Thursday, May 2, 2013

Χρονια Πολλα

Σημερα ξηλωνω καρπετα για να αλλαξω τα πατωματα στις κρεβατοκαμαρες του σπιτιου.
Την ιδια ωρα, η αδερφη μου που σημερα ειναι τα γεννεθλια της, δεν ειναι σε διακοπες αλλα εργαζεται.




Απο -οχι και τοσο- μακρια, Μαιρη... ειμαι τοσο πολυ τυχερος που εισαι αδερφη μου, ευχομαι Χρονια Πολλα, χρονια καλα γεματα υγεια.
Κι αν μερικες φορες ερχονται καποιες κακες στιγμες, ας μην ξεχναμε τι ελεγε η γιαγια... "η ζωη ειναι μια θαλασσα, την μια μερα λιγο κυμα, την αλλη μερα μεγαλη φουρτουνα, και την επομενη γαληνη, και αντε παλι απ την αρχη"
Ευχομαι οτι το καλυτερο γιατι πραγματικα το αξιζεις.


Χρονια πολλα και καλα γεματα υγεια. 

6 comments:

mahler76 said...

χρόνια της πολλά. Να την χαίρεσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη :)

Ephemeron said...

@ mahler76
Ευχαριστω! και εσυ να χαιρεσαι οσους αγαπας και σ' αγαπουν! :)
Καλο Πασχα!

Ξενικός said...

αδερφούς έχω, όχι όμως αδερφή. Με τα χρόνια αντιλήφτηκα πως είναι σα να λείπει κάτι...
Ξενικός

Ephemeron said...

@ Ξενικός
ειμαι τυχερος γιατι η αδερφη μου ειναι ενας πολυ καλος φιλος και οχι απλα ενας τυπικος συγγενης.

Hfaistiwnas said...

Χρόνια πολλάα!!!

Ephemeron said...

@ Hfaistiwna
Χρονια Πολλα και καλα γεματα υγεια σε ολους μας! :)