Thursday, November 18, 2010

CATS-CATS-CATS!!!

12 comments:

Hfaistiwnas said...

Κάποιες είναι πανέμορφες!!!!

Ephemeron said...

Hfaistiwna,
συμφωνω, ολες ειναι ωραιες, αλλα μερικες ειναι πανεμορφες!

Βρομιστεράκι said...

ΛΑΤΡΕΙΕΣ!!!

ιμερος said...

oles einai idieteres , alla merikes ligo asximes :) kalimeres !!!
y.g. gia ton mahler einai to post?

ELvA said...

Φιλε Εphemeron!

Μη μου πεις οτι εισαι και..γατάς! ;))
Ξεραμε οτι ειχες...σκυλια!

Πανεμορφες, ομως, οι περισσοτερες γατες, στις φωτος!

Kαλο σαβ/κο!

Ephemeron said...

Βρομιστεράκι,
φτανει να μην ειναι "μεγαλες γατες"
Εδω στη περιοχη που μενουμε βρηκαν πριν δυο εβδομαδες να τριγυριζει ενας... μαυρος πανθηρας (!!!) και δεν ξερουν αν εχει ξεφυγει απο κανενα...
μου θυμισε το "Cat people" χα-χα...

Ephemeron said...

ιμερος,
Σκεφτηκα, μια που εχω βαλει ενα δυο post για σκυλια, να βαλω και κανενα για γατες... ειχα γατες επι χρονια...
Καλο Σαββατοκυριακο!

Ephemeron said...

Elva,
Ναι, ειχα και γατες για πολλα χρονια... μου αρεσουν ολα τα ζωα... Η μητερα μου οταν ημουν μικρος ειχε παθει πλακα γιατι καθε φορα που εβρισκα αδεσποτα (σκυλους, γατες) τα κουβαλαγα στο σπιτι γιατι τα λυπομουν... το τι φωνες ειχα ακουσει δεν λεγεται... χα-χα...
Καλο Σαββατοκυριακο!

blackbedlam said...

Μια γύρα στην μπλοκογειτονιά βγήκα και έμεινα να κοιτώ αυτά τα πανέμορφα ζώα.Εκπληκτικά στην συμπεριφορά τους, ανεξάρτητα, πεισματάρικα, γοητευτικά.Έχει τύχει φορά, να έχουν γεννήσει δύο από τις γάτες που κάποτε μου φόρτωνε ο γιος μου και γω τρελαινόμουν, να γεννήσουν ταυτόχρονα και να έχουμε και 9 γάτες μέσα στην αυλή μας,μέχρι να τις δώσουμε σε άλλα σπίτια.Πριν δε από μερικά χρόνια, μέσα στο σπίτι ζούσαν μαζί, μια υπέροχη περσική και ο πανέξυπνος Κάρολός μας, που μπροστά της όμως, έμοιαζε βλάκας(Κάρολος ένα γκριφον κανίς)

Τα ζωντανά που έμειναν στο σπίτι μας, μας χάρισαν υπέροχες στιγμές.Πόσο λυπάμαι που πια δεν γίνεται να έχουμε ζωάκια.

Καλό βράδυ, καλή εβδομάδα και να είσαι καλά, που με ξελαργάρησες από την άγρια, αναγκαστική, ενασχόληση με την ζοφερή μας πραγματικότητα.

Ephemeron said...

Black Bedlam,
Γεια σου,
ειναι οπως το ειπες, οτι τα ζωντανα μας χαριζουν υπεροχες στιγμες!
Δεν μας κανουν κανενα κακο και ειναι αξιογαπητα, με αλλα λογια δεν προκειται ποτε να γινουν πολιτικοι ηγετες ή θρησκευτικοι αρχηγοι, χα-χα...
Καλη εβδομαδα!

Και λοιπόν;E allora? said...

ο αδερφός μου μας κουβάλαγε κάθε αδέσποτο στο σπίτι...εκεί να δεις φωνές...είναι όμως υπέροχα πλάσματα :)

Ephemeron said...

Και λοιπόν;E allora?
Γεια σου καλη μου φιλη!
Εχθες εφτιαχνα μουσακα και σε θυμομουν! Ερχομαι στη γειτονια σου για να ξαναπαρω ιδεες!
Καλη εβδομαδα!