγω για την δικη μου μπορω να το πω με σιγουρια!
Η μανα μου ειναι μια και μοναδικη!
Ειναι η μοναδικη μανα, που οχι μονο ετσι απλα σου σπαει τα νευρα χωρις κανενα λογο, αλλα ειναι ικανη να παρει τα νευρα σου, να τα τεντωσει και να τα κανει χορδες σε εγχορδο, για να παιζει απιστευτα "τραγουδακια", που οποιος τα ακουει οχι απλα μαρμαρωνει αλλα γινεται μια μοντερνα καρυατιδα με αινιγματικο χαμογελο, η οποια αισθανεται σαν να της επεσε ολοκληρο μαρμαρινο ταβανι 600 τονων στο κεφαλι!

10 comments:

mahler76 said...

Μα καλά κι εσύ, δεν ξέρεις πως τα χαλιά τα στρώνουμε του Αγίου Δημητρίου και τα σηκώνουμε Κωνσταντίνου και Ελένης; Όσο για το κουταλάκι θα συμφωνήσω με την μαμά. Κι εγώ σατανίζομαι όταν το κάνει ο αδερφός μου. Καλή Μεγάλη Βδομάδα με κατάνυξη, προσευχή και νηστεία :)

Ephemeron said...

@ mahler76
Ευτυχως που υπαρχει ημερα του Αγιου Κωνσταντινου & Ελενης! γιατι αν δεν υπηρχε... δεν θα μαζευαμε τα χαλιά! :)
Παρ ολο οτι δεν εχω μεταφυσικες ανησυχιες -στην ηλικια μου θα ηταν αμαρτια μεγαλη- αντευχομαι Καλη Μεγαλη Βδομαδα!


Anonymous said...

Τώρα, εδώ που τα λέμε και εντελώς μεταξύ μας, δεν αφήνουν τα κουταλάκια άπλυτα στον νεροχύτη! Χο χο χο!

Καλά, εννοείται ότι σε πειράζω!

Άντε, αφού το λέει κι ο κουμπάρος μου Μάλερ, καλή Μ. Εβδομάδα!

Ephemeron said...

@ Αθηνά...
Η μανα μου ειναι ανεπαναληπτη!
Αν το επλενε το κουταλακι η Κυρια η μανα μου θα ηταν εξω φρενων που δεν την αφησε να το κανει η ιδια! Παντα θα βρει ενα "κουταλακι"!
Καλη Μεγαλη Εβδομαδα!
(Και επειδη εμενα μου αρεσει να γιορταζω, για χαρη της Μεγαλης Εβδομαδας λεω να χτυπησω το Μεξικανικο σουπερ μαρκετ της περιοχης και να βαρεσω κανενα σουβλιστο τραγανιστο γουρουνακι!)

Anonymous said...

@Ephemeron
Και πολύ καλά θα κάνεις! Χτύπα το αλύπητα το γουρουνάκι!
Εμείς, πάντως, κρατάμε το τυπικόν! τα γουρουνάκια τα μετονομάζουμε σε καλαμαράκια και αμαρτίαν ουκ έχουμε!

Ephemeron said...

Αθηνά...
"τα γουρουνάκια τα μετονομάζουμε σε καλαμαράκια και αμαρτίαν ουκ έχουμε!"
Χα-χα-χα! Η δικη μου αμαρτια ηταν οτι στα νεανικα μου χρονια πιστευα οτι το να τρως γουρουνακι την Μ. Ε. ειναι αμαρτια! Με τα χρονια ομως αλλαξα, και απο τοτε που αποφασισα οτι στη Μ. Ε. ταιριαζουν γουρουνακια, κατσικακια, σουβλακια κλπ, η Μ.Ε. εγινε πολυ πιο εορταστικη!

Xenoudis - Ξενούδης said...

Οι μητέρες και τα αγόρια τους, δεν έχει τέλος αυτή η ιστορία!
Για τις 20.4: καλό ψήσιμο και με μέτρο το κρασί!
Ξενούδης

Ephemeron said...

@ Xenoudis - Ξενούδης
Το κρασι στην ηλικια μου και με μια σχετικα υψηλη πιεση, παντα με μετρο! Ευτυχως δεν ειμαι πια 25 χρονων!

Hfaistiwnas said...

Μιλάμε για πολύ γέλιο! χαχαχα!
Τι τραβάς και εσύ!
Έτσι είναι οι μανάδες υπεροβολικές!!!

Ephemeron said...

@ Hfaistiwna
Μονο υπερβολικες καλα θα ηταν!
Η δικη μας μανα ειναι λες και κανει μεταπτυχιακο με θεμα την σχιζοφρενεια επι χρονια και χρονια!